Vakantiehuis

7 reviews over Vakantiehuis La Quitapenas in het Nederlands

Een toppertje !

Katrien
4-7-2018

Een kei gezellig huisje ! Het authentieke interieur bracht me terug naar grootmoeders tijd maar dan mét alle nuttige en hedendaagse comfort. Alles is netjes en perfect onderhouden. Als ik dan toch een vraag of probleem had stonden de sympathieke eigenaars altijd direct klaar met raad en daad. Ik heb enorm genoten van het uitzonderlijk mooie en verre uitzicht op de stad Ronse, het is zo onbeschrijfelijk mooi, dat moet je gezien hebben. Ook rondom een prachtige rustige groene omgeving. Een toppertje ! Hier kom ik graag terug !

Gereisd Alleenreizend in februari 2018

Vriendelijke en hulpvaardige gastgevers. Een top gerenoveerd typisch huisje van de Vlaamse Ardennen, modern en toch authentisch met veel sfeer en charme van vroeger, helemaal naar onze smaak. Met alle komfort die je wenst, ook tijdens de winter. We hebben met volle teugen zowel van ons verblijf in La Quitapenas als auch van het prachtig landschap genoten.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een absolute aanrader!

Sarah
2-7-2018

De ligging is ideaal, het huisje leuk ingericht met authentieke elementen, en alles heel netjes en proper! Zalig geslapen en voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Nooit meer

Brigitte
25-2-2018

Heel koud en tochtig in de winter nergens isolatie (slaapkamers onder dak in de winter/zomer ???) - elektrische verwarming is extra bij te betalen !!! Op eerste zicht heel charmant maar dat gevoel verdwijnt snel.

Gereisd Met vrienden in december 2017
Hélène Derijcke, eigenaar, 2-7-2018

Beste Brigitte, het dak is volledig geïsoleerd. Bij het boeken is duidelijk uitgelegd dat u gratis hout voor de kachel en open haard krijgt (wat u niet helemaal hebt opgebruikt). De elektriciteit is apart te betalen en ook vermeld bij de boeking. U hebt gekozen om niet bij te verwarmen bij een buiten voeltemperatuur van -10°. Het is spijtig dat u hierdoor een slechte herinnering aan uw verblijf hebt.Ook heel jammer dat u ons niet hebt gemeld over uw tocht ongemak. We zouden u met plezier onmiddellijk geholpen hebben. Ook bij het verlaten van de woning hebt u mij gezegd dat alles in orde was. We zijn dan ook heel verrast van uw negatieve ervaring. We nodigen u uit om zelf de vakantiewoning in de zomer te proeven. Zo hoeft u niet in het ongewisse te blijven hoe onze isolatie werkt.

prachtig

Fam. Lecluyse - Leenaert
25-2-2010

Het was zeer mooi met de witte deken op de velden Prachtig vergezicht

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009

Héél gezellig op winterse dagen!

Delphine Dhaenens
25-2-2010

Heel gezellig huisje. Mooie omgeving. Zeer sympathieke en gastvrije ontvangst. Verwarming aan de dure kant. Absolute aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Prachtige plek om tot rust te komen

Tania van den Berghe
12-2-2010

Heel authentiek en sfeervol huisje. De eigenaars zijn heel vriendelijk. Prachtig uitzicht! Uitstekend vertrekpunt voor wandelingen. Door de steile trap net iets minder geschikt voor kleine kindjes. Ideaal om er even tusenuit te zijn met gezin, familie of vrienden...

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Quitapenas in Ronse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Quitapenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.