Géén boekingskosten

Hotel Horenbecca

BelgiëOost VlaanderenSint-Maria-Horebeke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Horenbecca voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 30 reviews

8.5FantastischScore uit 30 reviews

• Sportfaciliteiten

31 Reviews over Horenbecca

• 9Jan30-08-2018

Mooie tijd beleefd

Lekkere bistrokeuken en aangenaam klein hotel. Mooie regio !

• 10van develde05-02-2017

mooi hotel en beleving

2 nachten hebben ons goed gedaan in dit hotel met eigen bistro en wellness.

Luc Wachtelaer, eigenaar, 09-02-2017

Wij willen U danken voor het verblijf en mooie ervaring in onze Wellness ,Hotel en Bistro. Graag tot ziens !

• 10angel speels27-07-2016

knap verblijf

Bistro was heel lekker aan betaalbare prijzen. Rustige ligging in een klein typisch vlaams dorpje.

Luc Wachtelaer Horenbecca Hotel Bistro Wellness, eigenaar, 09-02-2017

Mooi dat U zo een goede ervaring had. Het doet ons plezier en hopen U nog eens te mogen ontmoeten.

• 5johan01-06-2016

Niet meer !

Over de kamer kunnen we kort zijn: die was in orde! Het was relatief koud buiten maar de verwarming werkte zoals behoren. Het ontbijt echter was beneden alle peil! Er was geen enkel stuk fruit voorhanden en een gebakken of gekookt eitje kon Niet verkregen worden. De koffiekoeken die voorhanden waren hadden een beetje te lang in de oven gezeten, gebakken broodjes waren van het soort grootte dat je bij de soep gepresenteerd krijgt en te klein dus. Yoghurt natuur was er ook niet. Enkele jaren geleden zijn we in Horenbecca geweest met 3 koppels en toen was alles aanwezig waaraan nu een gebrek was. Het gaat hier dus in dalende lijn en ik ga het dus aan niemand meer aanbevelen.

Luc Wachtelaer, eigenaar, 02-06-2016

Mooi dat U de kamer zo goed bevond! Graag Uw verwachtingen afstemmen op de betaalde prijs aub !! Ons ontbijt bestaat voor een "Basic standaardkamer aan 77,50" uit 6 diverse broodjes met 8 soorten beleg, 3 zelf gemaakte confituren, yoghurt met diverse smaken (sorry dat Uw favoriete yoghurt er niet bij zat...) ,6 soorten cornflakes, melk, 2 fruitsappen, koffie, thee, choco... Het verschil met vorige keer is dan ook de totaal andere prijs die U betaalde ! Maw. Uw betaalde prijs was in dalende lijn... een superior kamer had voor U een betere keuze geweest, wat U niet gereserveerd hebt ! Als je economy reserveert met verwachtingen uit business-class , dan krijg je uiteraard een teleurstelling. Jammer...

• 10mark12-12-2015

gewoon gezellig, fijn en lekker.

Wij vonden niets waar we enigzins zinnig negatieve commentaar konden op geven... dit was een geslaagd verblijf met alles wat we konden wensen. gezellig pand met leuke eigenaars en een fantastische keuken met streekgerechten. Er was ook wellness mogelijk, fietsen en wandelen stonden ook op het programma.

Luc Wachtelaer, eigenaar, 09-02-2017

Mooi dat U onze keuken zo waardeerde. Bedankt voor Uw gezellig verblijf.

• 10Laure16-07-2015

Lekkere bistro mooie kamer! Goede Prijs kwaliteit

Ontvangst was heel hartelijk met uitleg als we het vroegen. Lekkere bistro. Charmante bediening. Perfect om gent the bezoeken. Fietsstreek bij uitstek. Mooie kamer en rein. Leuk ontbijt.

Luc Wachtelaer, eigenaar, 09-02-2017

Leuk dat U zo'n mooie ervaring wenst te delen. Bedankt voor Uw positieve ervaring.

• 8Eric vancamp15-04-2015

Leuke uitvalsbasis

Hotel horenbecca is de ideale slaapplaats om de omgeving van horebeke te verkenne . Een wandeling in de omgeving of een fietstocht is leuk om in de nabije omgeving de beleving van natuur en rust te ontdekken. De zwalmstreek en oudenaarde zijn niet ver af. Voor ons een zeer welgeslaagde 2 daagde!!!!! Wat betreft het hotel horenbecca : goed onderhouden en nette kamer, het ontbijt was zeker voldoende voor 2 personen!!!! Bedankt voor alles.

Beste Eric,

Bedankt voor Uw verblijf en positieve ervaring. Na 20j nog steeds ons doel !

• 10Delaerechris06-01-2015

Goed hotel

Ruime mooie kamers. Bistro voldoende en lekker. Landelijk gezellig verblijf . Wellness is privé per koppel met leuke houten hottub op dakterras.

Luc Wachtelaer, eigenaar, 09-02-2017

Dank U voor Uw aangenaam verblijf. Het doet ons plezier.

• 2Familiepeetersdillen16-11-2014

Toch niet meer, ondanks de geweldige streek

Pover onthaal, heel basic kamer, wetende dat onze bon wel wat geld waard was, zeer teleurstellend ontbijtbuffet met oudbakken broodjes... Jammer, met een goede bakker aan de overkant van de straat. Kamer zonder confort maar met spinnenwebben... Tv niet bruikbaar, gelukkig toffe cinema gevonden in de buurt:) bistro leek ons duur, in zwalm bijvoorbeeld geweldige alternatieven! Bedankt aan de schenkers van de bon, maar in de toekomst zoeken we zelf een volwaardig viersterrenverblijf ipv een hotel met niveau jeugdherberg😥... Helaas...

Luc Wachtelaer, eigenaar, 21-11-2014

Bedankt voor uw verblijf. Toch even dit. Voor één nachtje op een zaterdag heeft uw bon welgeteld de waarde van 53,- !!!!! Voor 53,- werd u uiteraard een "basic kamer" aangeboden die voorbehouden is aan bongebruikers. Het is belangrijk zijn verwachtingen af te stemmen op de waarde van zijn bon. Er zijn uiteraard nog andere kamers die uiteraard een andere prijsklasse hebben. Logisch lijkt ons... Wij hebben U tevens niet mogen ontmoeten in onze bistro. "Zonder kennis" van zaken oordeelt U toch even dat het er duur "uit zag". Sorry voor de spin die U opgemerkt had... echter niet zo ongewoon op het platteland tijdens de maanden sept/okt/nov... spinnenmaanden. Een dagelijkse ronde is blijkbaar niet genoeg... Wij waarderen elke "evenwichtige" tip of opmerking. Als de TV afstandbediening het niet doet, dan lijkt het ons logisch om dit te melden aan de receptie.

• 10Lucy landschoot04-11-2014

Knap verblijf

Lekkere gerechten , vriendelijke mensen en authentiek! Wat wil je nog meer in een aangenaam kader en verzorgd hotel ?

Luc Wachtelaer, eigenaar, 09-02-2017

Wel, mogelijk heeft U hierbij onze krachtlijnen zorgvuldig beschreven . ;-) Bedankt voor Uw mooie ervaring.

Hotel Horenbecca info

• AirconditioningNiet beschikbaar