Hotel Het Godshuis

5 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Het was OK

Edwin
3-9-2017

Mooi hotel en kan allure uitstralen maar het is te zien dat er weinig tot niets meer wordt geïnvesteerd. Dat is erg zonde. \personeel is erg vriendelijk.

Geweldig

anja_valkenburg
19-7-2012

We hadden eigenlijk een kamer met z'n vieren maar wegens een fout kregen we 2 kamers. Geweldige kamers met een hoog plafond. Vooral nr 4 een kamer voor mindervaliden, dus grote badkamer en grote slaapkamer. Schoon en mooi gebouw. Heerlijk avond gegeten. Personeel erg vriendelijk. Ontbijt perfect.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

nooit meer

Bol360
22-1-2012

Slechts 1 nacht verbleven maar geen oog dicht gedaan door een feest onder onze kamer! Dit gebeurd hier blijkbaar wel meer, maar het personeel heeft hier geen oor naar! Als je dan toch feesten en hotel wil combineren zorg dan tenminste voor degelijke geluidsisolatie! Verder was onze kamer geen 4 sterren waard! Ik raad iedereen aan hier zeker geen kamer te boeken vermits de kans vrij groot is dat er een feest met de geluidsinstallatie op max langs je kamer aan de gang is! Zeer onbekwame bediening!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

niet echt tevreden

mat
11-10-2010

bij het inchecken hadden we een rustige kamer gevraagd

er was een huwelijksfeest in het hotel (blijkbaar worden er vaak huwelijksfeesten georganiseerd in het week-end)

onze kamer was gelegen naast een "stockage"ruimte en 's nachts werd er allerhande materiaal (buffeten) getransporteerd met als resultaat dat we slecht hebben geslapen!

's avonds waren er lange wachttijden voor de menu, het eten was niet bijzonder

het ontbijt was wel oké

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

fijne tweedaagse !!!

lenoir - de gols
27-8-2010

We werden heel vriendelijk ontvangen . De kamer (type comfortroom ) was netjes gepoetst en instapklaar. Prima ontbijt , heel gevarieerd. De Wellness (begrepen in de kamerprijs) loont de moeite, 2 sauna's en een hamam + rustruimte. En wat fijn was , voor een keer hoefde een badpak niet (niet altijd het geval in hotels) en kon onze dochter van drie gewoon met ons mee. De massages zijn betalend , maar zijn super goed gedaan. Ik kan maar één minpuntje vinden en dat is de matras van het bed die voor mijn rug veel te zacht was. Dus in het kort , ik ga zeker nog een keer terug .

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.