Hotel Het Godshuis

Hotel Het Godshuis
5,5

14 tips over Hotel Het Godshuis

Erik, 14-10-2015
Probeer het restaurant. Niet goedkoop maar erg lekker
H.Pley, 12-3-2015
Dichtbij Zeeland,Brugge,Oostende,Jabbeke,noem maar op
Rutger, 3-3-2015
Wellness gedeelte is aardig, drie kleine sauna's, maar mag wel een opknapbeurt hebben (stukke kastjes, kitrandjes, enz.)

We hebben een aantal aanbieders voor Het Godshuis voor je op een rij gezet:

praet, 25-2-2015
zalige sauna en wellness in een mooie omgeving voor een fantastische ontspanning
Veesaert Roger, 7-10-2014
Denk aan een huifkartocht in dit prachtige krekengebied.
thea, 18-8-2014
Omdat er in het drop niks te doen is ( het is echt heel klein ) zijn wij naar Brugge gegaan. Echt de moeite waard om te bezoeken.

Veronica, 18-8-2014
300 jaar oud smokkelcafe/restaurant De roste muis.
B. Dorhout, 28-7-2014
Het dorpje St. Laureins stelt idd. niets voor, maar Hulst en Eeklo zijn snel bereikt.
B. Dorhout, 28-7-2014
Het dorpje St. Laureins biedt weinig, uitstapjes naar Hulst en Eeklo zijn echter zo gemaakt.
verbeke cornelis, 6-3-2014
je hoeft geen badjas of slippers mee te sleuren van thuis voor de welness dat mag je allemaal gebruiken van het hotel , gewoon eventjes vragen aan de receptie.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Godshuis voor je op een rij gezet: