Reviews over St. Blasius Boekel

Warm onthaal, vriendelijke bediening, vertrouwen!

geburen: den hechte dreihoek,
    18-4-2016

Het was de derde keer dat wij hier kwamen logeren.

Gezelligheid troef, je mag en kan er helemaal jezelf zijn. Wij werden op onze wenken bediend en Freddy was altijd aanwezig!

Mooi landschap en leuke kamers.

Lekker ontbijt. gezellige Italiaanse avond meegemaakt met zeer lekkere gerechten! Kader is een voortreffelijke kok! Leuke formule: wij, gasten, zaten samen aan tafel met de buurtbewoners.

's Nachts lieten wij onze deur van de badkamer openstaan, zo was het 's morgens toch warm in de badkamer, daar was geen verwarming; maar wij losten dit kleine probleem zo op.

Een goede ervaring aan over gehouden

Caljon Edmond,
    29-5-2011

Zéér vriendelijk ontvangen,een prachtig en verzorgd weekend gehad,geen noemenswaardige minpunten.niet duur,zeker een aanrader !!!

gezellig!

J. Lagendijk,
    4-8-2008

Een heel gezellig vakantiehuisje. Het is niet groot maar voor 4 personen zeker ruim genoeg. Een mooie tuin voor als het lekker weer is en bij minder weer een gezellige houtkachel.