Sorteren

Reviews over Sint Denijs-Westrem

een aanrader

els
    27-5-2013

Wij waren met een fam met 19 personen. Zowel groot als klein voelde zich hier thuis . Super

uitstekend verblijf

c van dooren
    3-9-2008

het onthaal en verblijf met ontbijt was in een woord uitstekend de kamers waren prima verzorgd en iedere dag schone handdoeken wat we zeer op prijs stelde

het is een aanbevolen adres met mooie omgeving

schitterend, knus B&B

T van Dooren
    2-9-2008

In deze B&B voel je je direct thuis bij gastvrouw Patricia. Alle kamers zijn zeer sfeervol en prachtig ingericht met antieke + moderne elementen. Iedere ochtend staat er een geweldig lekker ontbijt klaar in de gezellige bibliotheek-kamer waar je met andere gasten samen kunt ontbijten. Er is ook een appartement te huur waar je zelf kunt koken.

De omgeving is mooi met 2 kunstenaarsdorpen in de buurt met vele restaurants (waarvan 't Laethems Ros' een aanrader is). Mooie fietstochten m.b.v. het knooppuntensysteem zijn goed mogelijk. Ook is het zeer eenvoudig om de stad Gent makkelijkte bereiken.

Sint Denijs-Westrem scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews