Géén boekingskosten

Goudsbloempje Lierde

Bed & Breakfast
BelgiëOost VlaanderenSint-Maria-Lierde

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Goudsbloempje Lierde voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 8 reviews

5.9VoldoendeScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Goudsbloempje Lierde

• 9Guido20-06-2017

Prima B&B voor verblijf in de vlaamse ardennen

Warm onthaal - charmante gastvrouw- mooie, ruime kamers - gezellig salon dat een meerwaarde is als je met vrienden blijft logeren- lekker ontbijt- rustige omgeving en prima uitvalsbasis voor wandel en fietstochten.Lekker ontbijt met vers zelfgebakken brood en koekjes en vers fruitsap en zelfgemaakte confituren. Alles naar wens.

• 1helene05-02-2017

nooit meer!

ontbijt: opgewarmde gemengde broodjes uit diepvries( warenhuis) begonnen potjes met witte kaas, confituur, restantjes vleeswaren...

welkomstdrankje: plastieken karaf opgevuld met water, leidingwater? duister in huis, enkel licht bij het ontbijt romantische kamer: rood hartkussentje

Gelegen in een buurtstraat.

Echt nooit meer...

• 3Leemans Bjorn25-04-2016

Nooit meer

Van service was absoluut geen sprake. We hadden 2 elektrische fietsen gereserveerd. Bij aankomst bleek dat er maar 1 fiets ter beschikking was. Ondanks dat we dit 2 maanden op voorhand hadden gereserveerd. De 2 de fiets moesten we zelf gaan halen bij de plaatselijke fietsenwinkel. Uiteindelijk hadden we de fietsten pas om 14u in ons bezit. De dag was bijna voorbij maar Gerda wou ons toch nog de volle pot aanrekenen. 70€ in zijn totaliteit om een paar uurtjes te kunnen fietsten.Gedurende ons verblijf hebben we niets van drinken aangeboden gekregen. We hadden ook voor onze fietstocht een lunchpakket gereserveerd. Dit was ronduit schandalig. We kregen een broodje mee dat enkele uren op voorhand gebakken en belegd is geweest. De enige die we daar gelukkig mee hebben gemaakt waren de paarden in de wei. We hadden echt het gevoel dat de gastvrouw enkel uit was op geldgewin en we voelden ons allesbehalve welkom. Ook het ontbijt was van armzalig niveau. Er werd ons opgelegd om om 9u aan de ontbijttafel te gaan. Broodjes waren koud en er lag amper beleg. We konden niet snel genoeg richting huiswaarts keren. Dit was echt een grote teleurstelling voor ons. Van gastvrijheid en een warm onthaal was er absoluut geen sprake. De gastvrouw werd zelfs boos toen we met de fietsenmaker overeengekomen waren dat we niet moesten betalen voor de fietsen vermits deze niet optimaal werkten en ze ons tegelijkertijd de volle pot wilde aanrekenen. Tot slot willen we wel iedereen meegeven dat het enige positieve aan ons verblijf de eerlijkheid en de oprechtheid was van meneer D'hose van de fietsenwinkel.

• 2Kenny02-08-2015

Nooit meer, echt nooit!!

Jammer dat ik geen foto's heb getrokken, men zou het wel snappen wat ik bedoel.

Toen wij aankwamen was de gastvrouw vol in vlekken, geen proper voorkomen dus, 3 dagen later had ze nog altijd dezelfde kleren aan. getuigd van weinig zelfhygiëne. Het ontbijt, die bestond uit oudbakken brood met oude kazen, salami, kippewit en wat fruit, stond de gastvrouw gewoon haar tanden te poetsen terwijl wij aten. Wij boekten een kruidenarrangement en het enige dat bestond uit de kruiden was mijn kruidenomelet (die bestond uit ei en bieslook). Er was inderdaad zelfgemaakte confituur aanwezig, als je dit confituur kunt noemen tenminste... ( eerder drinkbare confituur dan smeerbare). We kregen een kruidenpresentje die bestond uit kruidenazijn (gevuld was in een oud flesje wijn, dat niet eens proper was), confituur (in een vuil potje van erwtjes en opnieuw eerder lopend dan smeerbaar) en een reeds gebruikt papieren zakje gevuld met muffe kruiden.

De Stille Droom is perfect.

• 10Jan G29-06-2015

Zeer tevreden

Wij waren zeer tevreden over ons verblijf in deze gezellige B&B. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw met uitgebreide toeristische info(fietsroutes, plaatselijke evenementen, goeie restaurants..) We zijn veel gaan fietsen en we hebben de gezellige steden Oudenaarde en Geraardsbergen bezocht.

• 10G Baelemans18-02-2015

Aanbevolen!

Erg vriendelijke ontvangst met goede tips voor uitstappen. Ruime vernieuwde kamers met TV en een zalig bed. Gratis Wifi beschikbaar . Lekker ontbijt met vers zelfgebakken brood en koekjes en vers fruitsap en zelfgemaakte confituren. Rustige omgeving. Aanbevolen!.

• 10Guido Caulaert14-02-2015

Een echte aanrader

Mooie en ruime vernieuwde kamers. Heel goede en vriendelijke ontvangst. Lekker ontbijt met zelf bereide gerechten en confituren. Mooie tuin en afgesloten fietsberging. Veel toeristische info .Echt een aanrader!

• 2dhaenens09-11-2014

geen aanrader

4 pers, 2 nachten= 440eur. betaald Veel te veel betaald dus voor 2 overnachtingen & 1x avondmaal voor 4 personen. Het avondmaal was daarbij ook veel te krap berekend, zodat wij met een hongerige maag gaan slapen zijn... jammer! Enkele graden warmer in de eetplaats was ook aangenamer geweest. De haard lag aan, maar het was er frisjes. Jammer voor Gerda, maar we komen zeker niet terug

Bed & Breakfast Goudsbloempje Lierde info

Soort hotel