Sint-Niklaas

We hebben een aantal aanbieders voor Sint-Niklaas voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sint-Niklaas voor je op een rij gezet:

Reviews over Sint-Niklaas

Stad met het grootste marktplein van België!

rainbow,
    29-5-2013

Deze stad heeft de grootste markt van België! Het neogotisch stadhuis van Sint-Niklaas dateert van 1878. Dit statige gebouw met belforttoren en beiaard bekroont de Grote Markt. Deze markt is aantrekkelijk gemaakt met heel wat standbeelden en kunstwerken. Vóór het stadhuis waakt Sinterklaas, de patroonheilige van de stad. De Sint-Nicolaaskerk, ligt op een steenworp van de Grote Markt. Zij dateert uit de dertiende eeuw en pronkt met een fraai interieur. De Onze-Lieve-Vrouw-kerk is een monumentale kerk uit de periode 1840-1896. Boven op de toren prijkt een zes meter hoog, verguld Mariabeeld. verder in de stad tref je heel wat Art deco gebouwen aan.

Gereisd met oudere kinderen in Fri May 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezelige stad

kanters,
    13-12-2010

Met kerstreis naar Belgie overnacht in Sint Niklaas.Prachtig stadje met , naar zeggen, de grootste ""Grote Markt"van Belgie en dat kan wel kloppen.Toen wij er waren (11 en 12 december) grote kermis op de grote markt met ijsbaan.Heel gezellig. Wij hebben de afgelopen jaren veel kerstmarkten gezien maar nergens was de verlichting zo mooi als in Sint Niklaas.Voortreffelijk in het centrum gegeten maar dat kan overal in Belgie.

Gereisd met partner in december 2010
Sint-Niklaas scoort een 8 uit 10, op basis van 15 reviews