Reviews over Wortegem

Echt fantastische villa!

Familie Van Dijk,
    13-10-2015

Wij hebben met 13 volwassenen hier een weekend vertoeft. En het heeft ons werkelijk aan niets ontbroken. Zo heerlijk in gericht compleet huis. Met een heerlijke living inclusief open haard, jacuzzi, hamam, prachtige ruime tuin, 6 slaapkamers met eigen badkamer. En de keuken is zo compleet, geweldig! Meerdere serviezen, bestek, zelfs kaasschaaf (toch echt een Nederlandse zuinige uitvinding) en champagneglazen ontbreken niet. Om de hoek ligt Oudenaarde met leuke terrassen. En op een half uurtje rijden Gent. Bakkerij Burez bezorgt broodjes aan huis, ook op zondag. En traiteur Leconte uit Oudenaarde kan een overheerlijke maaltijd bezorgen (4 gangen diner hadden wij) welk makkelijk op te warmen is in bv de grote oven. Kortom, we hebben genoten!

Ons familieweekend was super geslaagd !!!

Marie,
    14-9-2011

Wij huurden de vakantiewoning 'De Oude Klei' te Wortegem-Petegem. Dit om het huwelijksjubelum te vieren van onze ouders. Wij hebben super genoten met ganse familie. Heel vriendelijk onthaal. Ook is er aan alles gedacht zoals : colruyt levert aan de vakantiewoning - huiskok op zaterdagavond - 's morgens lekker uitslapen want de bakker komt aan huis. Een weekend om lang te herinneren.

Heel aangename omgeving om volledig tot rust te komen

Dries Desmet,
    12-6-2008

Heel aangename omgeving om volledig tot rust te komen. De faciliteiten zijn luxueus. Goeie bedden, internet, open haard, alles is er gewoon. Met een grote groep mensen is het heel plezant. Iedereen heeft aparte slaapkamers en de gemeenschappelijk ruimtes zijn dan weer zeer ruim. De keuken is ook perfect ingericht. Echt een aanrader.

Wortegem scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews