Géén boekingskosten

Hotel Auberge du Pêcheur

BelgiëOost VlaanderenSint-Martens-Latem

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Auberge du Pêcheur voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 16 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 16 reviews

• Airconditioning

16 Reviews over Auberge du Pêcheur

• 7G. Debock15-08-2017

Ontbijt

Ontbijtbuffet onvoldoende voor dit gekende restaurant, Slappe koffie, mini-ontbijtkoekjes uit de diepvries, die niet uitgebakken waren, koude gekookte eitjes, Geen voldoende aanvulling van het sobere buffet

• 8Maaike18-09-2014

Top hotel & service

Mooi hotel, kamers wel gehorig, maar als je wakker wordt maakt het uitzicht over de weilanden alles weer goed! Het personeel is niks te veel ze zijn enorm attent !

• 8cathyco3019-06-2013

Mooie kamer

we hebben een upgrade naar juniorsuite genomen

• 9Miet31-10-2012

Gewoon "Fantastisch"

Wij hadden via hun website een kamer geboekt & kregen een gratis upgrade naar een deluxe kamer. Deze had een prachtig "Leie"-zicht.

Eerst hebben wij gegeten in de brasserie. Er was een huiselijke sfeer en keuken was zeer lekker. De 2de avond besloten wij om te blijven eten in het restaurant. Een zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. De chef liet onze smaakpapillen eens goed werken. Een culinair genot! Ook service was uitstekend.

Wij komen zeker terug!!!

Yannick Bouts, Sales & Marketing, 13-11-2012

Namens Auberge du Pêcheur zou ik u willen bedanken om uw beoordeling online te plaatsen.

• 9Liesbet01-08-2012

Goed hotel op de oevers van de Leie

Dit hotel is schitterend gelegen. Wij aperetiefden er op het terras aan de de achterkant, dus op de oever van de Leie. Heerlijke plaats om van de ondergaande zon te genieten. Daarna hebben we lekker gegeten op het terras van brasserie 'The Green'. Initieel was er geen plaats meer in de brasserie, maar na enig aandringen werd er (zowel voor ons als voor de overige hotelgasten) toch een tafel voorzien. De fietsen die we er huurden waren van prima kwaliteit.

Yannick Bouts, Sales & Marketing, 13-11-2012

Namens Auberge du Pêcheur zou ik u willen bedanken om uw positieve ervaring online te plaatsen.

• 8Manon31-01-2011

heerlijk weekend gehad

Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Bij aankomst gelucnht in Brasserie Green. Heeft blijkbaar een BIB-Gourmand. Lekker gegeten. We waren blij dat we nog een tafel kregen, want was zeer druk. Reserveren is dus aan te raden. 'S Avonds gedineerd in Restaurant Orangerie. Heeft een michelin ster, en is dit zeker waard. Heerlijk eten, lekkere wijnen, goede service en dit alles in verhouding met de prijs. Na het diner nog even in de bar gezeten, waar wij het een nadeel vonden dat er gerookt mag worden. Kamer was prima. Wij hebben ontbijt op de kamer genomen (voor € 2,50 extra pp), en dat was zeer uitgebreid.

Wij komen hier zeker terug!

• 8sandravthe118-10-2010

verzorgd

we verbleven 1 nacht in de grote suite (huis ooidonk); hele grote kamer, mooie inrichting, zeer ruime badkamer. Netjes en verzorgd; alle producten aanwezig (zeep, shampoo, slippers, ...) Eventuele zaken die tekort waren, altijd te bevragen bij de receptie. Gratis internet. Lekker ontbijt. Enig minpuntje: stopcontact in de badkamer enker te gebruiken voor scheerapparaat (haardroger aanwezig); me moeten behelpen met krultang zonder spiegel in de kamer.

• 10Bart02-05-2010

Heerlijkste vier dagen ooit

Dit Hotel Du Pecheur is fantastisch gelegen en ziet er heerlijk uit. Grote kamers, werkelijk superservice, men spreekt er zeker 5 talen. Kamers zeer schoon, vriendelijk personeel en een zeer luxueus ontbijt op de kamer. Goede locatie ook ten opzichte van omliggende steden. Antwerpen, Gent, Brugge en Brussel allen binnen 45 minuten rijden. Heerlijk onthaasten en een aanrader voor 'even er tussenuit met partner'.

• 9ikke16-11-2009

Fantastisch gastronomisch verblijf

Hadden vrijdag op zaterdag een gastronomisch arrangement geboekt in dit hotel. Bij aankomst verwezen naar gebouw aan de overkant van de straat 'Latem house'. Ouder gebouw met mooi gerenoveerde kamers. Ruim en net. Lekker warm. Mooie badkamer. Geen enkele opmerking. Menu 'pecheur' in restaurant 'Orangerie' zeer goed. Alles inbegrepen. Van de champagne tot en met de koffie. Geen verrassingen bij het afrekenen. (wij hebben het ooit anders geweten in andere sterrenzaken.) Zaalverantwoordelijke bleek zeer bekwame tante. Sommelier kwam zeer geregeld langs om bij te schenken. Ontbijt goed, niet wow. Personeel bij het ontbijt niet echt vriendelijk. Bleven op de achtergrond. Eindoordeel: fantastisch verblijf gehad in dit hotel.

• 8claudia31-08-2009

Ideaal gelegen leuk hotel!

Ik ben hier afgelopen weekend geweest en ik herkende (gelukkig) niets van de verhalen hieronder. Het hotel is leuk gelegen; dichtbij de stad maar toch kan je hier in alle rust genieten. Bij mooi weer een prachtig terras (zie foto) waar we heerlijk hebben genoten van de lunch en een drankje. Wij sliepen in het Latem house aan de overkant van de weg en onze kamer was mooi. (beetje a la riviera maison ingericht) Er is voldoende parkleergelegenheid. Voor herhaling vatbaar dus!

Hotel Auberge du Pêcheur info

• AirconditioningBeschikbaar