Bed and Breakfast Villa Emma

Bed and Breakfast Villa Emma

9.7Fenomenaal

België, Oost Vlaanderen, Sint-Amandsberg

Op vakantie geweest naar Villa Emma?

9.7Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

3 reviews over Bed and Breakfast Villa Emma

• 2018
    10Sandra26-04-2018

Super verblijf

Een super verblijf gehad. Zeer vriendelijke ontvangst, keurige tot in detail verzorgde kamers. Ontbijt heel uitgebreid met o.a. heerlijk eigen gebakken brood. Heel rustig gelegen maar drukke stad Gent toch zo dichtbij.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Heleen06-01-2016

Prachtige kamers en gastvrije ontvangst

Wij hebben genoten in Villa Emma, wat een super B&B! Sfeervolle villa met prachtige tuin, de luxe kamers zijn met veel liefde en oog voor detail ingericht. Onze tienerdochter sliep op de vide, als een prinses in de torenkamer. De eigenaren zijn bijzonder attent. We werden 's middags gastvrij ontvangen met een drankje en uitgebreid geïnformeerd over de stad, bezienswaardigheden en het openbaar vervoer. Op 5 december vonden wij 's morgens een mandje met Sinterklaassnoep en mandarijntjes voor de deur van onze kamer, hoe leuk is dat! We hebben in een B&B nog nooit zo'n gevarieerd ontbijt geserveerd gekregen, met allerlei heerlijke extra's zoals framboosjes, hamrolletjes met port (om de motor op gang te brengen) en allerlei soorten jam van fruit uit eigen tuin. De kamers zijn ruim en schoon, met prima bedden. Verwarming en ventilatie kun je zelf instellen. Eigenlijk zijn er geen minpunten op te noemen, de eigenaren doen er alles aan om het gasten naar de zin te maken. Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 10Stefaan en Frieda28-09-2015

Buitengewoon!

Gewoonweg heerlijk. Heerlijke rustige locatie in een huis met karakter midden oase van prachtige tuin. Heel fijne kunstzinnige inrichting met oog voor detail. Pretentieloze hartelijke ontvangst. Ontbijt met klasse opgediend.

Gereisd met partner in september 2015

Bed and Breakfast Villa Emma info