Camping Voorhout

7.2Ligging

Camping Info

1 review over Camping Voorhout in het Nederlands

• 4Johnny Claessens29-07-2016

Valt weinig goeds over te vertellen.

Je komt aan, en moet je plan trekken. Vraag je drie dagen lang om een wificode te krijgen, maar bij vertrek had ik die nog steeds niet. Je kan er geen water lozen. En zeg vooral geen woord tegen hun volwassen dochter, want je krijgt meteen campingverbod. Service = 2/10

3Prijs/kwaliteit
    6Staat v/h sanitair
    2Eetgelegenheden
    5Ligging

Met oudere kinderen

1 tip over Camping Voorhout

• flupperke15, 05-10-2014

we zijn daar geweest al meer dan 1 keer heel goed en vriendelijk en rustig dicht bij de Nederlandse grens Hulst en ook dicht bij het centrum stekenen, en de expres weg dus je kunt van daar alle kante uit je kunt in het kantin eten wel alleen in het sessoen heel goed en veel voor je geld

0 vragen over Camping Voorhout

• SchaduwplaatsenAanwezig