Hotel Het Godshuis

Hotel Het Godshuis
5,6

219 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Het onbijt maakte de slechte nacht een beetje goed

Limburgers
23-5-2016

Familiekamer geboekt voor ons en onze zoon. Zoon sliep op een sofabed dat bij de minste beweging lawaai maakte en ons uit onze slaap hield. Ons bed was helemaal afgeleefd en zakte enorm door. Een goede nachtrust was dus uitgesloten, geen oog dicht gedaan ook door het lawaai op de gang en vertrekkende / aankomende gasten buiten midden in de nacht. Het ontbijt was daarentegen netjes verzorgd en erg uitgebreid, wat de slechte nacht toch nog een beetje goed maakte. Al bij al hadden we meer verwacht, en zeker een goede nachtrust want daar draait het ten slotte toch om. Een afrader wat ons betreft.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een origineel hotel

Joop
14-5-2016

Het hotel is gevestigd in een oud en goed gerenoveerde klooster. Een hotel met een verhaal. Jammer dat het diner van mindere kwaliteit was. Zeker als je de prijzen hiervoor ziet.

Gereisd Met partner in Tue May 10 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol en rustig

Roy
9-5-2016

We hebben een heerlijk Hemelvaartweekend gehad in dit prachtige hotel. De kamers zijn ruim (met name de hoekkamers zijn erg groot). In de badkamer functioneert ook alles, al ontbreekt de shampoo/zeepjes in de douche. (Bovendien wordt de WC niet heel erg goed schoongemaakt.) Maar dat is het enige minpuntje, want verder is het helemaal top. Internet op de kamer werkt slecht/wisselend/niet. Parkeren is gratis. Het ontbijt is super. Sommige dagen is er meer keus dan andere dagen, maar elke keer is het helemaal perfect. Dit hotel is absoluut een aanrader voor fietstochten in de omgeving, of als vertrekpunt voor een dagje Gent, Brugge of Sluis.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

bijzondere plek

W.v.d.Wouw
2-5-2016

Ontvangst was kil: een wat arrogante Hollandse dame die alleen het hoognodige zei. Dit i.t.t. tot een Gentse collega. Bediening in restaurant uitstekend. Kamers prima, ontbijt uitstekend, wellness prima en op bijzondere plaats. Jammer dat de aangekondigde rondleiding niet meer gehouden wordt omdat het een bijzonder gebouw is waar veel aan gedaan is. Er is veel energie, moed, surf, geld nodig geweest om dit vervallen gebouw te restaureren. Het verdient om door uw bezoek in stand gehouden te worden.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi, oud gebouw. Goede kamers

fam Geelhoed
2-5-2016

Het eten is echt goed, de omgeving is behoorlijk saai

Gereisd Met partner in april 2016

Net Niet

Ton
6-4-2016

Spontane keurige ontvangst. Kamer viel iets tegen , alleen een dakraam en niet 100% schoon. Duidelijk achterstallig onderhoud op diverse plekken. Het restaurant gedeelte in de gewelven is ontzettend leuk en mooi. Genoten van het diner. Helaas ging het mis bij het ontbijt . Wij werden midden in de zaal toegesproken dat wij niet hadden betaald voor het ontbijt . Het zat toch echt in ons arrangement!! Excuses hebben wij later zelf moeten ophalen. De dienstdoende dame moest wel alles alleen doen voor zeker 25 bezette tafeltjes dus wellicht een verzachtende omstandigheid. Ligging perfect voor een bezoek aan Gent en Brugge . Een Tip ; doe iets leuks met de binnenplaats.

Niet aan te raden, Geen ster waard

Kathleen
7-3-2016

Via veiling 41 euro betaald voor 2 personen voor 1 nacht, dit is het verblijf waard. Niet meer!!! 17euro pp voor ontbijt met bubbels is echt teveel. Ontbijt heeft weinig keuze, geen broodrooster, ze vullen niet bij. Ga beter ergens anders ontbijten. IJskoud op kamer bij inchecken enkel electriciteitsvuurtje dat amper gaat, (ben dit gaan melden, kreeg het antwoord dat het wel warmer zou worden na een tijdje) Donsdeken bijgevraagd die achteraf gewoon voor onze deur gedropt werd. Personeel aan balie niet zo vriendelijk en geven weinig uitleg. De Welness is schandalig. 2 sauna's, deze zijn klein maar wel leuk. Stoombad stinkt enorm. Geen zwembad of jacuzzi aanwezig. In Welness aanschuiven voor in de sauna of ontspanningsruimte te kunnen vermits het er heel klein is en beperkt aantal zeteltjes/stoelen. Nergens personeel te vinden in-aan sauna. Het personeel in de bar is zeer vriendelijk en het is leuk om in de bar te zitten, leuke ruimte in de kelder. Na het lezen van de beoordelingen dacht ik dat iedereen overdreef, maar helaas, slechtste hotel dat ik ooit geweest ben.

Gereisd Met partner in maart 2016

Leetje
6-3-2016

Wat een geweldige ambiance, mooie hotel kamer wij hadden een superior kamer(6), aparte badkamer met bad/douche en separaat toilet. Het ontbijt is uitgebreid en het diner is ok. De wellness is heerlijk, lekkere sauna en stoombad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel een voormalig klooster ligt in een rustige omgeving, maar je bent zo in Gent, Brugge etc. We hebben het heerlijk gehad en komen zeker volgend jaar terug. De rondleiding was echt indrukwekkend met de bijzondere verhalen erbij.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jammer

A Schipper
5-3-2016

Wij hebben 1 nachtje hier geslapen, kamer was netjes. Ontbijt was keurig en lekker. Minpunt vond ik dat je niet een hapje/snackje kunt eten op de kamer of beneden in de bar. Wij hadden laat geluncht en dus geen trek meer in een maaltijd. Bij de bar dus gevraagd naar tapas of iets kleins, dit was allemaal niet mogelijk. Tapas was tot 18.00 en daar waren we een kwartier te laat voor...en bittergarnituur of kaas plankje was niet mogelijk. Dit alles werd ook niet vriendelijk verteld, het was blijkbaar een lastige vervelende vraag. Uiteindelijk een schaaltje olijven gekregen. Sfeer in het hotel vond ik tegenvallen en Wellness vond ik enorm tegenvallen. 2 sauna's en een stoombad zijn naar mijn idee geen Wellness!

Gereisd Met partner in januari 2016

José
3-3-2016

Het is een prachtig gebouw met hoge plafonds en authentieke gewelven. We hadden een mooie kamer met het bed op een vide. Het personeel is ontzettend vriendelijk, het eten in het restaurant erg lekker.

Wij kwamen met name voor de wellness en dat is een aanrader. De ruimte is smaakvol ingericht. Er zijn allerlei behandelingen te boeken en dat hebben we dan ook gedaan. We hebben heerlijke massages gehad door personeel dat echt aandacht heeft voor je.

Kortom, geen enkel minpuntje, alleen maar lof voor de manier waarop dit hotel wordt gerund.

Gereisd Met vrienden in maart 2016

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.