Géén boekingskosten

BelgiëOost VlaanderenRonse

8.7FantastischScore uit 9 reviews

9 Reviews over Lou Pahou

• 10Courtens29-03-2016

wij waren blij dat we in dit hotel hadden geboekt

Zeer goed ontvangen door de gastheer ook al was het heel druk, vriendelijk personeel, mooie en propere kamer en badkamer, lekker eten, verzorgd en lekker ontbijt.

• 8Kristien30-05-2014

Goed hotel

Hotel ligt in centrum, op wandelafstand van restaurantjes en café's. Kamers waren goed, helaas was ons vuilbakje in de badkamer van de vorige bezoeker niet leeggemaakt! Dat was wel een minpunt.. Ontbijt was erg lekker. In het restaurant hebben we niet gegeten want het was uitzonderlijk gesloten, jammer want het zou daar lekker moeten zijn..

• 9Tom11-11-2013

Aanrader!

1 overnachting met ontbijt geboekt, en zeer tevreden huiswaarts gekeerd. Ruime kamer, met alles op en aan (wel geen moderne kamer, maar dat maakt voor ons niets uit). Waterkoker op de kamer, gratis Wifi, gratis Telenet sport + prime. Nog niet vaak zo goed geslapen op hotel. Avondeten was top!!! Seizoensmenu gekozen en enorm van genoten. Ontbijt kon ook niet beter. Vriendelijke eigenaars + personeel. Kan eigenlijk geen slechte punten opsommen van dit hotel, zeker een aanrader dus!

• 9Van Woensel19-05-2013

Een aanrader !

Verbleven hier met bon Pittoresk logeren. Vriendelijk onthaal. Zeer behulpzame eigenaar. Hebben 's avonds geopteerd om in het restaurant te blijven eten, en het all-in menu, was superlekker. Idem dito voor het ontbijt 's morgens ! We keren hier zeker eens terug.

• 8Teirlinck Chantal29-03-2013

Heel goed hoteltje

Het eten en ontbijt is echt heel goed. Ook veel te zien in de omgeving. We hebben genoten van onze kadobon voor een nachtje pittoresk logeren!

• 9aniekh16-07-2012

Mooi gezellig knus hotel

Mooi knus en gezellig hotel, waar je je helemaal thuis voelt als gast. Wij gaan er in September 2012 weer voor de 3de keer heen, en worden altijd goed ontvangen. Ronse is een leuke stad, en het Kluisbos en Muziekbos zijn leuke plekken om (kort) in te wandelen. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en erg gezellig ingericht. Service is prima. En de omgeving is erg leuk.

• 9Jaak15-08-2010

Veel waar voor je geld!

Proper, comfortabel, zeer vriendelijke eigenaars. Lekker ontbijt. Aanrader!!!

• 7Nanno S. van der Wiel03-11-2008

Leuk hotel in groot herenhuis

Grote kamer, inrichting tijdloos. In de kamer ontbrak een stopcontact om mijn telefoon op te laden. Goed bed. Goed ontbijt. Naast hotel veel parkeerruimte.

• 9Simon15-04-2008

Een gemoedelijk klein hotel, met een zeer vriendelijke gastheer. 's Avonds aan tafel een heerlijk en uitgebreid diner inclusief wijn voor slechts 40 euro!!

En omdat je de sleutel van de voordeur mee krijgt, kun je tot diep in de nacht op pad, of doorzakken op de Grote Markt van Ronse: het hotel ligt op kruipafstand.

Hotel Lou Pahou info

Het complex