Hotel Het Godshuis

Hotel Het Godshuis
5,5

219 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Voor mij is het te ver afgelegen maar prima hotel! Mensen die een 1 geven begrijp ik niet. Het eten is heerlijk, in buffetvorm maar echt goed. Ontbijtbuffet uitgebreid, super! Ober vriendelijk en behulpzaam. Kamer was groot en schoon, het bed voor mij te zacht maar dat is persoonlijk. Minpunt: 1 koffieapparaat, tijdens het ontbijt veel te weinig, er stond steeds een rij.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldig!

Frits Gremmen
20-5-2018

Wij hebben ons verbaasd over de vele negatieve reacties. Dit is slecht voor eventuele bezoekers en zo ook voor ons toen wij dat allemaal lazen echter wij wilden het zelf ervaren vandaar. Vorige week waren wij daar en alle lof, aan te raden om daar heen te gaan. De prijs kwaliteits verhouding kan alle kritieken doorstaan. De kamer was goed, het eten uitstekend en het personeel uiterst beleefd en behulpzaam. Nogmaals wij begrijpen die negatieve reacties daarom in het geheel niet.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit naar toe gaan! Superslecht hotel

Tineke
1-5-2018

Dit hotel is absoluut niet sterrenwaardig! Het eten is er heel slecht. Zowel het warm-koud buffet als het ontbijt was allemaal zo goedkoop mogelijk klaargemaakt. Bij het ontbijt was het brood oud en hard en er was totaal geen stukje vers fruit te vinden. Ze hadden fruit uit een blikje. En de 2e avond van ons verblijf kwamen we tegen 8 uur op onze kamer die totaal niet opgeruimd was.. de handdoeken lagen nog vuil op de grond , ons bed was onopgemaakt en geen schone handdoeken , toilet nog vuil enz, enz, kortom waardeloos.. Verder werkte de kaart om in onze kamer te komen totaal niet en moesten we steeds naar de Engels sprekende dame bij de receptie Ook heel vervelend allemaal! Echt een hotel wat zijn ondergang tegemoet gaat.. toen we de laatste dag weggingen en ik om de manager vroeg zei dezelfde Engels sprekende dame dat we maar een mail moesten sturen, wat wij gelijk hebben gedaan maar nog steeds geen reaktie op hebben gekregen!!

leuk voor een keer

wim doornhein
21-4-2018

prima verblijf ,buffet zowel ochtend als avond goed . kamers alles wat je nodig hebt en schoon.

kortom prettig verblijf gehad

Dhr en Mevr v d Ven
18-4-2018

goed hotel vriendelijk personeel vooral Mieke heel aardig en ze zorgt dat je niets te kort komt en de baas praat ook gewoon met je als je aanspreekt.

Gereisd met partner in april 2018

Door het gebouw geen doorsneehotel

fam. Nieuwenhuyzen
13-4-2018

Na boeking voor 2 nachten all.inclusief las ik wat recensies over het Godshuis, ik schrok toch wel van de negatieve reacties. Ik snap daar werkelijk niets van, uiterst vriendelijke bediening, uitstekende diner-buffets en prima ontbijt. Wij hadden een standaard kamer met kluis en koelkastje,badkamer met ligbad. Alles heel schoon, kortom wij hadden een prima verblijf .

Gereisd met partner in april 2018

Prima hotel, niets op aan te merken.

Danielle
13-4-2018

Ondanks alle slechte recensies op deze pagina was het in het hotel prima geregeld. Goede kamers, goed eten en vriendelijk personeel. Niets op aan te merken.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Naam 'Hotel' niet waardig

Pamela Vandeleene
10-4-2018

Nee, het was echt niet goed. Svetlana deed heel goed haar best aan het onthaal en was heel vriendelijk. Wel in het engels te doen want ze spreekt geen nederlands. Verder niets van te zeggen van haar, ze doet haar best! De kamer was héél slecht! Centrale verwarming noch de tv noch de wifi werkte niet. Gelukkig kon het draagbare elektrisch verwarmingselement de kamer een beetje verwarmen. De bedden waren zo slecht dat we amper geslapen hebben en opgestaan zijn met rug- en nekpijn. Op hygiënisch vlak was het ook heel erg. Vlekken op tapijt, kussen en muren. Op het raam van de badkamer konden we onze kleren plakken door de lijmresten die niet waren verwijderd na het afhalen van de ondoorschijnende folie. Als je graag een goed ontbijt wilt, ga je best heel vroeg want alles wat op is wordt niet aangevuld ook de koffie niet. Kortom van ons zeldzaam uitje met ons tweetje zonder onze kids zijn we echt niet vrolijk geworden?

Zeer goed

Harry
4-4-2018

Voordat we gingen, lazen we allemaal negatieve zaken omtrent dit hotel. Maar toen hadden we al geboekt. Dis we dchten oh oh waar zijn we aan begonnen temeer daar de weersvoorspellingen ook niet best waren. Maar wat een aangename verrassing. Mijn vrouw en ik waten er iets eerder dan onze vrienden en de kamer was nog niet klaar. Maar toen kwam Svetlana zoch verontschuldigen en vroeg of wij een rondleiding wilden in het Godshuis. Graag. We kregen alles te zien. Erg leuk. Inmiddels waren onze vrienden er en in de bar een heerlijke trappist gedronken. Na een wandeling in de omgeving gingen we eten. Nou wat zal dat gaan worden? Wel, het was buitengewoon goed. Zeer vriendelijk personeel en echt niet te weinig. Het was een buffet en het werd regelmatig aangevuld. Ook de slaapkamer was prima en er mankeerde niets aan. En bovendien had men al (wat niet nodig was) de straalkachel aangedaan. Ook het ontbijt was uitstekend.

Gereisd met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed mooie locatie en service

Melvin
2-4-2018

Zeer goed aardig personeel. Goed eten en heel mooi echt een aanrader.

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.