Géén boekingskosten

6.5VoldoendeScore uit 218 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

218 Reviews over Het Godshuis

• 1Frietje 6708-12-2018

Dit nooit meer

Bij aankomst niemand aan de receptie juist een telefoon druk op dit nummer dan krijg je antwoord in het Nederlands er komt iemand jullie helpen. Wat blijkt nu het is iemand die geen Nederlands kan alleen maar Engels. Dan kregen we onze kamer nr wat blijkt dat we niet binnen konden dus terug naar de receptie terug zelfde scenario de telefoon zelfde persoon. Daarna op de kamer ongedierte op de muur, plekken op het tapijt enz....daarna trek ik de kleerkast open wat dacht je dat ik daar aantrof een onderbroek dat gebruikt was. Het alarm die tot 3 maal toe afging in de nacht en geen verlichting op de gang als je vanuit de kamer kwam ook nog geen verwarming op de badkamer. Ik zal maar stoppen er zijn nog veel puntjes om het zeker geen 4 sterren te geven.

• 5Tosca K02-12-2018

Verschrikkelijk, nooit meer!

In eerste instantie waren we onder de indruk van dit hotel. Het gebouw ziet er indrukwekkend uit. Ook de kamer zag er prima uit. Echter bleek de verwarming het niet te doen. De volgende dag kregen we te horen dat we in de avond niet terecht konden voor het dinerbuffet omdat er die avond een bruiloft was gepland. De hotelgasten worden dus niet op de eerste plaats gesteld.

Wij hadden een kamer op de begane grond waar ook de feestlocatie van de bruiloft was. Tot 02.15 uur hebben we harde live muziek aan moeten horen (je kan er de Ziggodome mee vullen) tot we na een aantal keer geklaagd hebben te horen kregen dat de zaal tot 06.00 uur was afgehuurd. Een andere hotelkamer krijgen was niet mogelijk omdat deze allemaal waren volgeboekt voor de gasten van het feest. Hierna hebben we onze koffers gepakt en zijn we midden in de nacht teruggereden naar Nederland.

Volgens de manager hebben wij geluidsoverlast kunnen verwachten omdat dit op hun we

• 4Bruno Vdb26-10-2018

Avoid this place

Resto and bar closed and the girl at the reception desk gave me addresses of restos in the town but forgot to look herself on the list because it indicated that all restos were closed on Tuesday (the day of my stay). No means to find something to eat in the hotel .....(??) so no food at all. The day after I asked for a lunchpacket: 15€ for almost nothing (small sandwich, appel, water). Really no quality at all!! Conclusion: they want your money but forget that you are a client. Much too expensive for what you get.

• 4Rudi Gielen19-09-2018

Nooit meer

Een ware ontgoocheling ! Dit verblijf is zeker geen 4 sterren waard ...misschien net 2 ?! Het is verloederd en vuil. Buiten liggen er massa’s sigarettenpeuken, kan ook niet anders want de asbakken worden niet leeggemaakt. De kamers zijn sober en vuil. Doodgemepte insecten tegen de muur en het plafond. Vuile handdoeken worden niet vervangen. Het matras is het minste van het minste, goedkoper kan niet...idem voor de kussens ! De tuin wordt niet onderhouden... Het ontbijt valt mee maar de honger bleef weg na het zien van al het vuil (kamer etc). Personeel is vriendelijk, niet meer en niet minder. Jammer...geweldig gebouw, slecht onderhoud ! Voor ons nooit meer !

• 9Apollonia van der Waal27-08-2018

fantastisch

Het verblijf in het Godshuis in St Laureins was geweldig. Geen minpuntjes alleen maar positief: Heerlijk eten, vriendelijke bediening, mooie, schone en ruime kamers. en bovenal een prachtig verbouwd klooster, geweldige sfeer!

• 5Fam Janzen06-08-2018

Jammer, want het zou zoveel beter kunnen!!

De locatie is top, helaas denk ik dat de eigenaar/personeel denkt dat je het alleen met de locatie red. Dat is in deze niet het geval. De kamer is groot, maar wenst enige onderhoud/opfrisbeurt. het eten is ok, maar niet super of ook maar enigszins 4-sterrenwaardig.

• 5Mar02-08-2018

Absoluut geen aanrader

Kamers zijn basic, de airco werkte niet, koelkast was stuk en gevuld met een half flesje oud water. De televisie stoorde behoorlijk. Er werd geen moeite gedaan ea te vervangen. Het achterstallige onderhoud oogt armoedig. Wel goed en vriendelijk horeca personeel en voldoende parkeerruimte

• 4M. Clemenkowff28-07-2018

Zeker niet aan te bevelen

Lijkt een mooi verblijf maar is erg achterstallig onderhoud. Wij kregen een kamer op de 2e verdieping met veel gebreken. Airco kapot. Meubilair beschadigd badkamer veel tegels kapot. En wat ook erg onhygiënisch was ze werken alleen met een laken op de matras. Geen matrasbeschermer en geen hoeslaken. Betekend met 1 keer omdraaien lag je al kaal op de matras. Bah. Kregen ook geen andere kamer na navragen of met bij betaling

• 9van Zanten13-07-2018

Alles super

Alles super ontbijt kamers onrhaal rustige omgeving. Ik snap niet waarom de gasten zo een laag cijfer geven. Ook Erik deed super zijn best.

• 8hagel11020-06-2018

Verrukkelijk

Verblijf een verademing na cel (zonder douche en toilet) in ander hotel. Entourage en personeel chapeau

Hotel Het Godshuis info

Het complex