Hotel Het Godshuis

9 reviews over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Vergane glorie

Kathleen
3-11-2017

Ik kan me volledig aansluiten bij het merendeel van de commentaren. We waren er al 2 keer, de laatste keer in december 2012 en het verschil is immens. Toen tafelbediening (heeeel lekker), nu buffet wat zeker niet slecht hoeft te zijn maar als er te weinig keuze is (aardappelen in de schil die liggen af te koelen in een bak), en groenten die veel te lang op zich laten wachten, kan je niet echt tevreden zijn. Vlees en koud buffet was wel lekker net zoals de carpaccio, die was superlekker ! We betaalden bovendien dezelfde prijs als toen. Ontbijt was ok maar er was een koffiemachine die al heel lang stuk bleek..dus lange wachttijden. (wel lekkere koffie !) Jammer maar de verandering van eigenaar is geen schot in de roos wel integendeel. Wel eens vermelden dat het zaalpersoneel die er werkte, heel erg zijn best deed en heel vriendelijk was. Die mensen hebben ook de middelen niet om aan alle minpunten iets te kunnen veranderen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooi indrukwekkende historie

Wilma smits
18-10-2017

De locatie is prachtig erg foto geniek en de kamers prima , sommige mensen klagen beetje teveel hoor , super aardig personeel , het enige minpuntje wij vonden was het grijze wc papier en dat niet heel het gebouw verlicht is s’avonds maar alleen maar 2 gedeelte , leuk om te lezen het boek op de kamer over de historie van het godshuis.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Het onbijt maakte de slechte nacht een beetje goed

Limburgers
23-5-2016

Familiekamer geboekt voor ons en onze zoon. Zoon sliep op een sofabed dat bij de minste beweging lawaai maakte en ons uit onze slaap hield. Ons bed was helemaal afgeleefd en zakte enorm door. Een goede nachtrust was dus uitgesloten, geen oog dicht gedaan ook door het lawaai op de gang en vertrekkende / aankomende gasten buiten midden in de nacht. Het ontbijt was daarentegen netjes verzorgd en erg uitgebreid, wat de slechte nacht toch nog een beetje goed maakte. Al bij al hadden we meer verwacht, en zeker een goede nachtrust want daar draait het ten slotte toch om. Een afrader wat ons betreft.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Het Godshuis voor je op een rij gezet:

goed hotel,lekker eten,prima medewerkers!

Hans uit vlaardingen
26-1-2016

zoek je een goed hotel, dat ook nog gunstig ligt tegenover mooie steden zoals Gent en Brugge, of een tochtje door Meetjesland ga dan naar het Godshuis. Het is een hotel om ook een in de zomer te bezoeken. Uitgebreid ontbijt met bubbeltjes, voor de liefhebber!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Klantvriendelijkheid:Top

Karin
25-4-2015

Zeer klantgericht personeel! Mooie, ruime kamers, alles in orde en schoon, niets op aan te merken. Uitgebreid ontbijtbuffet in gezellige ruimte! Twee fantastische dagen gehad met gezin!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Mooi gerestaureerde kamers in een uniek kader !

Eline Staelens
6-1-2014

Wij verbleven als gasten na een trouwfeest en hebben alleen positieve herinneringen: vriendelijk onthaal, karaktervolle kamers met alle comfort, aangename wellness, stijlvol feestlocatie en uitgebreid ontbijt ... Wat wil een mens nog meer ? Veel succes aan de uitbaters van het Godshuis. Wij waren zeer tevreden !

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013

reuze goed bevallen!

fda0
20-10-2011

het virus wat eerder is genoemd, betrof een computervirus. Hierdoor waren een aantal kamers dubbel geboekt. Wij zijn doordeweeks geweest, er waren toen geen feesten en hadden 2 heerlijke (rustige) kamers. Ook het ontvangst was goed. Mooie kamers, goede bedden. Kortom: top. Ontbijt was ook erg goed!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Leuke overnachting

fabrice pattyn
10-2-2011

Wij boekten een nachtje via "Boek & Go-hotelcard" voor de prijs van 30 euro per persoon met ontbijtbuffet. Mooi gebouw met uitstekende ontvangst. De kamer, met mezzanine, was ruim en proper. Ontbijtbuffet, met een glaasje cava, was heel gevarierd en uitgebreid. Gratis internet is een plusplunt. Wij vonden het totale pakket alvast prima !!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2011

Aangenaam verblijf!

Famile Gelein
21-12-2009

Wij waren met 4, en kwamen laat aan na een etentje in Brugge. Het was flink gesneeuwd en barkoud buiten, maar binnen was het warm en de receptioniste onthaalde ons perfect. We hebben allen goed geslapen, prima bed. Wij sliepen op de 2de verdieping in de dakkamers, niets op aan te merken. Het ontbijt was tip top, glaasje cava, lekkere koffie, en veel keus aan broodjes, en beleg,...ook een gezellige ontbijtruimte in de kelder met mooie gewelven, en heel gezellig. Wij waren héél tevreden gasten!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.