Hotel Het Godshuis

Hotel Het Godshuis
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Het Godshuis voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Het Godshuis in het Nederlands

Niet weer

Leo
7-2-2018

Waren 2 gasten in het hotel. Waarvan ik er een was het ontbijt dat ik zou krijgen een waar ik betaald hebt de dag van aankomst. Bleek dat de volgende morgen de ontbijt zaal gesloten was. Gemeld bij de receptie. Kreeg hier de boodschap dat het ontbijt op de kamer geserveerd zou worden binnen 10 minuten naar een 30 minuten nog niets. Ik moest weg van wege een afspraken. Kreeg bij het uit checken een simpel o sorry. Voor de rest een mooi hotel maar helaas een gemiste kans. In het hotel kon je duidelijk merken dat er weinig gasten waren. Je zou kunnen eten vanaf 18.00 uur werdt 19.00 uur. Menu was prima. Ik zelf zal dit niet snel weer boeken.

Gereisd Zakelijk in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Godshuis in Sint-Laureins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Godshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.