Camping VKT Gerstekot

6 reviews over Camping VKT Gerstekot in het Nederlands

Super!

Familie walters
22-6-2019

Kleinschalige gezellige camping. Na autopech waardoor we meerder dagen vast zaten heel gastvrij ontvangen! Twee fietsen gekregen zelfs met fietstoeltje! Mensen op de camping ook al even behulpzaam! Voor de kleine werd een zwembadje geregeld door. onze buren! Voor ons de beste plek in een vervelende wachttijd! Bij de receptie kan je drinken krijgen. Sanitair goed schoon gehouden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig....

Nonkel Filemon
14-6-2019

We verblijven hier al meerdere jaren i.v.m. bezoek Lokerse Feesten. Geweldige Camping....nieuwe uitbater net zoals de oude, vriendelijk en behulpzaam....hier kan heel veel als je je maar aanpast aan de regels. Mensen regelen alles voor je...zelfs voor ons (Limburgse Nederlanders, hahahaha ) Voor onze groep variërend tussen de 18 en 65 jaar geweldig....waar krijg je nog zoveel voor zo weinig.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Natte dagen geweest, toch een wandeltocht gemaakt.

Marianne
6-11-2017

Vernomen dat het Andere uitbaters zijn, wel vriendelijk aan de receptie.. Zeer proper sanitair, dichtbij afrit autostrade, goede doorgangscamping zowel voor caravans dan voor campers.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Onvriendelijk

Dirk
30-4-2017

Onvriendelijk bij receptie en kantien zelden ooen en niets te eten verkrijgbaar.

Gereisd Met partner in januari 2017

Geen gezellige of gastvrije camping

Nuxima
9-8-2015

Een centraal gelegen camping. Je zit vlakbij Gent en Brussel. De camping is niet duur maar voor elk beetje water moet je betalen, tot vervelens toe. Dit onder de noemer milieubesparing. Sanitair is redelijk schoon maar de douches moet je zelf schoonhouden met een vieze bak afvalwater. De vaste staanplaatsen zijn vaak vieze oude vergaande krotten wat een desolate aanblik over de camping geeft. Verder voelde de camping aan als een vaste hangplek voor de beheerders en vaste gasten. Hierdoor voelde je zeker niet altijd te gast. Dit kwam vooral door het gedrag van 1 beheerder. Deze man was intens onbeschoft en kwam dreigend over. Geen veilig gevoel. Dit laatste was de aanleiding om vlug naar een andere camping te gaan.

ideale camping voor lang en of kort verblijf

bartdemunck
10-5-2015

Camping Gerstekot is gelegen in waasmunster nabij de E17 tussen Antwerpen en Gent. ook niet ver van Brussel. goede staat van sanitaire. kind vriendelijk. mindervalide vriendelijke. Speciale camper plaatsen. Alle benodigdheden voor mobilhomes zoals water laad en los punt.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • NaturistencampingJa
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping VKT Gerstekot in Sint-Niklaas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping VKT Gerstekot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.