Camping Voorhout

Camping Voorhout
6,6

6 reviews over Camping Voorhout in het Nederlands

Hier komen wij graag terug!

Sabina
25-8-2017

Deze camping voldoet aan onze verwachtingen die uitgedrukt wordt in cijfers v. Waardering.

Gedurende 2j komen wij hier 2maand tijdens de zomervakantie voor en na ht werk omdat wij ed kids houden v deze gezellige-vriendelijke camping. De inzet v alain, brenda hun kinderen, gino, het animatieteam en al diegene die meewerken ad playback eh afsluitingsbal is"zeer hoog" en verdient een grote pluim!

Hier wordt steeds gewerkt aan vooruitgang, netheid en amusement. De prijs-kwaliteit is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een plaats om even tussen uit te zijn, een lekkere keuken, een veilig domein voor je kinderen, de rust en voor wie wil toch ook dansen kan op gevarieerde muziek bij geplande activiteiten.

De kinderspelen en prijsuitreiking was een succes!

Wij zijn meer dan tevreden en komen volgende zomer terug!

Dankuwel aan alle lieve mensen die wij hier hebben ontmoet!

Youri, sabina, Matthias en milan

Oude reviews (archief)

kan er eerlijk Geen enkel Goed woord over zeggen

tante met de caravan
4-11-2016

op het eerste zicht valt het er nog wel redelijk goed mee, maar niks is minder waar! als je geluk hebt is er bij aankomst iemand die je kan helpen, want de receptie is elke dag slechts enkel open van 19-20u.

De uitbater is een geniepige, onvriendelijke man die zich duidelijk meer voelt dan eender wie daar. Zen portemonnee vullen is bijna het enige dat telt voor hem, personeel heeft hij bijna niet en het zit er vol met 60 plussers en vooral buitenlanders die in Belgie komen werken en daar tegen schandalige prijzen kunnen verblijven en waarvan geprofiteerd wordt. Klantvriendelijkheid is er niet en hulp bij eender wat moet je ook niet vragen of verwachten.

Valt weinig goeds over te vertellen.

Johnny Claessens
29-7-2016

Je komt aan, en moet je plan trekken. Vraag je drie dagen lang om een wificode te krijgen, maar bij vertrek had ik die nog steeds niet. Je kan er geen water lozen. En zeg vooral geen woord tegen hun volwassen dochter, want je krijgt meteen campingverbod. Service = 2/10

heel rustig ,wel vlak bij de expressweg

in de cantine kan je wel goed eten maar ze is veel gesloten

camping Voorhout

flupperke15
17-1-2015

rustige kamping dicht bij Nederland om te winkelen vriendelijke uitbaters en je kunt in de zomer goed eten in de cantinne uitbater Alein en zijn gezin vrouw en kinderen zijn staats altijd in de weer en vriendelijk en ook Gino als je daar iets aanvraagt dhelpt hij u in het mogelijke er is en fietsclub een boogschietclup verder regelmatig iets te doen wij zijn daar al veel geweest en ook niet te vergeten hond vriendelijk prijslijk en onze vrienden staan er ook groeten van Redant Pierre en Hofmans Sonja en ons hondje Tina en met pasen zijn we daar terug voor 10 dagen

goede camping

flupperke15
        5-10-2014

heel rustige camping en proper en vriendelijk geschikt voor mensen die van rust houden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Voorhout in Stekene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Voorhout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Voorhout scoort een 6.62 uit 10 op basis van 6 reviews.