We hebben een aantal aanbieders voor Stekene voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Stekene voor je op een rij gezet:

Reviews over Stekene

Hier komen wij graag terug!

Sabina,
    25-8-2017

Deze camping voldoet aan onze verwachtingen die uitgedrukt wordt in cijfers v. Waardering.

Gedurende 2j komen wij hier 2maand tijdens de zomervakantie voor en na ht werk omdat wij ed kids houden v deze gezellige-vriendelijke camping. De inzet v alain, brenda hun kinderen, gino, het animatieteam en al diegene die meewerken ad playback eh afsluitingsbal is"zeer hoog" en verdient een grote pluim!

Hier wordt steeds gewerkt aan vooruitgang, netheid en amusement. De prijs-kwaliteit is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een plaats om even tussen uit te zijn, een lekkere keuken, een veilig domein voor je kinderen, de rust en voor wie wil toch ook dansen kan op gevarieerde muziek bij geplande activiteiten.

De kinderspelen en prijsuitreiking was een succes!

Wij zijn meer dan tevreden en komen volgende zomer terug!

Dankuwel aan alle lieve mensen die wij hier hebben ontmoet!

Youri, sabina, Matthias en milan

Gereisd met partner in januari 2017

fantastich

kathleen roels,
    4-11-2016

wij zijn hier graag we zitten hier al 7 jaar en het is hier heel rustig wij komen naar hier voor de rust

Gereisd met partner in november 2016

Hele leuke camping in een rustige omgeving

Bjorn_Tanghe,
    2-10-2016

Leuke camping met veel mogelijkheden. Voor onze kleine meid waren er veel speelmogelijkheden in de diverse speeltuintjes. Leuk zwembad aanwezig en ook veel petanque banen beschikbaar. Aan de ingang een supermarkt waar je bijna alles kan vinden. Ook een binnenspeeltuin voor de kinderen en een restaurant. Je hebt er gewoon alles om een leuke tijd te beleven.

Sanitair was heel proper en zeer mooi. Douches zijn betalend met betaalsleutelsysteem. Zijn we niet zo'n fan van maar dit was dan ook onze enigste opmerking. Zeer nette camping en alle vaste caravans zijn uitzonderlijk goed en proper onderhouden. Vriendelijke mensen op de camping en ook aan het onthaal.

Wij zijn er maar vier dagen geweest, maar als we de omgeving nog eens willen verkennen, komen we zeker terug. Ideale omgeving om te wandelen en fietsen. Heel mooie fietspaden. En heb je vragen, dan geven ze graag een woordje uitleg in de receptie.

Een ideale camping als je er eens een weekje op uit wil en niet zo duur !

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

goed, rustige camping,goei e ligging

paul,
    2-7-2016

heel rustig ,wel vlak bij de expressweg

in de cantine kan je wel goed eten maar ze is veel gesloten

Gereisd alleenreizend in september 2014

camping Voorhout

flupperke15,
    17-1-2015

rustige kamping dicht bij Nederland om te winkelen vriendelijke uitbaters en je kunt in de zomer goed eten in de cantinne uitbater Alein en zijn gezin vrouw en kinderen zijn staats altijd in de weer en vriendelijk en ook Gino als je daar iets aanvraagt dhelpt hij u in het mogelijke er is en fietsclub een boogschietclup verder regelmatig iets te doen wij zijn daar al veel geweest en ook niet te vergeten hond vriendelijk prijslijk en onze vrienden staan er ook groeten van Redant Pierre en Hofmans Sonja en ons hondje Tina en met pasen zijn we daar terug voor 10 dagen

Gereisd met partner in januari 2015
Stekene scoort een 9,3 uit 10, op basis van 7 reviews