Géén boekingskosten

Hotel Serwir

BelgiëOost VlaanderenSint-Niklaas

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Serwir voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 12 reviews

8.8FantastischScore uit 12 reviews

12 Reviews over Serwir

• 9Niek Dobbenga21-08-2022

Goed hotel

Goede ligging. Makkelijk te vinden, ruime parkeermogelijkheid (gratis) Ruime kamer met airco en ligbad. Meer dan genoeg handdoeken, schoonmaak keurig. Personeel bij receptie en ontbijt ontzettend vriendelijk. Alles aanwezig bij ontbijt.

• 7Sacha17-09-2018

Mooi hotel, redelijke kamer

Mooi hotel. Helaas was het op de kamer heel erg warm, muf en geen mogelijkheid tot het openen van een raam. Wel een soort van luchtrooster (roosters vol met stof) waar koele lucht uit zou moeten komen. Wij vonden het geen 4-sterren waardig

• 8mieke21-05-2017

Goed hotel

We hadden dit hotel geboekt omdat we naar een bruiloft gingen die in de zaal van het hotel gevierd werd. Ruime verzorgde kamers, alles goed schoon wel wat verouderd. Inchecken ging heel vlot,ik vroeg of er in de buurt mss een tandenborstel tekoop was omdat we die vergeten waren. Die hebben wij gewoon voor u zeiden ze,kostenloos.

Eten op de bruiloft was super,en ook het ontbijt was heel goed. Komen hier graag nog eens terug !

• 7s09-09-2015

Een goed hotel. Aankomst 23.00 uur geen probleem, vriendelijk receptionist.Qua inrichting kamer sober maar wel heel ruim. Badkamer ruim,maar wel een douchegordijn, geen douchecabine ( 4 sterren?) Ontbijt goed, personeel niet onvriendelijk maar ook geen lachje.Konden blijven ontbijten tot 11.00 uur, maar waarschijnlijk was er een feest geweest die een afspraak hadden voor een later ontbijt met de groep want er bleven mensen komen die naar een apart zaaltje gingen met ontbijt. 20 min lopen naar het centrum van Sint Niklaas.Meer het idee dat het een zakenhotel is.

• 5Teunis18-08-2014

"Viel helaas erg tegen!"

Na goede recensies op internet te hebben gelezen, hier een overnachting geboekt om na het lopen van de Dodentocht (Bornem) bij te komen. Personeel is vriendelijk, maar de kamer (208) was helaas gewoon niet schoon (+ erg warm). Badkuip met een aantal haren van vorige gast/schoonmaakster, ranzige vlekken in vloerbedekking, bank en rondom bed. Bank is niet op te zitten i.v.m. doorzakken. Natte (door receptioniste onverklaarbare) plekken in vloerbedekking. Eén van de ramen gebarsten. Receptioniste heeft eigenhandig de haren uit de badkuip verwijderd en er zou contact worden opgenomen m.b.t. een compensatieregeling (alles was namelijk al betaald), wat helaas niet is gebeurd. Het eten/ontbijt is prijzig maar goed, alhoewel € 4,50 voor een simpele cappuccino wel wat overdreven is. Verse muntthee staat op de kaart voor een luttele € 7,00. WiFi werkte niet, en personeel verwees naar elkaar voor hulp, wat uiteraard niet handig/professioneel overkomt. Niet voor herhaling vatbaar!

• 7Adriaan09-10-2013

Redelijk hotel prijzig restaurant

Hier 1 nacht verbleven, kamer op 3e verdieping oude kamer toe aan opfrisbeurt, met name de badkamer en tv heeft het formaat van een gloeiende spijker. Helaas ook hier geen waterkoker oor kopje thee op de kamer, wel gratis wifi. Restaurant is erg duur voor de geboden gerechten, 28 euro voor ossenhaas zonder veel garnituur....

• 9Kim29-06-2013

Zeer goed hotel

Net een week gelogeerd in dit hotel. Het eten en de service zijn super! Kamers zijn wel aan vernieuwing toe, maar dit zijn ze stilaan aan het renoveren.

• 9Miet31-10-2012

Mooie vernieuwing

Na een heel lange tijd hebben wij nog eens een bezoekje gebracht aan Serwir... Wij waren zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, service was uitstekend, mooi vernieuwd kader..... Ook de kamers waren up to date.... Kortweg, wij komen terug.....

• 10Dewilde02-08-2010

Fantastische plek

Hebben genoten van ons verblijf in BW Hotel Serwir. Men renoveerde de volledige gelijkvloers...... en dit met stijl. Wij sliepen ook in een gerenoveerde kamer, zelfde stijl als de brasserie & receptie.

Kortweg, wat een verbetering...........

• 6marian13-05-2010

we komen niet weer

Twee overnachtingen; vriendelijkheid personeel erg wisselend. Een receptioniste bleef achterin aan een tafel zitten om mij te woord te staan met de woorden: 'zegt u het maar'. Ontbijt was redelijk, diner was qua prijs/kwaliteit zeer onder de maat. Een maaltijdslade van 20 euro was niet meer dan een hoopje kleffe sla met kip. Voor 6 miniscuul kleine bitterballetjes vroegen ze 7 euro.

Hotel Serwir info

Soort hotel