Hotel Het Godshuis

32 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

fantastisch

Apollonia van der Waal
27-8-2018

Het verblijf in het Godshuis in St Laureins was geweldig. Geen minpuntjes alleen maar positief: Heerlijk eten, vriendelijke bediening, mooie, schone en ruime kamers. en bovenal een prachtig verbouwd klooster, geweldige sfeer!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Verrukkelijk

hagel110
20-6-2018

Verblijf een verademing na cel (zonder douche en toilet) in ander hotel. Entourage en personeel chapeau

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Prima hotel als je rust zoekt! Heerlijk eten.

JON
20-5-2018

Voor mij is het te ver afgelegen maar prima hotel! Mensen die een 1 geven begrijp ik niet. Het eten is heerlijk, in buffetvorm maar echt goed. Ontbijtbuffet uitgebreid, super! Ober vriendelijk en behulpzaam. Kamer was groot en schoon, het bed voor mij te zacht maar dat is persoonlijk. Minpunt: 1 koffieapparaat, tijdens het ontbijt veel te weinig, er stond steeds een rij.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

leuk voor een keer

wim doornhein
21-4-2018

prima verblijf ,buffet zowel ochtend als avond goed . kamers alles wat je nodig hebt en schoon.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed

Harry
4-4-2018

Voordat we gingen, lazen we allemaal negatieve zaken omtrent dit hotel. Maar toen hadden we al geboekt. Dis we dchten oh oh waar zijn we aan begonnen temeer daar de weersvoorspellingen ook niet best waren. Maar wat een aangename verrassing. Mijn vrouw en ik waten er iets eerder dan onze vrienden en de kamer was nog niet klaar. Maar toen kwam Svetlana zoch verontschuldigen en vroeg of wij een rondleiding wilden in het Godshuis. Graag. We kregen alles te zien. Erg leuk. Inmiddels waren onze vrienden er en in de bar een heerlijke trappist gedronken. Na een wandeling in de omgeving gingen we eten. Nou wat zal dat gaan worden? Wel, het was buitengewoon goed. Zeer vriendelijk personeel en echt niet te weinig. Het was een buffet en het werd regelmatig aangevuld. Ook de slaapkamer was prima en er mankeerde niets aan. En bovendien had men al (wat niet nodig was) de straalkachel aangedaan. Ook het ontbijt was uitstekend.

Zeer goed mooie locatie en service

Melvin
2-4-2018

Zeer goed aardig personeel. Goed eten en heel mooi echt een aanrader.

Goede plek voor een degelijke overnachting

Jurre
9-1-2018

Het was even zoeken naar de ingang, maar toen we dit prachtig monumentale gebouw eenmaal hadden rondgelopen, was de entree een aangename verrassing. Het duurde even voor de receptie er was (om 1845), maqr de checkin ging vlug. Goede kamer, fijne bedden, schone badkamer. Omdat we geen reservering voor het restaurant hadden (tot 1900), konden we er helaas niet meer dineren, wat een domper was. Gelukkig hadden we profiand ingeslagen. Na het profisorische maal nog even het hotel verkend; prachtig gebouw!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

creepy hotel

Maria
19-11-2017

geen personeel alleen bij inchecken,verschrikkelijk koud in kamer,geen verwarming,telefoon buiten dienst,lift en welness ook kapot en bad ranzig .kortom heel erg jammer want is een prachtig gebouw maar je voelt je er niet veilig iedereen kan zomaar het hotel binnenkomen!

Gereisd Met vrienden in november 2017

Nooit meer ! Spijtig van het mooie gebouw !

Mevr. Janssens
13-11-2017

Bij aankomst was er al chaos bij de receptie, administratief een wanorde. Kamers waren niet netjes en gebreken aan sanitair. Avondeten in buffetvorm, wat normaal geen probleem is, maar wel als je 3 avonden hetzelfde half warme eten voorgeschoteld krijgt. Heel vriendelijk personeel, spijtig genoeg enkel aan de receptie werd er Nederlands gesproken. In het restaurant Engelstalig (waren wel heel vriendelijk) en onderbemand. Had medelijden met personeel. Restaurant en bar sloten al om 22 u à 22 u 30, wat spijtig is als je met een groep bent en toch nog gezellig wil samen zitten. Op zich een prachtig gebouw maar in verval. Wij mochten overal een kijkje gaan nemen. Echt zonde van prachtig gebouw in verval.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangename verrassing!

Dik tevreden!!
17-8-2017

Prachtige mooie authentieke hotelkamers en uitgebreid all inclusive arrangement met speciale bieren en sterke dranken. Prijs/ kwaliteit was zeer goed in verhouding in dit arrangement. We komen zeker nog eens terug in dit prachtig gebouw!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.