Hotel Het Godshuis

219 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Teleurstellend

Marjolein
17-10-2016

Prachtig gebouw op een prachtige plek...maar slecht onderhouden. Kaal en sober. Koud en donker. Slechte wellness:stoombad defect en sauna/gangen zonder verlichting. Kapotte kluisjes, geen handdoeken en badjassen. Kamer: op de 2e verdieping met veluxdakraam dus géén authentieke details, badkamer zwaar verouderd, vieze kitranden, te smal bad met vies douchedeurtje. Géén infomap of schrijfwaren of andere extra's op de kamer. Geen koffie/theefaciliteiten kluisje werkte niet en wc-verlichting was defect. Na melding helaas niet verholpen. Ontbijt: koude koffie, aangebrande roereieren, koud spek. Ochtend twee veel en veel meer keus dan ochtend een en drie, waarom? Bistro: nauwelijks andere gasten dus niet echt gezellig, desondanks holde de ober zn benen uit zijn lijf. Rekening klopte niet, apart afrekenen, kon niet op de kamerrekening bijgeschreven worden. Helft van de toch al karige kaart was helaas niet te bestellen. Echt teleurstellend allemaal. Van zo'n prachtig gebouw zou je zoveel moois kunnen maken. Gemiste kans, jammer, wij komen niet meer!!!

Gereisd Met partner in oktober 2016

Nooit meer !!!!!!!

Patricia
31-8-2016

Hadden dit gekocht via een veiling... Als dit de bedoeling was om meer volk naar daar te krijgen is dit toch zeer tegengevallen. Bij aankomst op een dinsdag, totaal weinig bezetting van het hotel,, een dakkamer toegewezen gekregen gelegen op het 2de verdiep met de melding de lift is buiten gebruik.... Aangezien het 26 graden was gaan vragen of het mogelijk was om de airco aan te zetten...niet mogelijk ! Totaal geen lucht op de kamer, wij dan maar de dakramen even open gezet met als gevolg totaal geen oog dicht gedaan van de muggen !!! Ons lichaam is 1 grote muggensteek, DANK U WEL 4* HOTEL GODSHUIS !!!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Fietsdagen in het Meetjesland, heel mooi.

2 bevriende koppels
17-8-2016

Hotel is een zeer mooie accommodatie maar er mag best wel heel wat beter gepoetst worden. Slaapkamer met heel goeie bedden maar badkamer was vies, ook de ontbijtruimte is zeer mooi maar er werd tijdens ons verblijf van 3 dagen niet 1 keer gepoetst.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Gaan we niet meer heen

wi en ri
1-8-2016

Erg veel hinder gehad van vervelende bromtoon van airco (staat uit tussen 11.00 en 7.00). Wisselen naar andere kamer kon niet. Je kunt niet naar buiten kijken (dakramen). Veel muggen. Ontbijt is prima !! Maar in het dorp is niets te doen. De welness is aardig maar daar is het wel mee gezegd.

Heerlijk weekend, gastvrij, prima locatie.

Ton
24-7-2016

Wellness met Pascha super! Eten voortreffelijk, prima gastheren, Luuk en Erik. Ook het ontbijt, verse aardbeien, kersen en frambozen, enigste minpuntje de airco deed het niet, maar dit mocht de pret niet drukken, komen zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2016

Nooit meer eten in de bistro

Tb
16-7-2016

Ga niet eten in de bistro. Carpaccio ijskoud en waterig. Niet vers. Leek wel uit vriezer te komen. Zeebaars droog in waterige saus met melige langoustines. Slappe friet en groente erbij. Nog nooit zo slecht gegeten. Met klacht wordt niets gedaan. Gewoon volle mep betalen terwijl voor- en hoofdgerecht nog niet half waren opgegeten. 86 euro kwijt met z'n tweeën. Eten dus geen aanrader. Schandalig slecht.

Kamer verder prima. Wellness te vroeg dicht. 21.00 uur. Dus niet ff sauna na het eten. Hotel niet overal even schoon.

Gereisd Met partner in juli 2016

Vriendelijk personeel

Manon
15-7-2016

Vriendelijk personeel! Uitgebreide rondleiding gehad van Guy, waarvoor dank. Goede service!

Gereisd Anders in januari 2016

nooit meer

Fam. Vandendriessche
28-6-2016

Wij waren daar met een cadeaubon. Vooraf werd gevraagd of die kon gebruikt worden in de bistro. Er werd ons bevestigd dat dit geen probleem was. In de bistro hebben we alles direct moeten betalen... Met als gevolg dat er nog een bedrag over was van de bon en dit konden ze enkel compenseren met een tegoedbon, te gebruiken bij een volgend verblijf!!!! Bepaalde plaatsen in het hotel waren ook dringend toe aan een schoonmaakbeurt!

Gereisd Met partner in juni 2016

Speciaal

Patrick
18-6-2016

Hoewel gemoderniseerd naar de behoefte aan hedendaags comfort is het karakter van het klooster Zeer goed bewaart gebleven. Wij vonden het een bijzonder verblijf. 👍 Zeer vriendelijk en behulpzaam onthaal 👍 Prima ontbijt 👍 Properheid kamer 👎

Gereisd Met partner in juni 2016

Slecht

Mevrouw.Ligtvoet
30-5-2016

Geen koffie en thee faciliteiten terwijl dit wel op papier stond. Kamer Was matig,toilet Was erg vies. Ontbijt werd niet aan gevuld,brood op jammer dan. De jongeman kon het niet aan in zijn eentje. Sauna Was twee uur eerder gesloten dan op papier, dus Was pech voor ons. Bistro gesloten,is gelijk de bar dus konden nog geen kop koffie krijgen. Gevraagd bij de receptie Hoe dit kon ,we hebben geen personeel!!! Personeel wat er Was erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in mei 2016

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.