Géén boekingskosten

Hotel TTS

BelgiëOost VlaanderenTemse

We hebben de beste aanbieders voor Hotel TTS voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

5 Reviews over TTS

• 3Annelies14-12-2017

Nooit meer

Zeer slechte en onvriendelijke ontvangst. Ongastvrij. Niet schoon! Ontbijt sumier, maar voldoende. Er wordt geen rekening gehouden met eventuele dieeten. Last van geluid van de grote weg. Belachelijk duur voor het gebodene. Kan ook geen grote groepen aan. Wij waren met zijn zessen. Dit kostte al de nodige moeite met een hoop gemopper. Al met al nooit weer. Volgende keer gewoon weer naar Van der Valk in Beveren.

• 5Valerie jansens07-10-2013

Nooit meer

Kamer is niet zoals afgebeeld. Airco werkte niet, terwijl de kamer snikheet was (in oktober). Raam kon je openzetten maar hotel ligt aan zeer drukke weg waardoor je niet kan slapen wegens geluidsoverlast. Heel kleine kamer. Water aan de wastafel werd nooit koud. (Om water te drinken/tanden te spoelen).

• 9Jan Tenhage09-09-2013

Goed Hotel

Hotel TTS is erg gastvriendelijk en hebben goede mooie schone kamers en het personeel is erg gastvrij en vriendelijk.. Prijzen waren ook redelijk.

• 8bridgetvh18-07-2013

Zeer goed hotel

Wij hebben hier een overnachting gemaakt onderweg naar Frankrijk. Wat een goed hotel! Privé parkeerplaatsen achter het hotel, heerlijke 3 gangen maaltijd genoten in het restaurant, mooie kamers luxe ingericht, lekker ontbijt met een uitgebreid buffet. Aanrader om terug te komen voor een bezoek aan Antwerpen / Gent. Je logeert hier veel lekkerder als in een stadshotel vermoed ik. Gemakkelijk te bereiken vanaf de E17, gelegen aan de N16. Door-de-weeks schijnen en ook zakenmensen te verblijven ivm de in de buurt liggende industriegebieden. Van zakenmensen en industriegebied hebben wij niets gezien.

• 8R. de Groot14-10-2010

Nieuw hotel. Mooi, maar met kinderziektes

Zeer vriendelijk personeel. Om 23.00 was de keuken eigenlijk gesloten, maar de chef was toch bereid om een tosti voor ons te bakken, ook al stond dat eigenlijk niet op de kaart. Met de kamersleutel zou eigenlijk de buitendeur geopend moeten kunnen worden, maar dat systeem werkte nog niet.

De kamer is modern ingericht, waarbij duidelijk is gelet op het verkrijgen van sterren, denk daarbij aan de haardroger en een minibar. Echter de plavuizen op de vloer voelen koud aan. Het zou de eigenaar sieren als hij voor deze kamers slippers zou aanbieden.

Het ontbijt is goed, maar uitsluitend continentaal. Ik miste de gebruikelijke roereitjes en de spekreepjes/worstjes. Wel werd per gast een gekookt eitje op tafel gezet en direct weer weggehaald omdat ze nog zacht van binnen zouden zijn.

Dit hotel is er bijna, maar nog niet helemaal.

Hotel TTS info

Het complex