Hotel Het Godshuis

Weer vandaag16°
Hotel Het Godshuis
5,5

219 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Nooit meer ! Spijtig van het mooie gebouw !

Mevr. Janssens
13-11-2017

Bij aankomst was er al chaos bij de receptie, administratief een wanorde. Kamers waren niet netjes en gebreken aan sanitair. Avondeten in buffetvorm, wat normaal geen probleem is, maar wel als je 3 avonden hetzelfde half warme eten voorgeschoteld krijgt. Heel vriendelijk personeel, spijtig genoeg enkel aan de receptie werd er Nederlands gesproken. In het restaurant Engelstalig (waren wel heel vriendelijk) en onderbemand. Had medelijden met personeel. Restaurant en bar sloten al om 22 u à 22 u 30, wat spijtig is als je met een groep bent en toch nog gezellig wil samen zitten. Op zich een prachtig gebouw maar in verval. Wij mochten overal een kijkje gaan nemen. Echt zonde van prachtig gebouw in verval.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

stress-wellness

cindygallagher
7-11-2017

Super mooie locatie MAAR .... ons verhaal. Vorige donderdag hadden we een overnachting geboekt. Ik keek er erg naar uit, een welness-overnachting voor mijn verjaardag... Bij de reservatie melden ze dat het stoombad defect was. Ik dacht oké er zijn nog twee sauna's en relaxruimte,een lekker warm badje... Toen we om 16u aankwamen in onze kamer, stond het raam op een kier open en was het ijskoud. We konden die niet dicht krijgen en de verwarming werkte niet. We melden dit aan de receptie, en dachten dat dit na het sauna bezoek in orde ging komen. De sauna ???? Eén stond niet aan, en de andere was te koud 50° ! Ook de rustruimte was koud en kil. We probeerden er het beste van te maken en gingen in de veronderstelling dat we in een warme kamer een lekker badje konden nemen. Maar de kamer bleek nog steeds ijskoud (we stonden daar in onze kamerjas :-( ). Terug naar de receptie, waar ondertussen 6 koppels voor mij aan het inchecken waren (met 1 personeelslid). Daar hoorde ik ook mensen ontevreden zijn, zelf een ouder koppel met een warm deken onder de arm kwam binnen (dus het probleem met de verwarming was blijkbaar niet enkel in onze kamer ! Een half uur later was het aan mijn beurt (mijn man zat ondertussen in een donkere,koude kamer te wachten op mij ! Na een verkeerde kamer (waar ik een sleutel kreeg en binnenstapte in een bezette kamer), hadden we na 2 uur uiteindelijk een warme kamer (zeer mooi maar zonder bad )! We stonden echt op het punt om terug naar huis te gaan. 's Morgens was het ontbijt in orde, de koffiemachine was kapot, en ook hier te weinig personeel, mensen die later aankwamen moesten zelfs tafels afruimen. Echte welness hebben we dus niet gehad integendeel ergernissen alom. Echt jammer en niet echt kunnen genieten van mijn wellnessbon :-(

Gereisd Met partner in november 2017

Toch bevelen wij dit hotel aan!

Jack Moolenaar
5-11-2017

We hadden een arrangement van 3 dagen. We ontvingen geen voucher, geen welkomstdrank, die moesten wij zelf betalen. De ontvangst was alles behalve professioneel! Jammer! Een fraaie locatie en een goed buffet, maakte veel goed!

Schitterend historisch pand

Jenneke
5-11-2017

Goede ontvangst. Mochten ondanks inchecken vanaf 15 uur al eerder op de kamer. Een cosy kamer nr222. Schone nette ruime kamer helemaal bovenaan op een hoek van het prachtige gebouw. Bedden zijn goed maar waren wel twee tegen elkaar geschoven eenpersoonsbedden. Wandeling door het hotel gaf ons een goede indruk. Men is hard bezig dit prachtige pand te herstellen. Ontbijt en diner hebben wij overgeslagen. Als eerste voor de prijs en ten tweede omdat je zo dicht bij Brugge zit. Er was een feest aangekondigd tijdens ons verblijf. Wij hebben hier niets van mee gekregen. Al met al is het ons goed bevallen en kunnen wij iedereen aanraden een nachtje in dit mooie pand door te brengen. Het enige minpuntje is de bebording. Je moet echt heel goed opletten want ondanks het formaat van het pand rij je de ingang zo voorbij.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vergane glorie

Kathleen
3-11-2017

Ik kan me volledig aansluiten bij het merendeel van de commentaren. We waren er al 2 keer, de laatste keer in december 2012 en het verschil is immens. Toen tafelbediening (heeeel lekker), nu buffet wat zeker niet slecht hoeft te zijn maar als er te weinig keuze is (aardappelen in de schil die liggen af te koelen in een bak), en groenten die veel te lang op zich laten wachten, kan je niet echt tevreden zijn. Vlees en koud buffet was wel lekker net zoals de carpaccio, die was superlekker ! We betaalden bovendien dezelfde prijs als toen. Ontbijt was ok maar er was een koffiemachine die al heel lang stuk bleek..dus lange wachttijden. (wel lekkere koffie !) Jammer maar de verandering van eigenaar is geen schot in de roos wel integendeel. Wel eens vermelden dat het zaalpersoneel die er werkte, heel erg zijn best deed en heel vriendelijk was. Die mensen hebben ook de middelen niet om aan alle minpunten iets te kunnen veranderen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige entourage

