Vakantiehuis
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Quitapenas voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis La Quitapenas in het Nederlands

Prachtig en authentisch, een absolute aanrader

Heidi
4-7-2018

Vriendelijke en hulpvaardige gastgevers. Een top gerenoveerd typisch huisje van de Vlaamse Ardennen, modern en toch authentisch met veel sfeer en charme van vroeger, helemaal naar onze smaak. Met alle komfort die je wenst, ook tijdens de winter. We hebben met volle teugen zowel van ons verblijf in La Quitapenas als auch van het prachtig landschap genoten.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Quitapenas in Ronse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Quitapenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.