Géén boekingskosten

• 3.7Eetgelegenheden
  • 6Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Puyenbroeck

• 2bianca14-08-2022

water zou een welgekomen verfrissing zijn

Prachtige ligging , weinig schaduw en wanneer men minder dan 7d verblijft moet men nog 6 euro pp betalen om toegang tot het zwembad te krijgen, met een kampeerplaats in de volle zon en buitentemperatuur vzn 35gr en meer is water in de vorm van een zwembad , waterloop meer dan welkom Reservatie zou inclusief zwembad kunnen zijn gezien de duurdere prijzrn in juli en augustus

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Nele24-08-2021

Top domein

Wij komen elk jaar met de kleinkinderen. De camping en het geheel domein is ideaal voor kinderen. Alleen jammer dat mijn hond niet op de camping mag.

• 4Eetgelegenheden
  • 4Peter Snels15-06-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Op de camping zelf is niets, nog geen wc papier, veel konijnen, zeker geen aanrader, veel mensen die naar het zwembad og smortterrein gaan komen over de camping, wat niet echt een veilig gevoel geeft

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Pascal Thienpont17-05-2021

MEGA SUPER GOED!!!

SUPER genoten, zeer vriendelijk personeel zowel receptie als alle ander aanwezige mensen die daar werken, sanitair is zeer netjes onderhouden alsook het domein. Onze zoon van 9 jaar heeft er de tijd van zijn leven beleefd!!! Daar doe je het toch voor.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Onbekend05-11-2020

Prachtige ligging in contrast met de service.

De mensen die daar werken komen heel ongeïntresseerd over (duidelijk te merken dat het hun camping niet is, zowel telefonisch als op de site zelf). Na 3 maal er te verblijven, door prachtige ligging, zal het dit keer waarschijnlijk de laatste keer zijn. Ze gaan in de toekomst de camping vernieuwen maar met zo een onbeleefde mensen aan de telefoon zal het vakantiegevoel toch al een serieuze deuk gekregen hebben.

• 5Eetgelegenheden
  • 6Jan Turf31-07-2018

Fantasieloze camping

Een camping op een provinciaal domein zou zo veel meer kunnen zijn. Ruime plaatsen, dat wel , maar eerder parkeer- dan kampeerplaatsen. Geen terrasje aan de camping, geen winkeltje, je moet dus voor alles naar het dorp, 3 km verder. Zonder fiets redt je het hier niet. De lange kaarsrechte rijlanen in de camping zetten ook niet aan tot respect voor de 10 km/u grens. De bar/restaurant op het domein zelf is ook een absolute miskleun. Jammer, want deze locatie heeft veel meer potentieel. Sanitair wel pico bello.

• 10jan thys26-10-2017

fantastisch zeker terugkomen

prachtig domein prachtige accomidaties super onderhouden en zeer vriendelijk personeel

• 7Eetgelegenheden
  • 8Elleke01-07-2016

Voor herhaling vatbaar!!

Ons allereeste kampeerweekend ooit is ons super bevallen! Wij mochten kamperen net voor de speeltuin (met zicht naar de speeltuin) en aan de sanitaire blok! We konden de kindjes perfect in de gaten houden en zij konden alleen ook naar toilet! De sanitaire blok is echt super proper!!! Mensen aan het onthaal heel erg behulpzaam en vriendelijk! Wel jammer dat er geen klein winkeltje aanwezig is op de camping! Dat en de vele dode konijntjes die we in het park tegenkwamen waren de enige minpunten! We waren zodanig tevreden dat we toen we thuis kwamen een weekje in juli geboekt hebben!

speeltuin voor de kinderen is misschien wel wat beperkt, maar onze kindjes hadden er de tijd van hun leven! Volgende keer neem ik wel wat speelgoed mee voor in de zandbak!

• 5Eetgelegenheden
  • 7Bjsastrodihardjo27-07-2015

Simpel maar prima

prima voor de prijs die je betaalt

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Luc Buffel28-05-2015

Rustige camping

Vriendelijk ontvangst. Heel mooi sanitair en goed onderhouden. Ruime plaatsen.

Camping Puyenbroeck info

Camping-informatie