Hotel Serwir

7.1Goed

België, Oost Vlaanderen, Sint-Niklaas

Op vakantie geweest naar Serwir?

7.1Goed

• Kinderopvang

11 reviews over Hotel Serwir

• 2018
    7Sacha17-09-2018

Mooi hotel, redelijke kamer

Mooi hotel. Helaas was het op de kamer heel erg warm, muf en geen mogelijkheid tot het openen van een raam. Wel een soort van luchtrooster (roosters vol met stof) waar koele lucht uit zou moeten komen. Wij vonden het geen 4-sterren waardig

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8mieke21-05-2017

Goed hotel

We hadden dit hotel geboekt omdat we naar een bruiloft gingen die in de zaal van het hotel gevierd werd. Ruime verzorgde kamers, alles goed schoon wel wat verouderd. Inchecken ging heel vlot,ik vroeg of er in de buurt mss een tandenborstel tekoop was omdat we die vergeten waren. Die hebben wij gewoon voor u zeiden ze,kostenloos.

Eten op de bruiloft was super,en ook het ontbijt was heel goed. Komen hier graag nog eens terug !

Gereisd met partner in mei 2017

• 7s09-09-2015

Een goed hotel. Aankomst 23.00 uur geen probleem, vriendelijk receptionist.Qua inrichting kamer sober maar wel heel ruim. Badkamer ruim,maar wel een douchegordijn, geen douchecabine ( 4 sterren?) Ontbijt goed, personeel niet onvriendelijk maar ook geen lachje.Konden blijven ontbijten tot 11.00 uur, maar waarschijnlijk was er een feest geweest die een afspraak hadden voor een later ontbijt met de groep want er bleven mensen komen die naar een apart zaaltje gingen met ontbijt. 20 min lopen naar het centrum van Sint Niklaas.Meer het idee dat het een zakenhotel is.

Gereisd met partner in september 2015

• 5Teunis18-08-2014

"Viel helaas erg tegen!"

Na goede recensies op internet te hebben gelezen, hier een overnachting geboekt om na het lopen van de Dodentocht (Bornem) bij te komen. Personeel is vriendelijk, maar de kamer (208) was helaas gewoon niet schoon (+ erg warm). Badkuip met een aantal haren van vorige gast/schoonmaakster, ranzige vlekken in vloerbedekking, bank en rondom bed. Bank is niet op te zitten i.v.m. doorzakken. Natte (door receptioniste onverklaarbare) plekken in vloerbedekking. Eén van de ramen gebarsten. Receptioniste heeft eigenhandig de haren uit de badkuip verwijderd en er zou contact worden opgenomen m.b.t. een compensatieregeling (alles was namelijk al betaald), wat helaas niet is gebeurd. Het eten/ontbijt is prijzig maar goed, alhoewel € 4,50 voor een simpele cappuccino wel wat overdreven is. Verse muntthee staat op de kaart voor een luttele € 7,00. WiFi werkte niet, en personeel verwees naar elkaar voor hulp, wat uiteraard niet handig/professioneel overkomt. Niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Adriaan09-10-2013

Redelijk hotel prijzig restaurant

Hier 1 nacht verbleven, kamer op 3e verdieping oude kamer toe aan opfrisbeurt, met name de badkamer en tv heeft het formaat van een gloeiende spijker. Helaas ook hier geen waterkoker oor kopje thee op de kamer, wel gratis wifi. Restaurant is erg duur voor de geboden gerechten, 28 euro voor ossenhaas zonder veel garnituur....

Zakelijk gereisd in oktober 2013

• 9Kim29-06-2013

Zeer goed hotel

Net een week gelogeerd in dit hotel. Het eten en de service zijn super! Kamers zijn wel aan vernieuwing toe, maar dit zijn ze stilaan aan het renoveren.

Zakelijk gereisd in juni 2013

• 10Dewilde02-08-2010

Fantastische plek

Hebben genoten van ons verblijf in BW Hotel Serwir. Men renoveerde de volledige gelijkvloers...... en dit met stijl. Wij sliepen ook in een gerenoveerde kamer, zelfde stijl als de brasserie & receptie.

Kortweg, wat een verbetering...........

Gereisd met partner in juli 2010

• 6marian13-05-2010

we komen niet weer

Twee overnachtingen; vriendelijkheid personeel erg wisselend. Een receptioniste bleef achterin aan een tafel zitten om mij te woord te staan met de woorden: 'zegt u het maar'. Ontbijt was redelijk, diner was qua prijs/kwaliteit zeer onder de maat. Een maaltijdslade van 20 euro was niet meer dan een hoopje kleffe sla met kip. Voor 6 miniscuul kleine bitterballetjes vroegen ze 7 euro.

Gereisd met partner in mei 2010

• 5Roelof29-11-2009

Vergane glorie

Een kapotte stoel op de kamer (1 poot mist), geen waterkoker voor koffie/thee. Roomservice is erg minimaal (alleen een broodje). Niet roken kamer ruikt naar rook. Het geheel maakt een wat gedateerde indruk. De goedkope flatscreen aan de muur verandert daar niets aan. Niet de luxe uitstraling die we bij een vier sterren hotel verwachten.

Gereisd met partner in november 2009

• 9Renzo Vanhoorelbeke25-02-2009

Prachtige hotel, lekker ontbijt

Een prachtige hotel niet ver gelegen van de autosnelweg doch in een rustige omgeving. De kamers zien er voortreffelijk uit. De matras van de bedden zijn héél zacht, de badkamer keurig & verzorgd.Het ontbijt is héél uitgebreid, vers & héél lekker. Ideaal om met je partner naar toe te gaan.

Yannick Bouts, Sales & Marketing, 13-11-2012

Beste,

Namens Hotel Serwir zou ik u willen bedanken om uw positieve ervaring online te delen.

Ons team kijkt alvast uit om jullie in de toekomst te mogen verwelkomen.

Gastvrije groet

Gereisd met partner in februari 2009

Hotel Serwir info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen