Camping De Soetelaer

Meer camping info
Tonen op kaart

9 reviews over Camping De Soetelaer

• 9Han Moerman18-07-2019

Prima camping op de grens van België (meetjesland ) en Nederland (west zeeuwsVlaanderen. Lekker rustig . Sanitair elke dag schoon en fris. Mooie omgeving om te fietsen. En lekker te eten (paling )

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Camperfriends17-07-2018

Topcamping voor rustzoekers!

Kamperen in een park! Ruime plaatsen met net sanitair. Vriendelijk onthaal. Fietsparadijs via knooppunten naar Aardenburg, Sluis, Ede, Retranchement, ... Beleefden met drie campers een topweekend ...

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

7Paul16-10-2010

Midden in de akkers/weilanden

Feitelijk ligt deze camping in België. Eigenaar vriendelijk. Eén klein terrein en een zeer groot terrein waar iedereen in het gelid staat vanwege het feit dat de caravan met één wiel op een steen moet staan. Keurige douches, maar heb geen enkele keer gezien dat het werd schoon gemaakt. Doordat de camping kleinschalig is letten gasten daar zelf wel op. Op de camping is ook een visvijver waar je je hengeltje kunt uitwerpen. Oostburg en Sluis redelijk dichtbij. Voor fietsers een ideale camping. Verder weinig vertier in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2004

• 10Amber van Buuren05-08-2009

toppie!

heerlijk rustige camping, lekker ruime plekken, schone douches en toiletten.Genoeg te doen in de omgeving. Je bent ook zo in Brugge of Gent.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Rinus ter Beek17-04-2008

Deze camping hebben wij na enig zoekwerk gevonden en hebben we al een aantal keren bezocht. Je kunt er in de omgeving leuk fietsen en bovendien zit je zo in Belgie. Wij vonden het een leuke nette rustige camping met vertier genoeg in de omgeving. We zullen zeker nog eens terug gaan.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2008

• 9robyns carine20-05-2007

Zeer mooie camping ,rustig gelegen met ruime plaatsen en goed sanitair ,prachtig uitzicht.Een klein min puntje geen broodjes te verkrijgen.Voor de rest buiten gewoon goed.

Gereisd met partner in mei 2007

• 10Dacia van Buuren27-04-2006

super mooi, heel rustgevend, prachtige ligging en dichtbij alle mooie culturele plaatsen.

Gereisd in april 2006

• 7John Perik22-08-2005

Ruime plaatsen,rustige camping,voor kleine kinderen geen vertier,alle kampeermiddelen in linie met het wiel op een wit plaatje,geen verlichting op het veld,eenvoudige niet te regelen hete douches,bij slecht weer auto niet bij de tent of caravan of slalomend langs witte paalafzetting, een doorlopende verharding kan dit probleem oplossen.

Gereisd in augustus 2005

• 9Toon van der ven10-06-2005

Gastvrij, vriendelijk onthaal en verder met rust gelaten: net wat we willen. Eenvoudig maar niet armoedig: uitstekend. Prima volk op de camping. Mooie omgeving en fijne ruime plekken. Kampeermiddelen moeten allemaal netjes aan de rand op een steen opgesteld: hoeft voor mij niet, maar ja.

Gereisd in juni 2005

0 tips over Camping De Soetelaer