Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

4 Reviews over De Oude Klei

• 10Familie Van Dijk13-10-2015

Echt fantastische villa!

Wij hebben met 13 volwassenen hier een weekend vertoeft. En het heeft ons werkelijk aan niets ontbroken. Zo heerlijk in gericht compleet huis. Met een heerlijke living inclusief open haard, jacuzzi, hamam, prachtige ruime tuin, 6 slaapkamers met eigen badkamer. En de keuken is zo compleet, geweldig! Meerdere serviezen, bestek, zelfs kaasschaaf (toch echt een Nederlandse zuinige uitvinding) en champagneglazen ontbreken niet. Om de hoek ligt Oudenaarde met leuke terrassen. En op een half uurtje rijden Gent. Bakkerij Burez bezorgt broodjes aan huis, ook op zondag. En traiteur Leconte uit Oudenaarde kan een overheerlijke maaltijd bezorgen (4 gangen diner hadden wij) welk makkelijk op te warmen is in bv de grote oven. Kortom, we hebben genoten!

• 10Donizetti Ivan25-08-2012

Una bellissima casa vacanza per le famiglie

Abbiamo trascorso una vacanza con 6 famiglie in questa bellissima casa situata nelle Ardenne fiamminghe dal 15 al 24 agosto. Ogni famiglia aveva la sua stanza con bagno e doccia. Lo spazio esterno era super grande con dei prati verdissimi dove i nostri ragazzi hanno potuto giocare senza problemi. Dopo le escursioni diurne abbiamo potuto rilassarci nella "jacuzzi" (idromassagio) che si trova all'esterno.
    Questa casa si trova immersa nelle campagne fra cavalli, mucche e caprette. Anche se qualche volta abbiamo perso la strada (la casa si trova proprio un pò fuori da tutto) il soggiorno è stato super bello. Cosa importante da segnalare è che la signora Bénédicte, la padrona di casa, ci ha accolti calorosamente dandoci tutto il supporto necessario e ha fatto di tutto per farci sentira a casa. Consigliamo vivamente un soggiorno in questa casa.

• 10Marie14-09-2011

Ons familieweekend was super geslaagd !!!

Wij huurden de vakantiewoning 'De Oude Klei' te Wortegem-Petegem. Dit om het huwelijksjubelum te vieren van onze ouders. Wij hebben super genoten met ganse familie. Heel vriendelijk onthaal. Ook is er aan alles gedacht zoals : colruyt levert aan de vakantiewoning - huiskok op zaterdagavond - 's morgens lekker uitslapen want de bakker komt aan huis. Een weekend om lang te herinneren.

• 9Dries Desmet12-06-2008

Heel aangename omgeving om volledig tot rust te komen. De faciliteiten zijn luxueus. Goeie bedden, internet, open haard, alles is er gewoon. Met een grote groep mensen is het heel plezant. Iedereen heeft aparte slaapkamers en de gemeenschappelijk ruimtes zijn dan weer zeer ruim. De keuken is ook perfect ingericht. Echt een aanrader.

Vakantiehuis De Oude Klei info