Camping Puyenbroeck

16 reviews over Camping Puyenbroeck

• 2018
    6Jan Turf31-07-2018

Fantasieloze camping

Een camping op een provinciaal domein zou zo veel meer kunnen zijn. Ruime plaatsen, dat wel , maar eerder parkeer- dan kampeerplaatsen. Geen terrasje aan de camping, geen winkeltje, je moet dus voor alles naar het dorp, 3 km verder. Zonder fiets redt je het hier niet. De lange kaarsrechte rijlanen in de camping zetten ook niet aan tot respect voor de 10 km/u grens. De bar/restaurant op het domein zelf is ook een absolute miskleun. Jammer, want deze locatie heeft veel meer potentieel. Sanitair wel pico bello.

• 3Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10jan thys26-10-2017

fantastisch zeker terugkomen

prachtig domein prachtige accomidaties super onderhouden en zeer vriendelijk personeel

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Elleke01-07-2016

Voor herhaling vatbaar!!

Ons allereeste kampeerweekend ooit is ons super bevallen! Wij mochten kamperen net voor de speeltuin (met zicht naar de speeltuin) en aan de sanitaire blok! We konden de kindjes perfect in de gaten houden en zij konden alleen ook naar toilet! De sanitaire blok is echt super proper!!! Mensen aan het onthaal heel erg behulpzaam en vriendelijk! Wel jammer dat er geen klein winkeltje aanwezig is op de camping! Dat en de vele dode konijntjes die we in het park tegenkwamen waren de enige minpunten! We waren zodanig tevreden dat we toen we thuis kwamen een weekje in juli geboekt hebben!

speeltuin voor de kinderen is misschien wel wat beperkt, maar onze kindjes hadden er de tijd van hun leven! Volgende keer neem ik wel wat speelgoed mee voor in de zandbak!

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 7Bjsastrodihardjo27-07-2015

Simpel maar prima

prima voor de prijs die je betaalt

• 3Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Luc Buffel28-05-2015

Rustige camping

Vriendelijk ontvangst. Heel mooi sanitair en goed onderhouden. Ruime plaatsen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

• 5Bianca08-07-2014

goed voor een tussenstop

neem genoeg spelletes , boeken mee om je bezig te houden

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 6Mascha van Spellen01-07-2014

lijkt idealer dan het is

Toen ik op de website keek dacht ik alles is er, klinkt heel mooi. Bij aankomst waren er een paar tegenvallers: geen goede ontvangst 3g, geen wifi, zwembad buiten de zomervakantie niet inbegrepen, treintje brengt je overal maar heeft geen vaste tijden per halte en zonder fiets of auto is alles dan erg ver met kleine kinderen, broodjesservice begint ook pas in de zomervakantie en per plek heb je een verplichte starichting waardoor we op onze plek (pal voor het speeltuintje) met onze rug naar de speeltuin toe moesten staan (niet echt wat ik had bedacht toen ik vroeg bij het speeltuintje). Tot slot is er een regel 'balspelen verboden' op de camping? Verder zijn ze wel ontzettend aardig bij de receptie, is het sanitairblok waar wij stonden redelijk goed en zijn de plekken ruim. Eten doe je het beste bij de golfclub. Alle andere restauraties, zoals de vier seizoenen, zijn verouderd, maken een sobere en niet schone indruk en lijken niet graag geld te willen verdienen.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8Mieke_P16-08-2013

Fantastische camping!

Vergeet alle beoordelingen van hieronder! Dit was mssch vroeger zo, maar nu een echte topcamping! Wij, een gezin van 2 volw, met 2 kindjes van 1 en 3 hebben er een goed verblijf gehad! Wij betaalden 54.00 euro voor 2 nachten, dus echt een koopje! We hadden een plekje dichtbij de speeltuin, en de 2e sanitaire blok ( dit is intussen vernieuwd en heel erg proper en modern). Eerste blok is idd verouderd. Naast de camping, mag je ook gebruikmaken van de schitterende natuur, leuke speeltuinen, kinderboerderij en zwembad! Heel erg mooi zwembad, het is niet subtropisch, maar voor een provinciaal bad, super! Erg mooi uitgestrekt domein, volgende keer nemen we de fietsen mee! Voor het treintje op het domein moet je wel betalen. Vriendelijk onthaal aan de receptie! Enig minpunt: geen broodjes mogelijkheid, maar vlug even naar Wachtebeke gereden, en daar is een lekkere bakker! Wij gaan zeker eens terug voor een kortbijvakantie!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 5Jens Vandermeersch14-08-2012

verouderde camping

campinggedeelte enorm verouderd. Bestuurders rijden veel te snel voor de kinderen, sanitair is douchen met een gordijn als deur? wc's enorm gedateerd/vuil. tussen campingplaatsen composthopen voorzien, leuke geur bij hoge temperaturen.. Enkel het 'golfgedeelte' op het domein is zeer goed onderhouden, daarvoor moet alles wijken, jammer

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2012

• 6Joris15-08-2011

Municipal uit de jaren stillekes

De camping heeft het allure van een municipal uit Frankrijk van vele jaren terug. Alles doet wat verwaarloosd aan. Het sanitair centraal in de camping is vies, vuil en hopeloos verouderd. Douchen achter een gordijn... De foto's van het getoonde mooie sanitair is op een heel eind wandelen.

De omgeving is heel mooi, maar de camping voor de trekkers is héél dringend aan een opfrisbeurt toe!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011