Hotel Het Godshuis

219 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Prima hotel

Ruttel
22-10-2017

Ik weet niet waar al die negatieve reviews op gebaseerd zijn, maar er is niets mis met dit hotel. Prima overnachting gehad en een goed ontbijt. Je kunt gerust boeken en trek je niets aan van al die negatieve reacties.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooi indrukwekkende historie

Wilma smits
18-10-2017

De locatie is prachtig erg foto geniek en de kamers prima , sommige mensen klagen beetje teveel hoor , super aardig personeel , het enige minpuntje wij vonden was het grijze wc papier en dat niet heel het gebouw verlicht is s’avonds maar alleen maar 2 gedeelte , leuk om te lezen het boek op de kamer over de historie van het godshuis.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Absoluut geen aanrader

Deschuymere
22-9-2017

Vies vuil en niks in orde . Schimmels in de douche en op het plafonds . Stofnetten en huisspinnen op de kamers . Flat-screen tv deed het totaal niet . Diner erg duur en ondermaats . Vriendelijk personeel maar zaalpersoneel spreekt geen woord Nederlands noch Frans . De bar in de kelder ruikt naar schimmel , stoelen vol met scheuren en totaal niet gezellig . Wij komen in ieder geval niet meer terug en raden het niemand aan . Spijtige zaak want je kan er iets heel moois en gezellig van maken

Niet boeken!

Niet doen!
16-9-2017

Heel vies, geen welness (alleen 2 vieze sauna's) geen warm water ivm verbouwing, hele vieze kamer met vies beddengoed en kapotte stoelen, veel te duur ontbijt en diner. Echt waar blijf hier weg!!!

Vergane glorie....!

Pieter Koudijs
13-9-2017

Via veiling hebben wij geboekt en zag er op de foto beter uit dan toen we er aan kwamen! We werden vriendelijk ontvangen en moesten gelijk voor twee nachten het ontbijt al betalen in totaal €68,00. Toen we onze kamer nummer kregen op de tweede etage! Schrokken we wel toen we de deur open deden! Dit was niet zoals het op velen foto's eruit zag! Maar we dachten laten we niet gelijk klagen! De volgende ochtend zijn we wezen ontbijten maar was de 17,00 per persoon niet waard en hebben dan ook gelijk het geld terug gevraagd voor de dag erop! Je kunt beter ergens anders gaan ontbijten! Kortom het wordt door oost Europese mensen gerund en denk ook dat het verlies gevend is omdat het onderhoud te wensen overlaat! Kortom niet boeken is het geld niet waard...!

niet aan te raden

snijders
3-9-2017
  • prachtige locatie zowel de streek als het authentieke gebouw.
  • Zeer slecht onderhouden van kamer tot tuin tot welness. vb: vrijwel alle personeel sprak gebrekkig Engels, oprijlaan totaal niet verlicht, buitenterras moeten zoeken was ook niet verlicht,lift in de centrale hal stuk, welness volledig onderkomen : slechts 2 van de 4 sauna, s werkten en in de ontspanningsweide stonden netels en hoog gras. Kamers niet onderhouden betreft onderhoud: minibar met deur eruit, wasbak badkamer stuk, leren stoel op kamer helemaal stuk

Het was OK

Edwin
3-9-2017

Mooi hotel en kan allure uitstralen maar het is te zien dat er weinig tot niets meer wordt geïnvesteerd. Dat is erg zonde. \personeel is erg vriendelijk.

Verschrikkelijk nooit meer

Marianne van Asch
28-8-2017

Vies slechte bedden waar veringen doorheen steken Bedwantsen Waardoor wij 's ochtends vroeg zijn vertrokken vol met een vorm van netelroos Ook de douche kapot en vies

Vergane glorie!

Jac Brokx
19-8-2017

Op de website zien de foto's er geweldig uit maar in werkelijkheid is het anders. Wanneer je de oprijlaan indraait krijg je een goed gevoel maar dit verandert al snel. Wat ooit reclamezuilen waren ziet er nu uit als lege kapotte kasten met alleen nog de fittingen erin. De ontvangst (17:45u) bij de receptie was vriendelijk, we kregen de route naar de kamer uitgelegd en de diner/ontbijttijden. We hadden een 2-persoons comfortkamer (nr. 3) voor 2 nachten. Het was een ruime kamer met een etage erboven waar zich het bed en badkamer bevonden. Om de hoofdkussens (niet schoon/vlekken) zaten geen slopen. In de kledingkast waren geen kleerhangers aanwezig, De badkamer en het toilet waren niet schoon. Dit hebben we bij de receptie gemeld en die vertelde de er leveringsproblemen waren met het bedlinnen. De slopen en kleerhangers werden vrij snel gebracht. In de brasserie waar we het diner hadden was er geen ontvangst of uitleg (buffet). Het diner was goed! De sanitaire ruimtes zagen er smerig uit, dit was overigens de volgende avond ook zo. Wij hadden de indruk dat deze ruimtes niet elke dag schoongemaakt werden. Het ontbijt was redelijk en ruim voldoende. In de kelder waar zich de wellnessruimtes bevonden, waren moeilijk te bereiken omdat de hotelgasten daar hun fietsen mochten plaatsen! De wellnessruimtes zagen er zo uit alsof ze al een tijd lang niet in gebruik waren. Het was er rommelig/stoffig en vies, ook de sanitaire ruimtes! Met de housekeeping was niet te communiceren, ze vertelde dat ze uit de Ukraine/Polen of Tjechie kwamen en geen andere taal spraken. Bij de check-out werd ons gevraagd naar onze ervaringen. Ik heb eerlijk mijn mening geuit en gezegd dat als ze op deze manier verder gaan, ik verwacht dat ze over 5 jaar waarschijnlijk niet meer bestaan! Ik heb gevraagd of Ik het management kon spreken, maar die waren helaas niet aanwezig. De receptioniste zou mijn bevindingen doorgeven.

Aangename verrassing!

Dik tevreden!!
17-8-2017

Prachtige mooie authentieke hotelkamers en uitgebreid all inclusive arrangement met speciale bieren en sterke dranken. Prijs/ kwaliteit was zeer goed in verhouding in dit arrangement. We komen zeker nog eens terug in dit prachtig gebouw!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.