Hotel Het Godshuis

Hotel Het Godshuis
5,5

219 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Supermooi gebouw en super vriendelijk personeel,

Vriendengroep
17-8-2017

Het hotel is oud maar monumentaal, met mooie aspecten. Het eten is erg lekker en voldoende keuze.Voor ons een prima hotel en zeker gezien het ' all in' was en dat voor die prijs. En gezellige kamers met de oude wanden van de klooster muren te zien, echt sfeer.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Louche vuile boel...

Marnix
9-8-2017

Blijf hier weg... Vuile kamers, stoffig, muf, loskomend behangpapier, vuile gordijnen, douchewand smerig, beschimmelde voegen... Auto's zonder nummerplaten op de parking... Lift die niet werkte... Welnes niet beschikbaar. Onbekwaam personeel. Personeel dat geen Nederlands spreekt... Blijf hier weg...

Gereisd Met partner in augustus 2017

Droevig hotel, absoluut geen ****hotel, nooit meer

Kamans
8-8-2017

Wij hadden een overnachting geboekt via vakantie veiling. Bij aankomst werd ons bij de receptie verteld dat we van de welness gebruik konden maken tot 21:00. Toen wij gingen kijken was er echter niks open bij de welness. Er was een kleine sauna aanwezig die dus niet in gebruik was. Het stoombad was al lange tijd niet gebruikt gezien alle bladeren en spinnenwebben die er hingen. Vieze stinkende kelder, dus zeker geen welness !! Ook massage etc is niet mogelijk. Bij navraag bij de receptie vertelde de jongedame dat zij vergeten was te zeggen dat de sauna dicht was wegens onderhoud... ?! ( niemand te zien in de kelder )

De hotelkamer stonk, het rook erg muf en de kamer was erg sober. Ook de airco in de hotelkamer deed niets. WiFi deed het ook niet in gehele hotel. Geen mogelijkheid op de kamer om bijvoorbeeld een kopje koffie / thee te zetten. Het ontbijt was veel te duur voor wat je krijgt. Onze tip is ontbijt elders !

Ook ontbrak er sfeer in dit "hotel" zoals bijvoorbeeld een bar of lounge waar je nog koffie of een drankje kunt drinken. Enig plus punt is de locatie van het klooster kwa groen en de rust en het klooster aan de buitenzijde. Erg jammer dat ze niet in het pand investeren ...

Horor !!! Vegane glorie van wat vroeger klasse was

Annick Van de Veere
8-8-2017

Ongelooflijk wat een ontspannende welniss en overnachting moesten worden werd een echt stress verblijf. Bij onze aankomst wist men ons te zeggen dat de welniss gesloten was door panne. Het ging waarschijnlijk vlug opgelost zijn... niet dus. We hadden bijbetaald voor een mooiere kamer. Bij het binnenkomen zagen we een stoffige mufruikende kamer. De badkamer was ronduit smerig. Vuile vloer smerig bad/ lavabo en bijna ondoorzichtig glazen douche paneel niet enkel kalk ook smerige vette vegen. Ronduit walgelijk. Er bovenop nog kapote kluis, airco, koelkast, haardroger en als exta nog een poot te weinig onder ons bed!!! Personeel die geen woord nederlands kon en een manager die deed alsof hij alles kon oplossen...Avond eten dat zijn geld zeker niet waardig was en als we over dit alles klaagden kregen we het compliment dat we moeilijke mensen waren... Een goeie raad aan mensen die van plan waren erheen te gaan, gooi je geld gewoon in de vuilnisbak je gaat er minder stress van hebben!!!!

Een trieste bedoeling

Juliët
24-7-2017

Aankomst was even zoeken, hotel bord is makkelijk over het hoofd te zien. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en direct kwam de vraag of we het makkelijk konden vinden. Blijkbaar hoort deze meneer vaker de klacht dat het onduidelijk staat aangegeven. Bij binnenkomst geen andere bezoekers of een achtergrondmuziekje, het voelde of we de enige bezoekers waren en dat midden in de zomervakantie! Nou hadden we deze kamer via een veiling geboekt en dan zijn onze verwachtingen al niet hoog maar dit was triest en eigenlijk zelfs dat bedrag niet waard. Smoezelige, stoffige kamer, voelde niet schoon. 2 bruine stoeltjes waar de scheuren in zaten op het zitvlak. Badkamer voegen ontbraken op meerdere plekken, muffe lucht ook. Bedden waren slordig opgemaakt en lakens hingen los, bij het instoppen van de lakens merkte ik op dat één matras van de twee een molton miste, niet heel hygiënisch. We hebben hier niet gegeten en ook het ontbijt sloegen we over. Wat een aanfluiting dit hotel!

Gereisd Met partner in juli 2017

Vuil en niet correct

Bart
29-6-2017

Overal vogelpoep, bijna niemand aanspreekbaar. Badkamer vingeradrukken op spiegel , wellness is eigenlijk een vuile kelder. Keuken stinkt. Overal waar je gaat is het vuil en nix onderhouden. Dit is geen hotel, een camping is nog netter!

Gereisd Met partner in juni 2017

1 keer maar nooit meer

Mijland
19-6-2017

Kamer 208 zonder airco en dan onder een plat dak . Naar receptie gelopen die tot 23.00 uur open was maar om 21.00 uur al dicht was moesten we bellen daar werdt gezegd moet je de raam maar openzetten .Bij de raam stond een sticker dat je het niey ver open kan zetten ivm de duiven ??? Ontbijt kost 15,00 euro wat je er echt niet aan af eet en personeel smorgens kan geen lach af waar bij een jongen staat met lange kuif die heletijd door zijn haar gaat . In het dorpje niks te doen .

Nooit meer, beslist geen 4sterren. Kamer smerig.

Willy
14-6-2017

Sinds juni diner in buffetvorm, veel lege schalen (van de 6 waren er 3 leeg) totaal smaakloos. Kamer viel tegen muffe geur, vlekken in de vloerbedekking en het meubilair plakte.

Gereisd Met partner in juni 2017

Het unieke pand maakt veel goed.....

vic
30-5-2017

Vriendelijke ontvangst maar receptie is tegelijk opslagplaats voor dranken, wat meteen bij binnenkomst al direct een eerder slordige indruk laat. Superior kamer was ruim en proper maar bij 30° verwacht je toch dat de verluchting werkt, niet? Verschillende keren gaan melden aan receptie maar helaas. Diner was goed met vriendelijke en vlotte bediening, ontbijt daarentegen... Op 9u geen tassen, glazen, borden en ook het eten zelf was....op en een wachtrij van 7 mensen voor de koffieautomaat, van de bubbels bij het Champagne-ontbijt was dan al lang geen sprake meer. Twee Russische meisjes lopen de benen vanonder hun lijf om alles aangevuld te krijgen maar opnieuw....helaas. Een stapje naar de receptie zorgt voor een telefoontje naar de keuken en 2 Russische jongens (die de vorige dag een beetje het groen stonden te onderhouden) komen meehelpen. Buffet wordt terug aangevuld maar....met niets dan Everydayproducten (goedkoop huismerk). Niks mis met die producten maar voor die prijs verwacht je toch net iets meer.....

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absoluut geen 4 sterren hotel

M
7-5-2017

Mooi gebouw, sfeervol, goede kamers . Ontbijt waardeloos, slechte service , stankoverlast keuken, erg gehorig, wellness niet optimaal!! Personeel kan niet omgaan met klachten. Manager helaas niet gezien . Hoop dat het hotel iets gaat doen met de negatieve recensies

Gereisd Met vrienden in mei 2017

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.