Géén boekingskosten

Meer camping info

7 Reviews over VKT Gerstekot

• 3Bart16-08-2019

NOOIT MEER

Sanitair niet proper, zowel douches als toiletten voor de heren zeer vuil. Kantine is weinig tot nooit open, en dat tijdens verlofperiode?? En dan loopt er nog dagelijks een weirdo rond op de camping, die het niet kan nalaten om al zeer vroeg met een tractor rond te rijden en dan op de koop toe vuilgebekt is .....Het idee van een gezellige camping is ons totaal vreemd hier. Voor ons geen 2de keer.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Familie walters22-06-2019

Super!

Kleinschalige gezellige camping. Na autopech waardoor we meerder dagen vast zaten heel gastvrij ontvangen! Twee fietsen gekregen zelfs met fietstoeltje! Mensen op de camping ook al even behulpzaam! Voor de kleine werd een zwembadje geregeld door. onze buren! Voor ons de beste plek in een vervelende wachttijd! Bij de receptie kan je drinken krijgen. Sanitair goed schoon gehouden.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Nonkel Filemon14-06-2019

Geweldig....

We verblijven hier al meerdere jaren i.v.m. bezoek Lokerse Feesten. Geweldige Camping....nieuwe uitbater net zoals de oude, vriendelijk en behulpzaam....hier kan heel veel als je je maar aanpast aan de regels. Mensen regelen alles voor je...zelfs voor ons (Limburgse Nederlanders, hahahaha ) Voor onze groep variërend tussen de 18 en 65 jaar geweldig....waar krijg je nog zoveel voor zo weinig.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Marianne06-11-2017

Natte dagen geweest, toch een wandeltocht gemaakt.

Vernomen dat het Andere uitbaters zijn, wel vriendelijk aan de receptie.. Zeer proper sanitair, dichtbij afrit autostrade, goede doorgangscamping zowel voor caravans dan voor campers.

• 8Staat v/h sanitair
  • 2Dirk30-04-2017

Onvriendelijk

Onvriendelijk bij receptie en kantien zelden ooen en niets te eten verkrijgbaar.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 3Nuxima09-08-2015

Geen gezellige of gastvrije camping

Een centraal gelegen camping. Je zit vlakbij Gent en Brussel. De camping is niet duur maar voor elk beetje water moet je betalen, tot vervelens toe. Dit onder de noemer milieubesparing. Sanitair is redelijk schoon maar de douches moet je zelf schoonhouden met een vieze bak afvalwater. De vaste staanplaatsen zijn vaak vieze oude vergaande krotten wat een desolate aanblik over de camping geeft. Verder voelde de camping aan als een vaste hangplek voor de beheerders en vaste gasten. Hierdoor voelde je zeker niet altijd te gast. Dit kwam vooral door het gedrag van 1 beheerder. Deze man was intens onbeschoft en kwam dreigend over. Geen veilig gevoel. Dit laatste was de aanleiding om vlug naar een andere camping te gaan.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8bartdemunck10-05-2015

ideale camping voor lang en of kort verblijf

Camping Gerstekot is gelegen in waasmunster nabij de E17 tussen Antwerpen en Gent. ook niet ver van Brussel. goede staat van sanitaire. kind vriendelijk. mindervalide vriendelijke. Speciale camper plaatsen. Alle benodigdheden voor mobilhomes zoals water laad en los punt.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair