Gasthof Hoeve De Schapenkop

België, Oost Vlaanderen, Ronse

9.9Fenomenaal

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve De Schapenkop voor je op een rij gezet:

74 reviews over Gasthof Hoeve De Schapenkop

• 9Perdaen09-03-2011

ontspannend tussendoortje!

Ideaal, rustgevend tussendoortje beleefd in de B&B van Bert en Vero, waar de huiselijke sfeer ons direct aanstond. Ook Robbe, 4 jaar, was op de speelweide dadelijk op zijn gemak. Ruimte zat om eens goed te lopen, in de speeltuigen te klauteren, een balletje te trappen of de dieren van genoeg gras te voorzien. Hoogtepunt was samen met Bert de dieren te voederen. En papa en Evi? die konden rustig van een streekbiertje, elkaar en het voorjaarszonnetje genieten. Uiteraard leent de streek zich tot wandelen (aangepaste buggywandeling voorzien) en fietsen zodat de actieve mens met een hongerke aan tafel verschijnt. De keuken bestond uit "gewone kost", maar dan uitzonderlijk smakelijk klaar gemaakt. Eind van het jaar wordt de B&B uitgebreid en reken maar dat we het resultaat komen bewonderen. Goe bezig daar in Ronse! Evi, Bram en Robbe

• 10Bram Perdaen08-03-2011

ontspannend tussendoortje

• 9monique36901-02-2011

Super!!!! Allen hierheen met uw kindjes!!!

Heel aangenaam verblijf, gastvrije ontvangst, super kindvriendelijk (vooral hierop gericht, ook qua inrichting van de kamers en gezamenlijke ruimte). Een aanrader!

Met vrienden

• 10Familie Vincqueer-Buytaert10-01-2011

Super voor de kinderen

Het is een leuke B&B om lekker te ontspannen en plezier te maken met de kids. De kinderen vinden het hier fantastisch, diertjes, leuke speelweide... ook voor de ouders. En men weet, als de kinderen blij zijn...zijn de ouders dit ook. Een prachtige omgeving.

• 10mario, vicky en maths21-11-2010

Zeker een aanrader!

Hoeve de Schapenkop is zeker een aanrader als je kindjes hebt. Ons zoontje is bijna 2 jaar en heeft het daar zeker naar zijn zin gehad! S'morgens mee de diertjes eten geven, spelen (buiten en binnen) vond hij super! Ook mama en papa waren zeer tevreden...

Met vrienden

• 10Dhondt05-05-2010

Wij gaan zeker nog terug naar de Schapenkop !!!

Mensen zijn vriendelijk, kamers zijn netjes, de omgeving is prachtig en rustig, het eten is heel lekker, de lunchpakketten echt heel verzorgd en waar voor zijn geld, veel mogelijkheden in omgeving om te wandelen en te fietsen, ideale korte vakantie met kinderen !!

• 10Familie Smet-De Block03-05-2010

Dit is echt genieten met kinderen!!

Fantastisch!! Een beter verblijf met kinderen kan je niet dromen!! Mooie kamers, lekker eten, goede service, heel veel fijne dieren!! Er werd zelfs een lammetje geboren toen we er waren en het is naar onze zoon genoemd!! Fantastisch!!

• 8conny23-03-2010

Zeer kindevriendelijk famiaal hotel

Alle voorzieningen voor kleine kinderen is er aanwezig. Wij (8 volwassenen + 2 peuters) hebben een zeer ontspannend weekend gehad. De uitbaters zijn niet opdringerig en staan altijd paraat voor je. Het is er ook proper en de maaltijden goed verzorgd. wij gaan volgend jaar terug. Zeker een aanrader vooral met kleine kinderen.

• 9Degrande-Danneels Ignace & Nina14-11-2009

Aanrader

wij waren er met ons dochter van 9 m en op het gebied van kinderverzorging is werkelijk aan alles gedacht.

Ignace - Nina en Evi

• 9Glen, Alexia en Ruben09-11-2009

Schitterende vakantie voor klein en groot

Deze zeer kindvriendelijke hoeve is in één woord "schitterend". Het enige minpunt aan onze vakantie was het minder goede weer, maar dan nog is er voldoende te beleven op de hoeve. Ons zoontje van 15 maanden vond onze vakantie ook geweldig. Diertjes voederen, een leuke buitenspeeltuin en binnen een mooie afgescheiden ruimte in de leefruimte waar kinderen hun gangen kunnen gaan, terwijl de ouders altijd in de buurt zijn. De service is er ongelooflijk goed. Vero, Bert en de kinderen zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook het avondeten viel bij ons in de smaak. De kamer was goed, proper en alle benodigheden waren aanwezig. Deze plaats is een echte aanrader!

4 tips over Gasthof Hoeve De Schapenkop

• Beyens, 08-04-2013

Wandel- en fietsmogelijkheden te over in deze streek. Doe ook in Ronse de wandeling met Rosalie( zeker met kinderen)

• Familie Apers & Peremans, 19-06-2012

Mooie omgeving b.v. wandelen in het Muziekbos prachtig bos met kinderspeelweide Bezoek aan Ronse en Oudenaarde

• B&B Hoeve De Schapenkop, 13-04-2009

Buggywandeling: 5km ! Vertrek vanop de hoeve. Wandeling is overgenomen door Toerisme Ronse. Route via Route You te bekijken !

Schapenkop Kids Fietsroute: 18km ! Vertrek vanop de hoeve. Fietsroute voor ongeoefende benen en/of kinderen. Route via Route You te bekijken !!

0 vragen over Gasthof Hoeve De Schapenkop

Gasthof info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen