Camping Voorhout

Camping Info

4 reviews over Camping Voorhout in het Nederlands

• 2017
    9Sabina25-08-2017

Hier komen wij graag terug!

Deze camping voldoet aan onze verwachtingen die uitgedrukt wordt in cijfers v. Waardering. Gedurende 2j komen wij hier 2maand tijdens de zomervakantie voor en na ht werk omdat wij ed kids houden v deze gezellige-vriendelijke camping. De inzet v alain, brenda hun kinderen, gino, het animatieteam en al diegene die meewerken ad playback eh afsluitingsbal is"zeer hoog" en verdient een grote pluim! Hier wordt steeds gewerkt aan vooruitgang, netheid en amusement. De prijs-kwaliteit is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een plaats om even tussen uit te zijn, een lekkere keuken, een veilig domein voor je kinderen, de rust en voor wie wil toch ook dansen kan op gevarieerde muziek bij geplande activiteiten. De kinderspelen en prijsuitreiking was een succes! Wij zijn meer dan tevreden en komen volgende zomer terug! Dankuwel aan alle lieve mensen die wij hier hebben ontmoet! Youri, sabina, Matthias en milan

9Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair
    9Eetgelegenheden
    9Ligging

• 3tante met de caravan04-11-2016

kan er eerlijk Geen enkel Goed woord over zeggen

op het eerste zicht valt het er nog wel redelijk goed mee, maar niks is minder waar! als je geluk hebt is er bij aankomst iemand die je kan helpen, want de receptie is elke dag slechts enkel open van 19-20u. De uitbater is een geniepige, onvriendelijke man die zich duidelijk meer voelt dan eender wie daar. Zen portemonnee vullen is bijna het enige dat telt voor hem, personeel heeft hij bijna niet en het zit er vol met 60 plussers en vooral buitenlanders die in Belgie komen werken en daar tegen schandalige prijzen kunnen verblijven en waarvan geprofiteerd wordt. Klantvriendelijkheid is er niet en hulp bij eender wat moet je ook niet vragen of verwachten.

3Prijs/kwaliteit
    2Staat v/h sanitair
    1Eetgelegenheden
    5Ligging

• 8flupperke1517-01-2015

camping Voorhout

rustige kamping dicht bij Nederland om te winkelen vriendelijke uitbaters en je kunt in de zomer goed eten in de cantinne uitbater Alein en zijn gezin vrouw en kinderen zijn staats altijd in de weer en vriendelijk en ook Gino als je daar iets aanvraagt dhelpt hij u in het mogelijke er is en fietsclub een boogschietclup verder regelmatig iets te doen wij zijn daar al veel geweest en ook niet te vergeten hond vriendelijk prijslijk en onze vrienden staan er ook groeten van Redant Pierre en Hofmans Sonja en ons hondje Tina en met pasen zijn we daar terug voor 10 dagen

• 9flupperke1505-10-2014

goede camping

heel rustige camping en proper en vriendelijk geschikt voor mensen die van rust houden

10Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair
    9Eetgelegenheden
    9Ligging

1 tip over Camping Voorhout

• flupperke15, 05-10-2014

we zijn daar geweest al meer dan 1 keer heel goed en vriendelijk en rustig dicht bij de Nederlandse grens Hulst en ook dicht bij het centrum stekenen, en de expres weg dus je kunt van daar alle kante uit je kunt in het kantin eten wel alleen in het sessoen heel goed en veel voor je geld

0 vragen over Camping Voorhout

• SchaduwplaatsenAanwezig