Vakantiehuis La Quitapenas

7 reviews over Vakantiehuis La Quitapenas

• 2018
    9Sarah02-07-2018

Een absolute aanrader!

De ligging is ideaal, het huisje leuk ingericht met authentieke elementen, en alles heel netjes en proper! Zalig geslapen en voor herhaling vatbaar!

Met vrienden

• 5Brigitte25-02-2018

Nooit meer

Heel koud en tochtig in de winter nergens isolatie (slaapkamers onder dak in de winter/zomer ???) - elektrische verwarming is extra bij te betalen !!! Op eerste zicht heel charmant maar dat gevoel verdwijnt snel.

Hélène Derijcke, eigenaar, 02-07-2018

Beste Brigitte, het dak is volledig geïsoleerd. Bij het boeken is duidelijk uitgelegd dat u gratis hout voor de kachel en open haard krijgt (wat u niet helemaal hebt opgebruikt). De elektriciteit is apart te betalen en ook vermeld bij de boeking. U hebt gekozen om niet bij te verwarmen bij een buiten voeltemperatuur van -10°. Het is spijtig dat u hierdoor een slechte herinnering aan uw verblijf hebt.Ook heel jammer dat u ons niet hebt gemeld over uw tocht ongemak. We zouden u met plezier onmiddellijk geholpen hebben. Ook bij het verlaten van de woning hebt u mij gezegd dat alles in orde was. We zijn dan ook heel verrast van uw negatieve ervaring. We nodigen u uit om zelf de vakantiewoning in de zomer te proeven. Zo hoeft u niet in het ongewisse te blijven hoe onze isolatie werkt.

Met vrienden

We hebben een aantal aanbieders voor La Quitapenas voor je op een rij gezet: