Camping Puyenbroeck

Met jonge kinderen

fantastisch zeker terugkomen

jan thys
26-10-2017

prachtig domein prachtige accomidaties super onderhouden en zeer vriendelijk personeel

Voor herhaling vatbaar!!

Elleke
1-7-2016

Ons allereeste kampeerweekend ooit is ons super bevallen!

Wij mochten kamperen net voor de speeltuin (met zicht naar de speeltuin) en aan de sanitaire blok! We konden de kindjes perfect in de gaten houden en zij konden alleen ook naar toilet!

De sanitaire blok is echt super proper!!! Mensen aan het onthaal heel erg behulpzaam en vriendelijk!

Wel jammer dat er geen klein winkeltje aanwezig is op de camping! Dat en de vele dode konijntjes die we in het park tegenkwamen waren de enige minpunten!

We waren zodanig tevreden dat we toen we thuis kwamen een weekje in juli geboekt hebben!

speeltuin voor de kinderen is misschien wel wat beperkt, maar onze kindjes hadden er de tijd van hun leven! Volgende keer neem ik wel wat speelgoed mee voor in de zandbak!

Simpel maar prima

Bjsastrodihardjo
27-7-2015

prima voor de prijs die je betaalt

Rustige camping

Luc Buffel
28-5-2015

Vriendelijk ontvangst.

Heel mooi sanitair en goed onderhouden.

Ruime plaatsen.

goed voor een tussenstop

Bianca
8-7-2014

neem genoeg spelletes , boeken mee om je bezig te houden

lijkt idealer dan het is

Mascha van Spellen
1-7-2014

Toen ik op de website keek dacht ik alles is er, klinkt heel mooi. Bij aankomst waren er een paar tegenvallers: geen goede ontvangst 3g, geen wifi, zwembad buiten de zomervakantie niet inbegrepen, treintje brengt je overal maar heeft geen vaste tijden per halte en zonder fiets of auto is alles dan erg ver met kleine kinderen, broodjesservice begint ook pas in de zomervakantie en per plek heb je een verplichte starichting waardoor we op onze plek (pal voor het speeltuintje) met onze rug naar de speeltuin toe moesten staan (niet echt wat ik had bedacht toen ik vroeg bij het speeltuintje). Tot slot is er een regel 'balspelen verboden' op de camping? Verder zijn ze wel ontzettend aardig bij de receptie, is het sanitairblok waar wij stonden redelijk goed en zijn de plekken ruim. Eten doe je het beste bij de golfclub. Alle andere restauraties, zoals de vier seizoenen, zijn verouderd, maken een sobere en niet schone indruk en lijken niet graag geld te willen verdienen.

Fantastische camping!

Mieke_P
16-8-2013

Vergeet alle beoordelingen van hieronder! Dit was mssch vroeger zo, maar nu een echte topcamping! Wij, een gezin van 2 volw, met 2 kindjes van 1 en 3 hebben er een goed verblijf gehad! Wij betaalden 54.00 euro voor 2 nachten, dus echt een koopje! We hadden een plekje dichtbij de speeltuin, en de 2e sanitaire blok ( dit is intussen vernieuwd en heel erg proper en modern). Eerste blok is idd verouderd. Naast de camping, mag je ook gebruikmaken van de schitterende natuur, leuke speeltuinen, kinderboerderij en zwembad! Heel erg mooi zwembad, het is niet subtropisch, maar voor een provinciaal bad, super! Erg mooi uitgestrekt domein, volgende keer nemen we de fietsen mee! Voor het treintje op het domein moet je wel betalen. Vriendelijk onthaal aan de receptie! Enig minpunt: geen broodjes mogelijkheid, maar vlug even naar Wachtebeke gereden, en daar is een lekkere bakker! Wij gaan zeker eens terug voor een kortbijvakantie!

verouderde camping

Jens Vandermeersch
14-8-2012

campinggedeelte enorm verouderd. Bestuurders rijden veel te snel voor de kinderen, sanitair is douchen met een gordijn als deur? wc's enorm gedateerd/vuil. tussen campingplaatsen composthopen voorzien, leuke geur bij hoge temperaturen.. Enkel het 'golfgedeelte' op het domein is zeer goed onderhouden, daarvoor moet alles wijken, jammer

Municipal uit de jaren stillekes

Joris
15-8-2011

De camping heeft het allure van een municipal uit Frankrijk van vele jaren terug.

Alles doet wat verwaarloosd aan. Het sanitair centraal in de camping is vies, vuil en hopeloos verouderd. Douchen achter een gordijn...

De foto's van het getoonde mooie sanitair is op een heel eind wandelen.

De omgeving is heel mooi, maar de camping voor de trekkers is héél dringend aan een opfrisbeurt toe!

Super , in de mei vakantie gaan we weer !

Engelen
12-3-2011

Goede camping , veel natuur waar je heerlijk kan wandelen ...

Kids hebben niets anders dan golfballen gezocht , eind: 134 ballen !!!

mooie speeltuin (nen) , goed zwembad , mooie tuinen om te fietsen en wandelen .

Camping zelf is schoon , oud maar ook een nieuw schoon toilet gebouw . grote plekken .

Alleen veel konijnen die de vuilzakken vrot vreten ..dus tip HOOG HANGEN .

kids zijn 12-9 en 3 jaar en we gaan weer ..super zin in .

Belangrijkste is, zoveel waar voor je geld !!TIP: neem wel de fietsen mee ..afstanden op de camping zijn groot , voor te kids te ver om alles te lopen !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Puyenbroeck in Wachtebeke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Puyenbroeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.