Hotel Het Godshuis

219 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Eenmalig

Astrid
1-5-2017

Bijzonder pand uiteraard. Kamer was vrij sober ondanks upgrade, maar voldoende. Badkamer: douchen in bad, schimmelige voegen, ook te ruiken, waardoor je geen zin hebt in een bad. Fohn na 30 sec oververhit en stopt dan. Restanten van een feest blijven lang onopgeruimd. Ontbijt goed, maar erg lang in de rij moeten staan voor koffieapparaat. Diner is er zeer smakelijk.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vies en onverzorgd. Geen aanrader

irvin
30-4-2017

Na het lezen van de recensies waren de verwachtingen al niet hoog. Bij aankomst op de kamer, superiour, viel meteen de slaapbank op die van ellende uit elkaar dreigde te vallen. De kamer gaf geen schone indruk,schimmel in de badkamer. Na de kamer hebben wij een rondje gelopen door het Godshuis. Blijkbaar was er de vorige avond een feest geweest want er lagen meerdere lege en halfvolle bierglazen door het pand.S avonds prima gegeten in de bistro. Wel wat prijzig maar zeer goed van smaak.Het ontbijt wqs redelijk.onvoldoende zitplaatsen voor de gasten. Met minimaal personeel proberen ze er het beste van te maken wat niet lukt. Gasten moeten zelf de koffie halen uit een koffiemachine met meerdere opties (espresso, capuccino, etc) waardoor lange wachtrij ontstaat. de ontbijtruimte doet viezig aan. Het wellnes gedeelte hebben wij alleen bekeken gezien de onfrisse staat van de rest van de lokatie.

Geweldig

Cora
18-4-2017

Wij gingen toch wel met enige terughoudendheid deze accomodatie tegemoet gezien de vele negatieve recensies die er de laatste tijd geschreven zijn over dit hotel. Onze ervaring is echter het tegenovergestelde. Wij werden uiterst vriendelijk ontvangen, de dame achter de receptie nam alle tijd voor ons en alles werd duidelijk uitgelegd. De kamer was netjes schoon. Badkamer prima, alle kitranden zagen er keurig uit. Voldoende handdoeken, shampoo, douchegel, bodymilk enz. enz. Het diner was goed verzorgd, voldoende eten en super vriendelijke bediening. De volgende ochtend bij het ontbijt was er ander personeel, ook deze waren vriendelijk en beleefd, ontbijt was ruim voldoende. Wat opviel waren de vele gasten die aanwezig waren in het restaurant terwijl je op de kamer totaal niets hoorde van de andere gasten. Bij het verlaten van het hotel zijn wij wederom keurig te woord gestaan. Er zat een andere medewerker achter de balie dan bij aankomst, maar ook hier geen onvriendelijkheid.

Gereisd Met partner in april 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Het Godshuis voor je op een rij gezet:

Was het maar nooit overgenomen!

Marjoleine
27-3-2017

Wij waren hier vorig jaar geweest en toen was alles perfect!! De kamers waren schoon en mooi en nu wat vies. Omdat ik jarig vandaag ben zijn we daarom hier naar toe gegaan, omdat het de vorige keer zo goed beviel! We zijn wezen eten in het restaurant en werkelijk, ik heb nog nooit zo'n ongeïnteresseerde bediening meegemaakt. Hij was denk ik geïrriteerd, omdat we om half 9 nog kwamen eten. De prijzen van het eten staat niet verhouding met de kwaliteit. 14 euro voor twee kleine kaaskroketjes en 12 euro voor een ossenstaart bouillon zonder ossenstaart en teveel peterselie! Hoofdgerecht was redelijk, maar niet bijzonder. We hebben ook een halfuur gewacht voordat we het zat waren om een nagerecht te bestellen. Hij was nergens te bekennen. Er zat een blonde dame aan de bar die er wel werkte waarschijnlijk en arrogant reageerde toen ik zei dat we een halfuur zaten te wachten. We komen hier nooit meer!

Gereisd Met partner in maart 2017

Onwelkom en zeer onbeleefd

Hamelink
19-3-2017

Aankomst was al erg ongeinteresseerd, kamer leeggehaal qua voorzieningen en geen warme douche tweee ochtend. Bij het melden bleek er niemand bereikbaar of aanwezig, na uurtje wel maar onbeleefd te woord gestaan. Na twee uur nog geen warm water. Na veel geduld van mijn kant een redelijk gesprek gevoerd en klacht per mail op zijn advies ingediend. Na week geen reactie, weer gemaild en geen reactie. Klantvriendelijkheid is bij zowel het personeel als directie onbekend. Geen wonder dat het zo ten onder gaat. Erg jammer want het is een fantastisch complex dat met liefde gerestaureerd is.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Naar verwachting

Jan
8-3-2017

Bijzonder gebouw. Rondleiding gekregen van de technische man (betrokken bij de renovatie). Qua ligging rustig en centraal op acceptabele afstand tot Gent en Brugge. Nette moderne rustig gelegen kamer. Helaas wel met onderhoudsachterstand (lamp kapot, kitrand twijfelachtig). Service voortreffelijk, restaurant sfeervol, ontbijt ruim en alles vers. Diner 2x voortreffelijk genoten. Lokale biertjes verkrijgbaar. Verwacht in de directe omgeving geen wonderen (pun intended). Mooie rustige uitvalsbasis.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel beloven en niets doen.

Patsy
1-3-2017

Wellness ???? 2 hete kamers. Stoombad buiten werking. Beautysalon gesloten. Massage niet beschikbaar.

Never nooit meer

Moniek
24-2-2017

Vies en slecht onderhouden.

Gereisd Met partner in januari 2017

Samengevat"EEN RAMP"

Rita
14-1-2017

Wat is er gebeurd met dit hotel na de nieuwe eigenaars!!! Ik ben nog altijd van mening dat klant koning is,maar hier is dit blijkbaar het geval niet meer. Verschillende malen zijn wij hier al geweest,maar het zal een laatste keer geweest zijn. kamers koud,en na een paar keet te gaan vragen,niets aan gedaan,ook heel vuil. Eten is niet gaar en koud opgediend,dat vinden zij blijkbaar normaal.Ik kan nog door gaan,maar doe mij de moeite niet meer,nooit van mijn leven kom ik nog naar hier. Nog eens,een totale ramp

Gereisd Met partner in december 2016

Nooit meer

Gino De Ley
14-1-2017

Wij zijn hier altijd vaste klanten geweest,maar na onzeoudejaarsavond met diner nooit meer. Het diner is niet te freten,tassen en borden met stukken uit,bediening trekt op niks meer. Maar nu weten we waarom,omdat het overgenomen blijkt te zijn. Kamers zijn ijskoud,en na verschillende malen te vragen blijven ze koud,en dat in putje winter.

Gereisd Met partner in december 2016

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.