Hotel New Flandresstersterster

3.3Onvoldoende

België, Oost Vlaanderen, Sint-Niklaas

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar New Flandres?

3.3Onvoldoende

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel New Flandres

• 2018
    3R.25-04-2018

Niet aan te bevelen

Sushi geur door het gehele hotel, ook op de kamers. Kamers sterk verouderd, achterstallig onderhoud (Verf op de muren niet dekkend, vieze vlekken vloerbedekking, overal stukken uit deuren en ramen, niet goed sluitende ramen. Badkamers veel te klein en behelpen als je boven de 1.60 meter bent! Kamers heel gehorig, zowel inpandig geluid, als geluid van buiten. Gezien dit hotel ter hoogte van het station is, en er ook in de nacht goederentreinen voorbij denderen, is goede isolatie een noodzaak. Personeel wel vriendelijk en behulpzaam, vandaar de nog enigszins coulante score.

Zakelijk gereisd in april 2018

• 4Roverkip30-03-2018

Kan veel beter!

Hotel staat midden in centrum van Sint Niklaas. De kamers zijn klein,ruiken soms muf. Bedden verschillende per kamer. Ene kamer prima andere Zach met plastic onder laag. Redelijk schoon. Wel veel vlekken op vloerbedekking gang. WiFi werkt slecht. Ontbijt daarintegen was goed en ruime keus. Daar het hotel naast het station/ spoor staat heb je aan de voorkant veel last van voorbij rijdende treinen. Ook 's nachts.Heb hier niet van het diner gebruik gemaakt.

Alleen gereisd in maart 2018

• 2017
    3susanne10-02-2017

muf, oud,slecht

Verblijf tijdens de vredesfeesten.Kamer klein en muf, badkamer helemaal klein en oud.Bed lag verrassend genoeg toch lekker maar zag er niet uit ( oud). dichtbij de treinen. midden in het centrum. Ontbijt slecht, nauwelijks keuze. slecht verstaanbaar personeel ( half.... chinees of zoiets). Absoluut geen aanrader.

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

2Rene Vermeulen10-04-2016

Voor een werkweekeinde dit hotel geselecteerd

Hotel New Flanders in Sint-Niklaas in België is niet bevallen. Hieronder een opsomming van de minpunten. • Kamers muf • Bed slecht, plastic onderlaag • Deuren niet breed • Verf niet dekkend in de kamers • Badkamer te klein, hoogte in de douche niet voldoende • Geen NL sprekend personeel, Engels ook heel slecht (Chinees) • Ontbijt niet op tijd klaar (+25 minuten) • Continu gesprekken over het afrekenen van de kamers • Wi-Fi bereik slecht Een hotel hoeft niet briljant te zijn, maar wel voldoende, dat niveau haalt dit hotel niet.

Zakelijk gereisd in april 2016

0 tips over Hotel New Flandres