Sorteren

Reviews over Semmerzake

Super .......................

Peter Willocx
    30-4-2016

de stijl .....helemaal ons ding .........place to be om even tot rust te komen .......alles zeer netjes ......... lieve gastvrouw ...... etc ........... minpuntjes ....te weinig om op te noemen ......... we komen zeker terug ................

Rustig & stijlvol, gewoon super

Meulenbergs Johan
    14-8-2014

Een B&B die echt de moeite is, zeer mooi opgeknapt. Omgeving is ook een aanrader voor wandelaars en fietsers. Dus gewoon doen zou ik zeggen.

uitstekende B&B, prima verzorging.

Ron Jansen
    18-2-2013

B&B Cimbarsaca is een prettige en mooie B&B met gastvrije uitstraling. De kamers zijn mooi ingericht, top kwaliteit.

Luce, Zaakvoerster, 18-2-2013
    Beste Ron, bij deze wil ik je bedanken voor deze prachtige beoordeling. Graag tot een volgende keer, groetjes Luce

Prachtige B&B.

Johan Mertens
    16-2-2013

Uitstekende locatie, zeer verzorgde service en een prachtig pand!

Luce, Zaakvoerster, 18-2-2013
    Beste Johan, bedankt voor deze mooie beoordeling. Graag tot ziens! Groetjes, Luce

schitterende plaats!

monicamaenhaut
    26-9-2012

B&B Cimbarsaca is werkelijk top! De ontvangst is schitterend, de kamers zijn prachtig, zeer verzorgd, Het ontbijt heel ruim en lekker met een vriendelijke babbel van de uitbaatster er bovenop.

Luce, Zaakvoerster, 2-11-2012
    Dank u wel voor deze schitterende beoordeling en graag tot een volgende keer. Met hartelijke groeten
Semmerzake scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews