Kleine hotelsWeer vandaag17°11°
8,7

9 reviews over Hotel Lou Pahou in het Nederlands

Zeer goed ontvangen door de gastheer ook al was het heel druk, vriendelijk personeel, mooie en propere kamer en badkamer, lekker eten, verzorgd en lekker ontbijt.

Gereisd met partner in maart 2016

Goed hotel

Kristien
30-5-2014

Hotel ligt in centrum, op wandelafstand van restaurantjes en café's. Kamers waren goed, helaas was ons vuilbakje in de badkamer van de vorige bezoeker niet leeggemaakt! Dat was wel een minpunt.. Ontbijt was erg lekker. In het restaurant hebben we niet gegeten want het was uitzonderlijk gesloten, jammer want het zou daar lekker moeten zijn..

Gereisd met partner in mei 2014

Aanrader!

Tom
11-11-2013

1 overnachting met ontbijt geboekt, en zeer tevreden huiswaarts gekeerd. Ruime kamer, met alles op en aan (wel geen moderne kamer, maar dat maakt voor ons niets uit). Waterkoker op de kamer, gratis Wifi, gratis Telenet sport + prime. Nog niet vaak zo goed geslapen op hotel. Avondeten was top!!! Seizoensmenu gekozen en enorm van genoten. Ontbijt kon ook niet beter. Vriendelijke eigenaars + personeel. Kan eigenlijk geen slechte punten opsommen van dit hotel, zeker een aanrader dus!

Gereisd met partner in november 2013

Een aanrader !

Van Woensel
19-5-2013

Verbleven hier met bon Pittoresk logeren. Vriendelijk onthaal. Zeer behulpzame eigenaar. Hebben 's avonds geopteerd om in het restaurant te blijven eten, en het all-in menu, was superlekker. Idem dito voor het ontbijt 's morgens ! We keren hier zeker eens terug.

Gereisd met partner in mei 2013

Heel goed hoteltje

Teirlinck Chantal
29-3-2013

Het eten en ontbijt is echt heel goed. Ook veel te zien in de omgeving. We hebben genoten van onze kadobon voor een nachtje pittoresk logeren!

Gereisd met partner in januari 2013

Mooi gezellig knus hotel

aniekh
16-7-2012

Mooi knus en gezellig hotel, waar je je helemaal thuis voelt als gast. Wij gaan er in September 2012 weer voor de 3de keer heen, en worden altijd goed ontvangen. Ronse is een leuke stad, en het Kluisbos en Muziekbos zijn leuke plekken om (kort) in te wandelen. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en erg gezellig ingericht. Service is prima. En de omgeving is erg leuk.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Veel waar voor je geld!

Jaak
15-8-2010

Proper, comfortabel, zeer vriendelijke eigenaars. Lekker ontbijt. Aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010
2008

Leuk hotel in groot herenhuis

Nanno S. van der Wiel
3-11-2008

Grote kamer, inrichting tijdloos. In de kamer ontbrak een stopcontact om mijn telefoon op te laden. Goed bed. Goed ontbijt. Naast hotel veel parkeerruimte.

Gereisd met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een gemoedelijk klein hotel, met een zeer vriendelijke gastheer. 's Avonds aan tafel een heerlijk en uitgebreid diner inclusief wijn voor slechts 40 euro!!

En omdat je de sleutel van de voordeur mee krijgt, kun je tot diep in de nacht op pad, of doorzakken op de Grote Markt van Ronse: het hotel ligt op kruipafstand.

Gereisd met partner in april 2008

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lou Pahou in Ronse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lou Pahou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.