Bed and Breakfast 't Heerenhuys Ursel

1 review over Bed and Breakfast 't Heerenhuys Ursel in het Nederlands

nooit meer

Els
4-3-2019

Ik begrijp niet hoe deze B & B aan meer dan 9/10 komt ! De inrichting van het huis trekt op niks, veel rommel, overladen, maar vooral het ontbijt was een schande: fruitmand met fruit dat de versheidsdatum al lang gepasseerd was, oneetbare, harde koffiekoeken, broodjes die jaren in de diepvries hadden gezeten... Hier zien ze ons nooit meer terug.

Gereisd Met partner in maart 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Heerenhuys Ursel in Ursel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Heerenhuys Ursel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.