Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag21°12°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve De Schapenkop voor je op een rij gezet:

48 reviews over Gasthof Hoeve De Schapenkop in het Nederlands

Fantastisch verblijf!

Hoi Yan Leung
3-4-2018

Meest kindvriendelijk verblijf dat we ooit hebben gedaan. Kindjes hebben zich erg naar hun zin gehad! Ook leuke uitvalsbasis als je wilt combineren met Pairie Daiza. Topweekend!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Katrijn
24-9-2017

Super lieve mensen en enorm kindvriendelijk! Onze kindjes hebben zich hier geen moment verveeld en dus was het voor ons ook een weekendje ontspanning.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Enorme aanrader zelfs al met heel jonge kindjes!

Ellen
25-7-2017

Kindvriendelijk stond op hun website en dit is absoluut een understatement! Vooral ons zoontje van 1 stak veel deugnieterij uit waarover we geen enkele opmerking hebben gekregen wat door ons zeker geapprecieerd werd. De speelhoek is een paradijs zelfs al voor heel jonge kindjes wat me verheugde. Het voedermoment na het ontbijt is een heel avontuur waarbij ook de allerkleinsten niet vergeten worden. Mijn oudste zoontje is hooggevoelig onder andere voor geluid van bijv. de mekkerende schaapjes in dit geval en ook hiervoor had de eigenaar aandacht en probeerde hem er op zijn eigen tempo toch bij te betrekken. Dit is heel fijn om als ouder te ondervinden. Met een babybadje, verzorgingstafel, luieremmer en scheidingswand op de kamer werd het een heel ontspannende vakantie! Het ontbijt is heel gevarieerd en lekker! Er zijn ook fietsen met fietskar te huur zodat men de mooie streek ontspannend kan verkennen! Kortom absoluut een aanrader deze B&B!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Supergezellige plaats

Soelaika van eyck
13-11-2016

Heel kindvriendelijk. Wat heeft men nog meer nodig? Een mooie streek waar je tot rust kan komen met je kroost . Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in november 2016

Super genoten van B&B en omgeving!

S. Verhelst & kids
3-11-2016

Deze B&B is de max voor kleine kinderen; je kan er even tussenuit zonder een ganse verhuis op te moeten zetten. Alles is er voorhanden (behalve de papjes en de pampers :-) ). Kindjes kunnen ter plaatse kennismaken met de diertjes ('s morgens voedersessie), er is een mooie grote tuin om in te vertoeven, binnen een heuse speelhoek. Heel rustig gelegen, nabij centrum Ronse en het Muziekbos. Niet voor niets zijn we er al meerdere keren geweest! :-)

Gereisd Met jonge kinderen in november 2016

Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Nele
31-7-2016

Onlangs 4 dagen verbleven in 'De Schapenkop ' samen met ons zoontje van 2j. Heel verzorgde kamers met alle benodigdheden voor de kinderen. Een leuke en ruime speelruimte beneden met voor ieder wat wils ( speelgoed voor verschillende leeftijden/interesses en een ruime lees/tvhoek voor de volwassenen ). Een grote tuin met ook hier weer een groot aanbod van speeltuigen ( volledig omheind dus de kinderen kunnen hier fijn rondlopen ) . Lekker gegeten en een gevarieerd menu met aandacht voor allergieën. ( het eten wordt wel pas na 19u geserveerd ) En het toppunt van de dag is het voedermoment van de dieren waaraan onze zoon met heel veel enthousiasme deelnam. Wij gaan zeker een keertje terug !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Meer dan fantastisch!!!

Debby en Natalie
25-7-2016

Zeer kindvriendelijk! Onze kinderen (en wij ook) hebben hier een fantastisch weekend beleefd. De tuin is groot, zeer veilig, terwijl de ouders toekijken vanuit de ligzeteltjes kunnen de kinderen de veilige tuin verkennen. De dieren eten geven is een heuse belevenis. Het eten is ECHT lekker. De speelruimte die gelegen is naast de eettafel is een grooooote meerwaarde. De ouders kunnen lekker blijven zitten terwijl de kids weer wat nieuw speelgoed ontdekken. De kamers zijn heel ruim. De aparte kinderkamer is ook weer een pluspunt. En als kers op de taart, de bediening is echt TOP, Vero en Bert zijn ongelooflijk vriendelijk, gastvrij, altijd in de buurt als je ze nodig hebt! Wij gaan volgend jaar terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Goed verblijf met kleinkinderen

bezoeker Destelbergen
3-12-2015

dit is de mail die ik stuurde na verblijf : "Bij deze wou ik jullie nog eens bedanken voor de fijne tijd die we vorige weekend in jullie B&B mochten doorbrengen. We hebben ervan genoten. Alles wat beschreven stond op internet (website, pers, facebook,..) stemde overeen met of overtrof zelfs de werkelijkheid. Ik zal jullie zeker aanbevelen. Ook het feit dat we vegetarisch konden eten vonden we super, en jullie aandacht voor het milieu vinden we ook belangrijk en lovenswaardig"

Gereisd Met jonge kinderen in november 2015

Zeker voor herhaling vatbaar!

Van Vrekhem Micheline
22-3-2015

Met kinderen en kleinkinderen op weekend geweest in de Schapekophoeve. We hebben enorm genoten en werden heel gastvrij ontvangen. Alles was dik in orde. Mevrouw had heerlijk gekookt voor ons en de kleintjes. Heel kindvriendelijke B&B. Ook heel leukd dat de kleintjes mochten helpen de dieren te voederen. Wij komen zeker terug !

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2015

Supertijd met de kleine meid.

Veerle en Yuna de gryze
2-8-2014

Een heel leuk verblijf gehad.Heel kindvriendelijke omgeving,het mee mogen voederen van de diertjes,de afgesloten tuin boordevol speelgoed,superlekker ontbijt en avondeten(ook aangepast aan de kleintjes),alles tot in de puntjes verzorgd en vooral heel vriendelijk en gastvrij ontvangen door Bert en Vero. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Hoeve De Schapenkop in Ronse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Hoeve De Schapenkop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.