Bed and Breakfast Muzieklo

3 reviews over Bed and Breakfast Muzieklo in het Nederlands

Echte aanrader!

Nick
11-5-2014

Muzieklo is een echte aanrader als B&B. We hebben er met 8 wielerkoersen gedurende 3 dagen verbleven. De kamers zijn heel netjes en proper met goede douches. Het ontbijt is echt van hoog niveau, eieren, koffiepoeier, superieures pistolets, zalm enz! Ook de centrale ruimte is heel goed waar je eet maar ook kan tv kijken en relaxen. Bovendien superomgeving om te fietsen.

Gereisd Met vrienden in mei 2014

verzorgd tot in de puntjes

nancy van rechem
21-7-2009

aangenaam verblijf, heel netjes en zalig ontbijt, echt de moeite waard perfect startpunt voor een aantal prachtige wandelingen in de streek

Gereisd Met vrienden in juni 2009

Fantastisch verblijf

Romain Laenen
28-5-2009

Mooi verzorgde kamers hartelijke ontvangst en bediening. Uitgebreid ontbeid en een goed avondmaal. een plaats waar je tot rust komt.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Muzieklo in Ronse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Muzieklo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.