Sint Margriete

Reviews over Sint Margriete

Topcamping voor rustzoekers!

Camperfriends,
    17-7-2018

Kamperen in een park! Ruime plaatsen met net sanitair. Vriendelijk onthaal. Fietsparadijs via knooppunten naar Aardenburg, Sluis, Ede, Retranchement, ...

Beleefden met drie campers een topweekend ...

Gereisd met vrienden in juli 2018

dis en rosette,
    13-6-2016

Heel aangename gastfamilie

Prachtige ruime nette kamer met grote propere badkamer en groot nieuw terras

Geweldig ontbijt met aangename verrassingen

Nieuw aangelegde tuin : netjes en verzorgd

Parkeerplaats voor auto en fiets

Mooie streek

Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juni 2016

uitmuntend!

heide meysmans,
    22-10-2015

Een mooie gezellige locatie omgeven door heel veel stilte en rust. De gastvrouw en gastheer deden alles om er een zeer warm verblijf van te maken. Geweldige ontvangst, kaarsjes voor de romantiek, ontbijt met een persoonlijke touch (gastvrouw had een heel lekker extraatje gemaakt) en alle informatie die je nodig had om de buurt te verkennen. Niets was teveel! Een uiterste inspanning! De kamer was ook heel mooi, ruim en landelijk. Gewoonweg geen enkel minpunt te vinden. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Leuke, rustige B&B !!

deturck ann,
    15-7-2013

Leuke B&B, heel landelijk gelegen en op en top rust. Verzorgde kamers met de noodzakelijke voorzieningen. Verzorgd en heerlijk ontbijt.

Goed vertrekpunt voor fietsers en wandelaars.

Sympathieke gastheer en gastvrouw.

Goede uitvalsbasis om Zeeuws-Vlaanderen en Zeeland te bezoeken !!

Heel praktisch op de website is ook de link naar de eetgelegenheden in de omgeving, zo hoef je niet lang te zoeken naar een geschikte lunchgelegenheid.

Gereisd met partner in juli 2013

supper mooie B&B!!

lorenz stynen,
    28-5-2012

De kamers waren echt super met veel comfort! de service en vriendelijkheid van zowel gastvrouw, gastheer en natuurlijk ook mees (de hond) was zeer aangenaam. echt de moeite om eens heen te gaan super B&B en super mensen!!

Gereisd met partner in januari 2012
Sint Margriete scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews