Géén boekingskosten

Hotel Torenhof

BelgiëOost VlaanderenSint-Martens-Latem

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Torenhof voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 14 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 14 reviews

14 Reviews over Torenhof

• 10nitnelav6421-07-2015

Nog eens een echt hotel

Een hotel waar je nog echt als gast behandeld wordt. Ook al is de inrchting niet mijn smaak. Ze is wel authentiek gebleven. En een ongelooflijk goede service. Prima hotel!

• 7Rdeboer12-09-2013

Prima hotel voor een nachtje

Dit hotel is prima voor een kort verblijf. Het ontbijt is heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Wij hadden een erg donkere maar ruime kamer met een verouderde badkamer. De omgeving is prachtig en leent zich uitstekend voor wandelingen en fietstochten. Gent ligt op 15 minuten rijden met de auto, een mooie stad!

• 10alfa_beta_0000009-08-2013

Perfect!

Geweldig hotel. Mooie kamers (alle kamers en badkamers zijn verbouwd, van ouderwetse inrichting/badkamers is geen sprake meer). Rustig gelegen. Uitstekend ontbijt 's ochtends. En tegen zeer redelijke prijs. Heel schoon.

• 8De Moor06-11-2012

Zeer goed

Leuk hotel, mooi kader, super vriendelijke ontvangst en bediening.Badkamer iets minder. Reuze ontbijt.Kortom een aanrader.

• 6Jaap26-10-2011

Hotel with friendly staff, but old-fashioned.

This hotel is a little old-fashioned. The staff is very friendly and the prices are reasonable. However, the surrounding area is not very nice, with very narrow roads. I was recommended to have dinner in the restaurant d’Oude Schuur not far from the hotel, but it was closed.

• 9Maarten vd Pol25-07-2011

Verrassend goed!

Twee nachten verbleven in dit hotel tijdens de Gentse Feesten. Van tevoren niet te veel verwacht aangezien het twee sterren heeft, maar wat een heerlijk bad van gastvrijheid waar je daar induikt! Ontbijt was super geregeld, niets was teveel moeite en de kamer was ongelofelijk schoon. Geen stofje te vinden op welke plint dan ook. En al verbleven we maar 2 nachten, toch na 1 nacht alweer een linnenwissel en dus een lekker fris bed. Zeker aan te raden dus!

• 9PDG - IU10-02-2011

Een echte aanrader ! ! !

Dit hotel is een echte aanrader voor wie van een rustige omgeving houdt! Dit voormalig huis en atelier van de Vlaamse kunstschilder A. Servaes heeft niets van zijn charme verloren, en daarom is het zo aangenaam vertoeven in dit hotel. Onze kamer was zeer ruim en mooi ingericht. Het dubbelbed was een beetje langs de kleine kant, maar dit was zeker geen hekelpunt. De badkamer was op en top : bad, lavabo, douche én bidet. Alleen ontbreekt er wel een douchegordijn, met een natte vloer als gevolg! Zeer verzorgd ontbijt in een sfeervol rustig ‘kasteel’zaaltje. Vriendelijkheid ten top.

• 8liesbeth20-05-2010

Lieve mensen

Een hotel in het huis van een kunstschilder, ouderwets maar wel schoon en comfortabel. Zeer vriendelijke dame aan de receptie en bij het, aan tafel geserveerde, ontbijt.

• 5Niels Klaasen13-06-2009

Dit nooit meer!

We hebben de eerste nacht niet geslapen. Dit hebben we aangegeven. We hadden gevraagd om een ander bed of matras. Het bed was te klein voor 2 personen en ik kreeg pijnlijke plekken als ik langer dan een half uur op een zij lag. Mevrouw viel als een dolle uit tegen ons. Ze had nooit klachten gehad. Ze vond ons niet content omdat we niet heel enthousiast waren. Ze kon niets anders aanbieden en we moesten maar vertrekken. Dit allemaal omdat je zegt dat je niet geslapen hebt en vraagt of er een oplossing is.??? Wij zijn hele beleefde/contente mensen. Zoiets raars als dit heb ik nog nooit meegemaakt. Mensen die toch overwegen dit hotel te boeken-> wees voorbereid op slecht slapen en onheuse behandeling. Ontbijt was als enige wel goed.

• 8re25-08-2008

prima