Géén boekingskosten

Vakantiehuis La Quitapenas

BelgiëOost VlaanderenRonse

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Quitapenas voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 7 reviews

Vakantiehuis info

7 Reviews over La Quitapenas

• 9Katrien04-07-2018

Een toppertje !

Een kei gezellig huisje ! Het authentieke interieur bracht me terug naar grootmoeders tijd maar dan mét alle nuttige en hedendaagse comfort. Alles is netjes en perfect onderhouden. Als ik dan toch een vraag of probleem had stonden de sympathieke eigenaars altijd direct klaar met raad en daad. Ik heb enorm genoten van het uitzonderlijk mooie en verre uitzicht op de stad Ronse, het is zo onbeschrijfelijk mooi, dat moet je gezien hebben. Ook rondom een prachtige rustige groene omgeving. Een toppertje ! Hier kom ik graag terug !

• 10Heidi04-07-2018

Prachtig en authentisch, een absolute aanrader

Vriendelijke en hulpvaardige gastgevers. Een top gerenoveerd typisch huisje van de Vlaamse Ardennen, modern en toch authentisch met veel sfeer en charme van vroeger, helemaal naar onze smaak. Met alle komfort die je wenst, ook tijdens de winter. We hebben met volle teugen zowel van ons verblijf in La Quitapenas als auch van het prachtig landschap genoten.

• 9Sarah02-07-2018

Een absolute aanrader!

De ligging is ideaal, het huisje leuk ingericht met authentieke elementen, en alles heel netjes en proper! Zalig geslapen en voor herhaling vatbaar!

• 5Brigitte25-02-2018

Nooit meer

Heel koud en tochtig in de winter nergens isolatie (slaapkamers onder dak in de winter/zomer ???) - elektrische verwarming is extra bij te betalen !!! Op eerste zicht heel charmant maar dat gevoel verdwijnt snel.

Hélène Derijcke, eigenaar, 02-07-2018

Beste Brigitte, het dak is volledig geïsoleerd. Bij het boeken is duidelijk uitgelegd dat u gratis hout voor de kachel en open haard krijgt (wat u niet helemaal hebt opgebruikt). De elektriciteit is apart te betalen en ook vermeld bij de boeking. U hebt gekozen om niet bij te verwarmen bij een buiten voeltemperatuur van -10°. Het is spijtig dat u hierdoor een slechte herinnering aan uw verblijf hebt.Ook heel jammer dat u ons niet hebt gemeld over uw tocht ongemak. We zouden u met plezier onmiddellijk geholpen hebben. Ook bij het verlaten van de woning hebt u mij gezegd dat alles in orde was. We zijn dan ook heel verrast van uw negatieve ervaring. We nodigen u uit om zelf de vakantiewoning in de zomer te proeven. Zo hoeft u niet in het ongewisse te blijven hoe onze isolatie werkt.

• 9Fam. Lecluyse - Leenaert25-02-2010

prachtig

Het was zeer mooi met de witte deken op de velden Prachtig vergezicht

• 8Delphine Dhaenens25-02-2010

Héél gezellig op winterse dagen!

Heel gezellig huisje. Mooie omgeving. Zeer sympathieke en gastvrije ontvangst. Verwarming aan de dure kant. Absolute aanrader!

• 9Tania van den Berghe12-02-2010

Prachtige plek om tot rust te komen

Heel authentiek en sfeervol huisje. De eigenaars zijn heel vriendelijk. Prachtig uitzicht! Uitstekend vertrekpunt voor wandelingen. Door de steile trap net iets minder geschikt voor kleine kindjes. Ideaal om er even tusenuit te zijn met gezin, familie of vrienden...

Vakantiehuis La Quitapenas info

• CafeNiet beschikbaar