Camping Vlasaard

39 reviews over Camping Vlasaard in het Nederlands

Nooit meer

Hackeffy
19-6-2017

Niks schaduw. Heel open camping. Niet geschikt voor kinderen wegens povere speeltuin.

fantastich

kathleen roels
4-11-2016

wij zijn hier graag we zitten hier al 7 jaar en het is hier heel rustig wij komen naar hier voor de rust

Hele leuke camping in een rustige omgeving

Bjorn_Tanghe
2-10-2016

Leuke camping met veel mogelijkheden. Voor onze kleine meid waren er veel speelmogelijkheden in de diverse speeltuintjes. Leuk zwembad aanwezig en ook veel petanque banen beschikbaar. Aan de ingang een supermarkt waar je bijna alles kan vinden. Ook een binnenspeeltuin voor de kinderen en een restaurant. Je hebt er gewoon alles om een leuke tijd te beleven.

Sanitair was heel proper en zeer mooi. Douches zijn betalend met betaalsleutelsysteem. Zijn we niet zo'n fan van maar dit was dan ook onze enigste opmerking. Zeer nette camping en alle vaste caravans zijn uitzonderlijk goed en proper onderhouden. Vriendelijke mensen op de camping en ook aan het onthaal.

Wij zijn er maar vier dagen geweest, maar als we de omgeving nog eens willen verkennen, komen we zeker terug. Ideale omgeving om te wandelen en fietsen. Heel mooie fietspaden. En heb je vragen, dan geven ze graag een woordje uitleg in de receptie.

Een ideale camping als je er eens een weekje op uit wil en niet zo duur !

Goed voor 1 keer maar zeker geen aanrader.

Jaap en Sanne
25-8-2016

Mooie omgeving

Proper zwembad

Sanitair niet proper en sleutel voor water e.d. heel duur!

Vuilzak 2eu???

Schijn-vriendelijke manager.

Aanrader: Vraag naar Factuur!

zeker de moeite waard !

Frank & Letje
1-12-2013

Wij waren er het laatste weekend van november , super vriendelijk ontvangen op een leuke camping , wij komen er zeker nog terug .

Frank & Letje

goed onderhoude camping mooi gelegen

J.Loef
30-8-2012

De mensen op de camping zijn in een woord prima

toen wij na 4 weken weer huiswaarts gingen en pech kregen konden we zo terug komen

Iedereen heeft ons goed geholpen want zonder auto doe je weinig dus daarvoor een 10 en voor de rest KLASSE

Goede en mooie camping

J.Loef
30-8-2012

de mensen op de camping in een woord prima

wij kregen panne op de terug weg en konden zo terug komen

in een woord KLASSE werden door iedereen geholpen Super

van ons voor vriendelijkheid en behulpzaamheid

een 10

fam Jaap en Wil Loef

Een klein beetje "PARADIJS"

Wim Van den Steen
9-1-2012

De uitbaters doen hun best om onze vakanties zo aangenaam mogelijk te maken. Er zijn altijd activiteiten en alles is er netjes.

In de buurt van de camping is ook genoeg te beleven en fietsliefhebbers komen zeker aan hun trekken.

Het personeel is zeer klantvriendelijk en de uitbaters van de kantine in het bijzonder zijn uiterst attent.

Het zwembad is zeker een pluspunt, enkel spijtig van de belabberde zomer die we hadden in 2011.

We hopen nog vele jaartjes te kunnen komen. Doe zo voort, Nancy...

stressvakantie

madame Angelle
5-9-2011

joepie, naar crammerock in stekene maar owee ons verblijf op de camping Vlasaard!!

Ouderwetse caravan maar dat is nie zo erg maar spreek me niet over de hygiëne en algemene toestand: alles vuil en de dode insekten hangen in de gordijnen, afgebroken knoppen aan het fornuis,schimmel in de overn,gat in de vloer van de kamer bestemd voor de kinderen,dubbel bed in de zetels waarvan de kussens stonken (k durfde er niet in slapen in mn nachtjapon-->lange broek en trui met lange mouwen aangehouden!!!!,gebrekkig service die aan de vingers blijven plakken,douche vuil,WC loopt door(gelukkig heeft mn man verstand van sanitair zodat hij dit kon oplossen)...kort samengevat Vuil, vettig nooit meer!!! en niet te vergeten dat het er duur is! Daar de badkamer echt niet te doen was,een kaartje gehaald om de sanitaire blok te gebruiken(=verbazingswekkend wel proper) en dit voor MAAR 20 euro,zelfs om koiud water moet je betalen. Eigenlijk heb ik geen recht van klagen(woorden congiërge):koffiemachine ging!!

nooit meer

Tom
4-9-2011

stacaravan gehuurd voor 2 nachten. schandalig, ze verhuren wrakken, vuil ... verder geen woorden meer aan vuilmaken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vlasaard in Stekene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vlasaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.