Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag21°12°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve De Schapenkop voor je op een rij gezet:

7 reviews over Gasthof Hoeve De Schapenkop in het Nederlands

2008

nog nooit zo kind(vriendelijk) ontvangen

Winnok HOUSAER - Isabel VAN EYGEN
7-10-2008

Een hele goede en vriendelijke ontvangst door de gastheer- en vrouw in een huiselijke sfeer. Alles is volledig aangepast aan de allerkleinsten zoals maaltijden, kamers, accomodatie zoals speeltuin (onze dochter: 1,5 jaar) en ook het voederen van neerhofdieren is een pluspunt voor de kindjes. Heel nette en verzorgde gastenkamers en ook een goede accomodatie voor volwassenen. Prachtige streek voor fietsers en wandelaars, ook met kleinere kinderen. Ideaal om met of zonder kinderen tot rust te komen of actief te zijn. Dank aan Bert en Vero voor de onvergetelijke dagen. Vanwege Winnok Isabel en Rania.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

PRIMA

smitz ilse
31-8-2008

zeer kindvriendelijke, gastvrije, fietsvriendelijke bed en breadkfase

Gereisd Familie in juli 2008

Kindvriendelijker kan niet!

Develtere Lieselotte
13-7-2008

Superweekendje achter de rug. Uiterst aangenaam verblijf in prachtige omgeving. Zorgeloos ontspannen dankzij de aanwezige faciliteiten voor kinderen (van traphekje voor de kamerdeur, tot minitoiletje!). Een aanrader!

Gereisd Familie in juli 2008

Nog nergens hebben we zo'n kindvriendelijk verblijf gehad

Nico Legley
8-6-2008

Nog nergens hebben we zo'n kindvriendelijk verblijf gehad. Alles was voorzien (bedjes, luiertafel, kinderwc, speelhoek). Plezant om samen de schapen, geitjes, konijnen en andere dieren eten te geven. Ook het eten was heel lekker. Ontbijt met alles erop en eraaan. Avondmaal zowel voor de volwassenen en de kinderen superlekker. Leuk om met z'n allen samen aan 1 grote tafel te zitten. Lekkere streekbiertjes maken alles compleet. Een aanrader !!

Gereisd Familie in juni 2008

Prachtige omgeving, uitstekende logeerplaats om met op te

Cindy & Kris
4-2-2008

Prachtige omgeving, uitstekende logeerplaats om met kinderen op stap te gaan. De kamers zijn ruim, zeer ruim (2 volwassenen en 3 omstuimige kinderen ;-)). Een ontbijt om U tegen te zeggen, gastvrouw en gastheer die dit precies al 30 jaar doen zonder in routine te vervallen, en 's avonds gezellig vuurtje met bbq en fris (streek)biertje... Wat kan een mens nog meer willen, en dit voor een heel treffelijke prijs! Gewoon doen!!!

Gereisd Familie in augustus 2006

Dit is een fantastische keuze voor jonge gezinnen

Kathleen
30-1-2008

Dit is een fantastische keuze voor jonge gezinnen. De kindjes kunnen op de hoeve naar hartelust spelen en meehelpen om de dieren eten te geven. Gelukkige kinderen zorgen voor gelukkige ouders, dus onze korte vakantie kon niet stuk !

Gereisd Familie in augustus 2007

2007

We hebben met onze kinderen en kleinkinderen daar voor a

Familie De .....
9-8-2007

We hebben met onze kinderen en kleinkinderen daar verbleven voor vijf a zes dagen Het was Héél FANTASTISCH Een echte aanrader Gewoon doen!!!!

Gereisd Familie in augustus 2007

Gasthof info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Hoeve De Schapenkop in Ronse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Hoeve De Schapenkop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.