Lida en Hans
2-11-2017

Mooi gerestaureerd gebouw,met name ingericht voor grote partijen/evenementen Alleen dinerbuffet, geen a la carte. Ontbijt magertjes.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig gebouw. Heel goed gelegen om Brugge, Gent, Damme, Sluis,....Enkel de personen aan de receptie spreken nederlands. Al het ander personeel begrijpt zelfs moeilijk engels. We hebben al dadelijk een wandeling gedaan doorheel het gebouw omdat het zoveel uitstraalt van buiten af. Jammer genoeg liggen er veel ruimten bij vol met rommel, ruimtes die duidelijk niet meer gebruikt worden. Het hotel voelt daar ook koud en kil aan. Beter zou zijn dit deel van het hotel gesloten te houden voor bezoekers, want dat je zo'n oppervlakte niet volledig kan onderhouden, lijkt me wel heel begrijpbaar. De kamers zijn eenvoudig, (wij lagen onder het dak), maar de prijs is in verhouding dan ook weer niet te duur. Badkamer is nog mooi verzorgd, apart toilet (dat jammer genoeg niet gepoest was) ,maar dat hebben ze dan wel dadelijk verholpen na een telefoontje naar de receptie. Geen matrashoezen, ramen enorm vuil en hele zachte matras op de kamer. Eerste morgen was ontbijt een echte tegenvaller. Eten was bijna op toen we aankwamen, niets werd bijgevuld, tafels werden niet afgeruimd. Dit alles bleek ook niet mogelijk omdat er maar 2 personen waren om dit alles te doen (één persoon voor de warme dranken te maken, één persoon die steeds uit de keuken kwam). Koffiemachine was ook stuk, daarom moest je aan de toog de warme dranken halen. Zo had die persoon natuurlijk ook geen tijd om andere taken te doen. De tweede en derde morgen was het ontbijt wel echt in orde, veel meer personeel, ook iemand van de receptie die dus wel nederlands spreekt. Alles werd toen wel goed aangevuld. Waarom het die dagen wel veel beter en anders was, is ons nog altijd een raadsel. Je moet maar pech of geluk hebben... Je mag niet afgaan op de foto's van de site. Zo mooi en gezellig zal het wel ooit geweest zijn, maar jammergenoeg op dit moment niet.

Boek hier Nooit!

HL
1-11-2017

Enkel aan de receptie personeel dat Nederlands spreekt (anders bollen de bezoekers het dan al af), ander personeel spreekt Geen Nederlands. We hadden all inclusieve: dagelijks ontbijtbuffet met glas cava (1ste ontbijt, Geen cava), 1 grof brood en 1 rozijnenbrood voor ca. 30 gasten - rest broodjes en koffiekoekjes (Everyday) genoeg, beleg te weinig en werd niet bijgevuld lunchbuffet: zelfde als voorgerecht diner, thee in koffietas vermits nog geen theeglas proper sinds ontbijt dinerbuffet: 2 dagen na elkaar bijna hetzelfde, zwak aanbod en lauw 1 lunch en 2 diners Zelfde soep (werd bijna niet genomen, dus terug aan buffet) Non-alcoholische drank gratis tussen 8-22u: er was niemand in bar om te bedienen gratis sauna (muf in gang) en stoombad (al heel lang stuk) soeptassen stukken af, kapotte zetels, koffie-warmwatertoestel stuk Van het mooie gebouw valt anders wel iets prachtigs te maken! Goed geslapen: het is er heel rustig. Wandelen en fietsen in Meetjesland is ideaal!

Prima!

Janske
29-10-2017

We hebben heerlijk geslapen, douche was lekker (alleen was badkamervloer daarna wel helemaal nat) Prima ontbijt. Genoeg plek om te parkeren. Fijne uitvalsbasis naar Gent en Brugge.

Boek bij receptie geleend over historie vh gebouw. Erg leuk om te lezen!

Wij begrijpen de negatieve reacties op deze site niet. De prijs-kwaliteit klopt gewoon.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Mw
22-10-2017

Helemaal niks dit hotel. Ingang is aan de achterkant wat nergens staat aangegeven. De andere ingangen van dit "hotel" kom je in een bouwval terecht waar zalen leegstaan en oude zooi ligt. Hotelkamers zijn simpel. Leken wel zolderkamers. Ontbijt was goed. Maar erg prijzig. Turks stoombad was niet aanwezig. Op dr foto lijkt alles veel luxer. Erg afgelegen locatie.

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.