Camping Groenpark

Tonen op kaart

35 reviews over Camping Groenpark

• 8Fam.Leegwater20-08-2019

Prima doorreis camping

We werden keurig ontvangen, en mochten zelf een plaatsje uitzoeken, we bleven hier voor 1 nachtje. Het sanitair zag er keurig uit, en was nieuw in het hoofdgebouw, iets verderop stond een toilletwagen met heel schoon sanitair, en 4 douche’s met wastafel. Er waren aan de zijkant van de camping stacaravans, in het plaatsje hebben we bij een Turks restaurant heerlijk gegeten!!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Leon25-07-2019

Simpele camping

Wij waren hier 5 dagen om Antwerpen, Brugge, Brussel en Gent te bezoeken. Niet veel op de camping geweest dus. Sanitair is aan vervanging toe, maar wel schoon! Vriendelijk ontvangst. Het is echt een camping voor een doorreis of om veel in de omgeving te doen.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Eric De la Roij04-07-2019

Geweldig

Hele nette doorreis camping Snap onderstaande negatieve opmerkingen niet .wij vonden het heel netjes en verzorgd Hier 2 dagen op de heenreis gestaan en 1 dag op de terugreis. Mooie omgeving en heel nette eigenaars.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4R.Centen01-08-2018

aardige camping voor tenten of 1 overnachting

Hier gestaan voor een overnachting terugweg naar huis. Kleine camping met plaatsen onder naaldbomen en zandondergrond stof door de droge zomer. Vriendelijk ontvangst. Het grootste probleem was de stankoverlast van een naast liggende varkenstal (fokkerij) de wind stond verleerd en de lucht was niet te harden. Verder achteraan op de camping is een prachtig tenten veld met gras en beschutting van bomen. Daar heb je ook geen last van de stank Met de caravan kan je daar niet komen doorgang te smal. Als je doorloopt kom je via de naastliggende camping bij een groot meer met leuke restaurantjes. Het sanitair gebouw is een mobiel sanitair blok en is echt ontoereikend . 1 wc Heren en 1 dames wc en 1 afwasaanrecht die veel te klein is. in de rij voor de douchces en afwas. Op de vloer van de douchecel een vies losliggend stuk rubber mat

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    8fam. Geertsema28-08-2017

Prima camping voor op de doorreis

We waren erg laat maar mochten nog langskomen. Gestaan voor 1 nacht. Prima sanitair. Niet veel te beleven maar zeker een aanrader voor 1 of 2 nachten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 6Louise28-08-2017

geen aanrader

We hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis en dat was meer dan genoeg. Ik zou hier geen langer verblijf kiezen. het was er lawaaiig, dit kan ook uit de buurt komen, er was muziek tot vrij laat. en veel rumoer, ook tot laat,bij de ingang. 20 euro betaald en dat was veel te veel als je dan ook nog zelf het papier voor het toilet moet meenemen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 3Philip Pessoa07-08-2017

Rommelig en vies

De camping wil graag doorgaan als " groene camping" maar het is echter een caravanpark met onder een paar bomen een opeenhoping van kampeerplekken. Alleen het tentenveldje oogt echt groen maar daar is geen stroom en ook geen kraan. Het sanitair is slecht onderhouden en vies. De beheerder is hautain en weinig behulpzaam .

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Hanneke29-07-2017

Oké voor één nachtje

Prima voor een nachtje maar zou zou er niet langere tijd willen verblijven. Camping oogt wat vol en rommelig. Sanitair blokje vooraan is oké. Sanitairunit midden op de camping oogt niet fris (mede door zwarte noppenzeil), hoewel het niet echt vies is. Vrij veel runoer door (alleenreizende?) mannen bij het kampvuur. Ook jammer dat er geen toiletpapier bij de toiletten is. Wel gunstig gelegen tov de snelweg naar het Zuiden.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 3Sandra22-06-2017

Lawaai van airco's

Deze camping is niet wat we verwacht hadden. Het leek rustig bij aankomst maar al gauw werd de camping overspoeld met overnachters. Wij zijn dat ook en willen dan graag rustig genieten van de natuur. Dat was onmogelijk want de airco's van de campers raasden om ons heen. Daarbij gebruikten ze ook nog eens twee stroomaansluitingen terwijl je voor één betaald. Dat vind ik niet kunnen tegenover de camping eigenaars. Kortom asociaal gedrag qua geluidsoverlast en qua misbruik maken van faciliteiten. Toen we een airco gebruiker aanspraken omdat hij gewoon zijn ramen open had en de airco zei hij, kan me niks schelen. Tja, dan ben je uitgepraat.

Ook een nadeel is dat je contant moet betalen en wij wij in de hitte op zoek moesten naar een pinautomaat. Niet van deze tijd.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

5Roel-Jaco11-12-2016

Voor ons geen tweede keer.

Camping is veel te duur. Het goede sanitair in het hoofdgebouw was gesloten, wij vonden daar nog wel een ruimte met o.a, een familie douche, maar de eigenaar zei dat het niet de bedoeling was dat wij daar gingen douchen. Een beetje vreemd, de aanwezige Polen gingen er wel douchen, Wij moesten het dus doen met het sanitair “hokje” en een wc-aanhanger midden op de camping en dat zag er niet al te fris uit. Niet al te ver van de snelweg. Weinig zonnige plaatsen. Wifi is gratis, na een half uur proberen hadden wij alleen verbinding maar geen internet, wij zijn er maar mee opgehouden.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2016

3 tips over Camping Groenpark

• Jan Bosman, 10-06-2013

Men zou aan de routebeschrijving kunnen toevoegen dat je vóór de genoemde rotondes nog drie gewone kruisingen hebt.

• bethmabe01, 22-06-2015

Goeie stek om bijv. Gent en de andere plaatsen te bezoeken.

• Joke Dezeure, 21-04-2015

Een mooie vijver en pony's zo goed als op de camping!

1 vraag over Camping Groenpark

• maas, 13-07-2016

tarief plus beschikbaarheid

wat is het tarief voor een caravan 2 personen en auto. beschikbaarheid van 21 juli t/m 31 juli

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig