Géén boekingskosten

Meer camping info

45 Reviews over Vlasaard

• 10Hoogstoel Anny17-04-2021

FANTASTISCH

je mag telefoneren en je zegt wanneer je komt zelfs wanneer ze gesloten zijn en doen al het nodige om je te ontvangen, zelfs voor vertek op zondag, extra hygiene voor de sanitairen en de camping zelf, super vriendelijk en behulpzaam, zijn er met mobilhome en mogen de plaats kiezen, goede standplaats met water, electro, afvoer vuil water, en wat een rust en stilte, ECHT EEN AANRADER OM ER TE VERBLIJVEN

• 6Benno08-10-2019

Prima camping

mooie camping vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je van fietsen houd, veel en mooie fietsroutes in de omgeving. Voor het gebruik van de douche en toilet gebouwen word een niet handig systeem gebruikt en word naar mijn mening te veel geld berekend. Verder prima camping

• 6Staat v/h sanitair
  • 2Tas10-08-2019

Hier nooit meer heen

Alles op een tack, achteraf nog voor warm en koud water betalen na gebruik. 1 tack voor de hele familie, moeten er meerdere naar de wc kan er maar 1 tegelijk wc deur moet met tack opengemaakt. Douche kan of loeiheet of ijskoud. Afdouche moet voor je het zwembad in gaat maar wel gebruik van eigen tack. Dus zijn de kinderen zwemmen kan je niet naar wc wand er is maar 1 tack, Caming kost 22 euro plus alle bijkomende kosten, Het zwembad is maar liefs 10 meter bij 7 meter.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 10sandy pieters13-04-2019

helemaal top voor jong en oud!

heerlijk genoten met de kids, zij hebben kunnen geiten van de kinderanimatie en, een van een fantastische nieuwe speeltuin. ook konden ik en mijn vriend heerlijk genieten van de gezellige sfeer en het verwarmde zwembad de sanitairs waren zeer verzorgd en het personeel was zeer vriendelijk wij komen dit jaar zeker terug

• 4Hackeffy19-06-2017

Nooit meer

Niks schaduw. Heel open camping. Niet geschikt voor kinderen wegens povere speeltuin.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10kathleen roels04-11-2016

fantastich

wij zijn hier graag we zitten hier al 7 jaar en het is hier heel rustig wij komen naar hier voor de rust

• 7Eetgelegenheden
  • 8Bjorn_Tanghe02-10-2016

Hele leuke camping in een rustige omgeving

Leuke camping met veel mogelijkheden. Voor onze kleine meid waren er veel speelmogelijkheden in de diverse speeltuintjes. Leuk zwembad aanwezig en ook veel petanque banen beschikbaar. Aan de ingang een supermarkt waar je bijna alles kan vinden. Ook een binnenspeeltuin voor de kinderen en een restaurant. Je hebt er gewoon alles om een leuke tijd te beleven.

Sanitair was heel proper en zeer mooi. Douches zijn betalend met betaalsleutelsysteem. Zijn we niet zo'n fan van maar dit was dan ook onze enigste opmerking. Zeer nette camping en alle vaste caravans zijn uitzonderlijk goed en proper onderhouden. Vriendelijke mensen op de camping en ook aan het onthaal.

Wij zijn er maar vier dagen geweest, maar als we de omgeving nog eens willen verkennen, komen we zeker terug. Ideale omgeving om te wandelen en fietsen. Heel mooie fietspaden. En heb je vragen, dan geven ze graag een woordje uitleg in de receptie.

Een ideale camping als je er eens een weekje op uit wil en niet zo duur !

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Jaap en Sanne25-08-2016

Goed voor 1 keer maar zeker geen aanrader.

Mooie omgeving Proper zwembad Sanitair niet proper en sleutel voor water e.d. heel duur! Vuilzak 2eu??? Schijn-vriendelijke manager. Aanrader: Vraag naar Factuur!

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 10Frank & Letje01-12-2013

zeker de moeite waard !

Wij waren er het laatste weekend van november , super vriendelijk ontvangen op een leuke camping , wij komen er zeker nog terug . Frank & Letje

• 9J.Loef30-08-2012

goed onderhoude camping mooi gelegen

De mensen op de camping zijn in een woord prima toen wij na 4 weken weer huiswaarts gingen en pech kregen konden we zo terug komen Iedereen heeft ons goed geholpen want zonder auto doe je weinig dus daarvoor een 10 en voor de rest KLASSE

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar