Hotel Het Godshuis

Hotel Het Godshuis
5,5

219 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar.

Paula
7-3-2018

Na het lezen van alle reviews beetje achterdochtig op pad. Maar o hoe mooi, schoon, warm was het hotel. Keurige kamer, met elektrische kachel aan de muur die het meer dan warm kon krijgen op de koudste dagen van het jaar. Personeel sprak wel Engels en was vriendelijk. Het eten vonden wij geweldig. Keuze uit 3 gangen menu 's avonds. Ontbijt erg uitgebreid en vers. Wij snappen niet waar die slechte ervaringen vandaan komen. Moet wel zeggen dat we via de krant een arrangement hadden. Dus voor ons was de prijs/kwaliteit helemaal top.

Gereisd Met partner in maart 2018

VReselijk slecht! Nooit meer!!

Bertie van Herwaarden
12-2-2018

Personeel doet in t restaurant haar best maar staat met veel te weinig mensen en zijn oostblok afkomstig dus spreken Alleen zeer gebrekkig engels met de gasten

wat echt heel erg fout is dat ze bij de boeking al weten dat er geen verwarming op de kamer zal zijn en t is steenkoud, wat wil je in de winter met vriestemperaturen! gewoon crimineel hoe je bedonderd wordt dus...ook geen geld terug allen Maar blijven zeggen, ja we horen t van meer gasten en werken er aan?? Waaraan denk ik dan? NEtaling had gehalveerd moeten worden!!!! SChandalig als je willens en wetens mensen zo laat logeren...t is afzien i.p.v. Genieten!!

Gereisd Met partner in februari 2018

Boek hier nooit een overnachting

Huub
11-2-2018

Dit is de slechtste ervaring die wij hebben meegemaakt op het gebied van hotelovernachtingen. De hotelkamer is koud (geen verwarming op de kamer) en zeer sober ingericht, de TV werkt niet en we hebben om extra dekens gevraagd (ook gekregen) om de nacht door te komen. De sauna werkt nog steeds niet en is erg vies. Personeel spreekt geen Nederlands maar alleen gebrekkig Engels. Veel te weinig personeel voor het aantal gasten. Het restaurant zat s'avonds bijna vol en dat was echt teveel gevraagd voor de twee serveersters, chaos ten gevolge. Het bleek onmogelijk om voor al deze gasten het voorgerecht en hoofdgerecht tussen 19.00 en 21.00 te serveren, bv.bevroren voorgerechten . Veel ontevreden gasten en gemopper. Kortom de vier ä vijf sterren die door de verschillende site's worden gegeven slaan helemaal nergens op, het is een grote puinhoop, min 1 ster.

Gereisd Met partner in februari 2018

Niet weer

Leo
7-2-2018

Waren 2 gasten in het hotel. Waarvan ik er een was het ontbijt dat ik zou krijgen een waar ik betaald hebt de dag van aankomst. Bleek dat de volgende morgen de ontbijt zaal gesloten was. Gemeld bij de receptie. Kreeg hier de boodschap dat het ontbijt op de kamer geserveerd zou worden binnen 10 minuten naar een 30 minuten nog niets. Ik moest weg van wege een afspraken. Kreeg bij het uit checken een simpel o sorry. Voor de rest een mooi hotel maar helaas een gemiste kans. In het hotel kon je duidelijk merken dat er weinig gasten waren. Je zou kunnen eten vanaf 18.00 uur werdt 19.00 uur. Menu was prima. Ik zelf zal dit niet snel weer boeken.

Gereisd Zakelijk in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Dirk Goossens
3-2-2018

Wat is er goed ! Het vrouwelijk onthaalpersoneel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer uitgeleefd met stofnetten en schimmel doch met een gerenoveerde comfortabele badkamer. Het "wellness"centrum was beperkt tot 2 soorten sauna's. De hamam en de stoomkamer waren defect. Ze hebben naar eigen fier zeggen een grote inloopdouche. In de gang naar het restaurant in de kelder liep het water over de vloer. Het ontbijt was goed en standaard. De afrekening gebeurde door een norse en zeer afstandelijke jongeheer. Ons zien ze daar nooit meer terug. Positief is de omgeving met heel veel wandelwegen wat we dan ook hebben aangewend om de bittere pil van het hotel te vergeten.

Gereisd Met partner in mei 2017

Goddelijk

Annemarieke Ceelen-Blokker
13-1-2018

Entourage is goed, maar destijds was achterstallig onderhoud wel zichtbaar. Vriendelijk personeel. Wij haddengevraagd om een bad ivm erg warm weer. Dit kregen wij ook. Slecht bereikbaar met OV en met de auto. Aanrader voor feesten en partijen.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede plek voor een degelijke overnachting

Jurre
9-1-2018

Het was even zoeken naar de ingang, maar toen we dit prachtig monumentale gebouw eenmaal hadden rondgelopen, was de entree een aangename verrassing. Het duurde even voor de receptie er was (om 1845), maqr de checkin ging vlug. Goede kamer, fijne bedden, schone badkamer. Omdat we geen reservering voor het restaurant hadden (tot 1900), konden we er helaas niet meer dineren, wat een domper was. Gelukkig hadden we profiand ingeslagen. Na het profisorische maal nog even het hotel verkend; prachtig gebouw!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Prachtig hotel

Lucy
30-12-2017

Het is een prachtig gerenoveerd klooster. Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in hotel 'Het Godshuis' en we snappen daarom ook niet waar al deze negativiteit vandaan komt, sommige mensen zeuren wat te veel. Het hotel heeft mooie, schone hotelkamers, nette sanitair en een geweldig ontbijtbuffet. Op de dag van aankomst konden we vrijwel meteen aanschuiven bij het diner buffet. Het eten bij het buffet was heerlijk en we hebben erg genoten van het ontbijt. Het hotel is luxe en strak ingericht en je kan de historie van het gebouw terug vinden in verschillende boekjes op de hotelkamer of bij de receptie. Wat wij erg mooi en gezellig vonden was de kelder waarin het buffet en de bar gelegen is. Erg mooi en strak ingericht. Het hotel is zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in december 2017

creepy hotel

Maria
19-11-2017

geen personeel alleen bij inchecken,verschrikkelijk koud in kamer,geen verwarming,telefoon buiten dienst,lift en welness ook kapot en bad ranzig .kortom heel erg jammer want is een prachtig gebouw maar je voelt je er niet veilig iedereen kan zomaar het hotel binnenkomen!

Gereisd Met vrienden in november 2017

Vuil.en.bedrog

Pieter
18-11-2017

Hotel was vuil , overal flesjes , etensresten. Sauna was stuk. Blijkbaar telkens hetzelfde excuse. Buitenlands personeel die ons niet begrijpt.Spijtig dat ze liever goedkoop personeel aannemen dan kwaliteit te geven. Waarschijnlijk willen ze nog zoveel mogelijk toeristen lokken voor het failliet te verklaren. De enkele positieve reacties op dit forum zal van personeel zelf zijn.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.