Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag27°13°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve De Schapenkop voor je op een rij gezet:

74 reviews over Gasthof Hoeve De Schapenkop in het Nederlands

Zalige driedaagse gehad!

Zwijndrecht
2-6-2014

Prima plek om heerlijk te ontspannen met de kinderen. Onwaarschijnlijk zachtaardige uitbaters én prima ontbijt én avondeten. Zeker een aanrader voor wie met kleine kinderen toch wil ontspannen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een schitterende B&B voor gezinnen met kindjes

Steven
29-9-2013

Een schitterende B&B voor gezinnen met kleine kindjes. Alles staat in het teken van de kindjes: zowel het eten , de kamers , de tuin, de gemeenschappelijk ruimte.... Om 10u eten geven met de kleinste is een belevenis op zich. We komen zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013

Zeer kindvriendelijke bed and breakfast

Nadia
29-7-2013

We hebben er halfpension geboekt, het eten was zeer lekker, het ontbijt tot in de puntjes verzorgd. De kinderen konden zich goed uitleven, binnen spelen of buiten ; alles kon. Kinderen mochten ook helpen bij het voederen van de dieren! Op en top bediening door de eigenaars, waar hun kinderen ook een pluimpje verdienen voor hun hulp(achter de schermen)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Doen we zeker nog eens over!

Lien Vercruysse
6-5-2013

Samen met onze dochters (3 jaar en 1 jaar) beleefden we hier een heel tof weekend! Op de kamer en in de leefruimte is echt alles aanwezig voor de verzorging én de ontspanning van de kindjes (oa ruime en leuke speelhoek!) en dat heeft tot gevolg dat ook mama en papa écht kunnen genieten. De prachtige tuin (mét trampoline!) en de diertjes maken het plaatje compleet. Hoedje af voor Bert en Vero!

Tip: We genoten van een lekker ontbijtbuffet en lieten de familiale maaltijd smaken! We willen hierbij als tip meegeven dat het (zeker voor de kinderen onder de 5 jaar) écht perfect zou zijn, mocht de maaltijd reeds aanvangen met aperitief om 18u. Op die manier kunnen de kindjes tijdig onder de wol kruipen en zijn ze ook de volgende dag fris en monter! :-) (de andere gezinnen deelden trouwens deze mening)

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Rustig. Kindvriendelijk.

Beyens
8-4-2013

Echt een plek om met een familie 100 % te genieten van alles wat de Schapenkop te bieden heeft. Rust, VEEL speel-en spelmogelijkheden voor de kids, de diertjes en lekker ontbijt en avondeten. Een dikke pluim voor Vero en Bert die van deze B en B een topper maken!

Gereisd Met vrienden in april 2013

waaaw super kindvriendelijk!!!

Evy
12-2-2013

We hebben hier echt kunnen genieten met de kids.Prachtige wandelingen gemaakt.Alles is voorzien voor de kleintjes,tot in het detail,echt leuk om te zien en vooral heel gemakkelijk. Mama en papa hebben mee kunnen relaxen zonder zorgen,Grote leuke tuin,diertjes,speelgoed,enz.Savonds nog genieten van een streekbiertje na een lekkere maaltijd en dan in de zalige bedden ploffen.Kortom we hebben ons super goed geamusseerd,dikke duim aan de gastvrouw en heer,doe zo verder!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Ferm overroepen !!

Bart Vuylsteke
3-2-2013

Er werd gezegd dat we maar pas mochten totkomen om 17h00 . Geen probleem , bleek dat de eigenaars ook maar pas om 17h00 aankwamen wat resulteerde in een koude kamer. eten was opgewarmde taaie kost en werd in reftervorm opgediend. Toen de eigenaar aan het einde van de lange tafel klaar was met opdienen begon hij bij wijze van spreken aan het begin al terug af te ruimen. om 21h00 begonnen de liften te doven wat je duidelijk het gevoel gaf dat je niet meer gewenst was. Wij waren heel erg ontgoocheld .

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gasthof Hoeve De Schapenkop, owners, 9-2-2013

Jammer dat we jullie blijkbaar geen toffe vakantie konden aanbieden. Wij verschieten wel een beetje van uw opmerkingen, mede doordat we over hetzelfde weekend lovende reacties kregen in ons gastenboek (we hebben het even opgezocht), zelfs mensen die opnieuw geboekt hebben. Maar als jullie dat zo aanvoelde is jullie opmerking hier wellicht terecht. We hopen dat jullie elders nog veel van toffe vakanties mogen genieten en je mag ons uiteraard steeds contacteren om jullie recensie te bespreken. Vriendelijke groetjes Bert & Vero

Goed ontbijt, ondermaatse avondmaaltijden.

Caluwé-Van Goethem
28-10-2012

Bij aankomst stoort het elektriciteitsgebouw het algemeen beeld van het pand. Het gebouw is binnenin vernieuwd en ziet er goed uit. De kamers zijn prima. Het ontbijt is goed, maar we vonden het avondeten de 2 avonden van ons verblijf ondermaats. Het eten was smakeloos en fantasieloos. De hoofdgerechten waren de eerste avond, spinaziespirelli met gekookte zalmmoot, geen sausje. De tweede avond een bleke biefstuk volledig drooggebakken met een waterig groentesausje geserveerd in een apart potje en krielpetatjes. We verwachtten geen haute cuisine. Het mag gerust boerekost zijn, als het maar smaakvol wordt klaargemaakt. Beneden, waar de zithoek, eetzaal en het speelgedeelte zijn, zou men misschien iets moeten doen aan de accoustiek. Het gepraat van mensen, het gespeel van kinderen en daartussen nog het geluid van de televisie, zorgen voor véél lawaai. Dit moet gemakkelijk verholpen kunnen worden bevoorbeeld met wandbekleding. Mooie tuin en uitzicht langs de achterzijde.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Katrien, Selket en Ward
16-8-2012

Heel kindvriendelijk, super ontbijt... wij hadden een heel toffe week en komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

heel aangenaam met kinderen

franky marchand
30-7-2012

zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk, netjes, heerlijk eten, uitgebreid ontbijt, kindvriendelijk,

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Gasthof info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Hoeve De Schapenkop in Ronse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Hoeve De Schapenkop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.