Hotel Het Godshuis ****

Review geschreven door Rudi Gielen

Nooit meer

Rudi Gielen
19-9-2018

Een ware ontgoocheling ! Dit verblijf is zeker geen 4 sterren waard ...misschien net 2 ?! Het is verloederd en vuil. Buiten liggen er massa’s sigarettenpeuken, kan ook niet anders want de asbakken worden niet leeggemaakt. De kamers zijn sober en vuil. Doodgemepte insecten tegen de muur en het plafond. Vuile handdoeken worden niet vervangen. Het matras is het minste van het minste, goedkoper kan niet...idem voor de kussens ! De tuin wordt niet onderhouden... Het ontbijt valt mee maar de honger bleef weg na het zien van al het vuil (kamer etc). Personeel is vriendelijk, niet meer en niet minder. Jammer...geweldig gebouw, slecht onderhoud ! Voor ons nooit meer !

Gereisd met partner in september 2018